معرفی و دانلود رایگان کتاب دعاهای قرآنی

عکس جلد کتاب دعاهای قرآنی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دعاهای قرآنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دعاهای قرآنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دعاهای قرآنی

کتاب دعاهای قرآنی به قلم یاسین قاسمی بجد و خدیجه کبری اصغری درمیان،به مجموعه آیاتی که با «رب» و «ربنا» آغاز می‌شوند و همچنین آیاتی که قرائت آن‌ها بسیار مفید است می‌پردازد.

قرآن عظیم‌الشان گنجینه سعادت، نه تنها کتاب راهنماست بلکه مجموعه‌ای کامل از خوشبختی‌هاست و تضمین کننده رستگاری جاویدان برای پیروانش است این کلام نورانی برای راز و نیاز با خدای منان و حل مشکلات این دعاها را به مومنان هدیه کرده است. ترجمه آیات با استفاده از کتاب‌های تفسیر و ترجمه‌های معتبر قرآن بخصوص تفسیر و ترجمه‌ی دکتر حسین تاجی گله داری گردآوری شده است.

در بخشی از کتاب دعاهای قرآنی می‌خوانیم:

﴿اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَۀٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ ۗ مَنْ ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ 255 لَا إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ ۖ قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَۀِ الْوُثْقَىٰ لَا انْفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ﴾.

«الله (معبود بر حق است) هیچ معبودی بحق جز او نیست، زنده (و جهان هستی را) نگه دار و مدبر است، نه چرت او را فرا گیرد و نه خواب، آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمین است از آن اوست کیست که در نزد او جز به فرمان او شفاعت کند؟ آنچه در پیش روی آنان و آنچه در پشت سرشان است می‌داند.

و به چیزی از علم او، جز به آنچه بخواهد احاطه نمی‌یابد، کرسی او آسمان‌ها و زمین را دربرگرفته، و نگاهداری آن دو (زمین و آسمان) بر او گران و دشوار نیاید، و او بلند مرتبه و بزرگ است. در (قبول) دین هیچ اجباری نیست، به راستی که راه راست (و هدایت) از راه انحراف (و گمراهی) روشن شده است.

پس هر کس به طاغوت (شیطان و بت و انسان‌های گمراه و طغیانگر) کفر ورزد و به الله ایمان آورد، پس به راستی که به دستگیره محکمی چنگ زده است، که آن را گسستن نیست، و الله شنوای داناست. الله یاور و (سرپرست) کسانی است که ایمان آورده‌اند، آن‌ها را از تاریکی‌ها به سوی نور بیرون می‌برد. و کسانی که کافر شدند یاور و سرپرست آن‌ها طاغوت است که آنان را از نور، به سوی تاریکی‌ها بیرون می‌برد، آن‌ها اهل آتشند و جاودان در آن خواهند ماند».

فهرست مطالب کتاب

دعاهای قرآنی که با کلمۀ ﴿رَبَّنَا﴾ آغاز شده است
دعاهای قرآنی که با کلمۀ ﴿رَبِّ﴾ آغاز شده است
آیاتی که قرائت آن بسیار مفید است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دعاهای قرآنی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-964-233-229-8
موضوع کتابکتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه، کتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب دعاهای قرآنی

ساناز معینی
۱۴۰۱/۸/۳
دعاکردن یه نوع صحبت باخداست... ما در دعاکردن ن تنها خواسته هامون رو به معبودخویش میگوییم بلکه این معنا به ما ثابت میشه که خداوند همیشه وجودداره و هست و هرزمانی که اراده کنیم میتوانیم باهاش حرف بزنیم بدون نیاز به گرفتن وقت قبلی... گاهی اوقات بدون فکرکردن می‌ریم و رو میزنیم به بنده‌های خدا. اوناهم و باهزاران منت خواهش وتمنا کارمون رو انجام میدن... تازه خیلیاشونم انجام نمیدن.. امااگر مخلصانه وازاعماق وجود خداروصدا بزنیم ن تنها جوابمون رو میده بلکه بهترین چیزاروهم براساس صلاحمون بهمون میده‌.. تازه اگه هم نداد حتمایچیزی میدونه که مانمیدونیم وبهترترشو بهمون بعدامیده... خدایا درهیچ زمانی اززندگی ماروتنهانزار
Sami edalatkhah
۱۳۹۹/۷/۱
بسیار عالی که می‌تونیم به تمامی دعاهایی که خداوند در قرآن به انسان ودیعه داده دسترسی داشته باشیم با این حال ویرایش کتاب می‌تونست بهتر و خلاقانه تر باشه اما ظاهرا تنها کتاب موجود در نوع خودشه. ‌..
Saye
۱۴۰۲/۹/۱۱
امروز خیلی حالم بد بود، بخاطر ظلمی که یکی از فامیل‌ها همیشه در حق ما می‌کنه، ناگهان با این کتاب آشنا شدم، خدارو هزار مرتبه شکر، و تشکر فراوان از کتابراه عزیزم، دوست همیشگی، بهترین و شاید تنها دوست واقعیم 🫂💖
مریم سلطانی
۱۴۰۱/۷/۱۳
سلام کتاب خیلی خوبی هست منتهی مثل کتابهای دیگه نمیشه صفحات رو دید مثل کتاب دعای نور یا زیارت عاشورا و دعای توسل که از بالا با حرکت دست صفحات رو رد میکنیم، این به این شکل نیست و رد کردن صفحات راحت نیست 🙏
هادی نیازی
۱۴۰۲/۱/۷
مرسی از کتابراه عزیز
همیشه دنبال دعاهای کوتاه و زیبا بودم که برای قنوت نماز و اینا استفاده کنم اما تنبلیم میومد برم دنبالش و از اینکه این کار رو انجام دادین خیلی خوشحال و ممنونم ازتون
Mr Jehad
۱۴۰۰/۴/۱۸
برای فهم قرآن هرچه از درهای مختلف وارد می‌شویم، باز هم تازگی دارد
این ادعیه بسیار زیبا هستند
خداوند ان شاالله توفیق فهم و درک و بکارگیری مفاهیم قرآنی را به همه ما بدهد
محسن شاندیز
۱۴۰۰/۸/۱۷
عالیه همه دعاهای قرآنی رایکجا میخواستم داشته باشم که دراین کتاب فراهم شده به گردآورنده هایش، خداوندحکیم خیردنیاوآخرت عنایت بفرماید.
علی رستمی ابیوردی
۱۴۰۰/۵/۱
برای تمام مسلمین واجب کفایی است که این اثر خجسته که دعاهای قرآنی است را بخوانند و نیز هر چه که خواستند حفظ کنند. /ر-التماس دعا
mahdi yasaghi
۱۴۰۲/۱/۱۶
همیشه دنبال این بودم که دعا‌های توی قرآن رو باونم مجزا بهشون دسترسی داشته باشم واقعا عالی خسته نباشید
مجید رضایی
۱۴۰۳/۱/۲
چه دعایی بهتر از دعا‌هایی که در قرآن کریم به ما آموزش داده شده میتوان یافت؟ عالی بود
محمد عمرانی
۱۴۰۲/۸/۱۴
کتاب خوبیه ولی متاسفانه تمامی دعاها رو نداره و یکم نا مشخصه که این دعا برای چه کاری است
مجتبی اصف مهر اصف مهر
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
بسیار عالی، لطفا از این نوع اثار عرفانی مذهبی بیشتر به اشتراک بگذارید 💎
ایمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
یاسین خدا میداند چقدر به روح و بدن مفیده و شما از بهترین‌ها هستین که بفکر ماها هستین خدا اجرتون بده
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۲
کتاب خوبی بود به کسانی که به مباحث دینی و آیینی و عرفانی و نهج البلاغه علاقه دارند مناسب است
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۲/۸/۲۰
عالی بود دعا کردن یه نوع عبادت هست مارو از دعا کردن یادتون نره
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب دعاهای قرآنی

برای دریافت کتاب دعاهای قرآنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.