معرفی و دانلود کتاب دست نوشته‌های کودکان

عکس جلد کتاب دست نوشته‌های کودکان
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دست نوشته‌های کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دست نوشته‌های کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دست نوشته‌های کودکان

کتاب دست نوشته‌های کودکان گردآوری شده توسط مریم زهرایی مجموعه‌ای از انشا‌های خواندنی و جذاب تعدادی از دانش‌آموزان است که با بیانی دلنشین و کودکانه به رشته‌ی تحریر درآمده.

در بخشی از کتاب دست نوشته‌های کودکان می‌خوانیم:

اگر 24 ساعت نامرئی بشی چکار می‌کنی؟

اگر من 24 ساعت نامرئی می‌شدم دوست داشتم اون روز چهارشنبه باشد چرا؟ چون ما چهارشنبه هنر داریم ولی این دلیلی نیست که می‌خواستم چهارشنبه نامرئی بشوم دلیلش این بود که بچه‌های کلاس ما حاضر هستند زنگ ریاضی را از دست بدهند ولی زنگ هنر را نه! چهارشنبه مهم نیست که صبحی باشیم یا بعد از ظهری هر وقت که بودیم به مدرسه می‌روم و سر کلاس می‌نشینم تا زنگ سوم که هنر داریم بشود. اون وقت به اذیت کردن بچه‌ها مشغول می‌شوم.

تمام بچه‌های کلاس به جن و روح اعتقاد دارند خب چی بهتر از این که بتوانند تو زندگی‌شون یک چیز عجیب ببیند. اول دوست دارم بروم پیش نازی و کاغذ نقاشی‌اش را جلوی چشمش پاره کنم بعد هم با ماژیک نقاشی حنانه را خط خطی می‌کنم بعد هم صندلی زینب را می‌کشم عقب تا روی زمین بیفتد. اما خب این کارها را فقط می‌تونم تا بعد از ظهر انجام بدم پس تصمیم می‌گیرم دیگه نامرئی نباشم چون وقتی آدم نامرئی هست نمی‌تواند جواب‌های سؤال‌هایی که خانم سر کلاس از بچه‌ها می‌پرسد و اونا بلد نیستند را جواب بدهی. راستی یکی از مهم‌ترین دلیلی که دوست دارم چهارشنبه نامرئی بشوم اینکه ریاضی نداریم چون این جوری نمی‌توانم تحمل کنم به سؤال‌های ریاضی جواب ندهم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دست نوشته‌های کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوای علی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-5741-31-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دست نوشته‌های کودکان

Sharis Besharati
۱۳۹۹/۱/۴
قضاوت نمیکنم ولی چیزی که فکر میکردم نبود
سعید طالبی
۱۳۹۸/۹/۲۷
کتابش در کل کتاب به درد بخوریه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دست نوشته‌های کودکان

برای دریافت کتاب دست نوشته‌های کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.