معرفی و دانلود کتاب صوتی دقیقا چه بگویید

عکس جلد کتاب صوتی دقیقا چه بگویید
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دقیقا چه بگویید

فیل ام. جونز در کتاب صوتی دقیقا چه بگویید، با ارائه مثال‌ها و کلمات جادویی به شما می‌آموزد که چگونه بر روی اطرافیان خود تاثیر بگذارید و نفوذ بیشتری بر آن‌ها داشته باشید.

فیل ام. جونز (Phil M. Jones) در کتاب صوتی دقیقا چه بگویید (Exactly What to Say) به بررسی استفاده بعضی از کلمات می‌پردازد و با اضافه کردن کلماتی جدید و مثال‌هایی دقیق به شما می‌گوید که چگونه آن‌ها را در مکالمات‌ و معاشرت‌هایتان استفاده کنید و کارایی آن را با چشم خود ببینید.

در کسب‌و‌کارهای امروزی می‌بینید که بعضی از فروشندگان تلاش می‌کنند مشتری پیدا کنند اما بعضی از آن‌ها همواره به موفقیت می‌رسند. در صورتی که آن افراد محصولات و منابع یکسانی دارند. برخلاف تفاوت در رفتار و تلاش‌شان، متوجه خواهید شد که این آدم‌های موفق در یک چیز مشترک هستند: آن‌ها دقیقا می‌دانند چه بگویند، چگونه بگویند و چگونه از کلمات استفاده کنند.

کلمات موجود در این اثر بررسی و اثبات شده‌اند و در هنگامی‌ که به درستی استفاده شوند، نتیجه‌بخش و تاثیرگذار خواهند بود. هر چه شما در فصل‌های گوناگون کتاب پیش روید، دید قدرتمندی درباره‌ی اینکه چه چیزی به آدم‌ها انگیزه می‌دهد، پیدا کرده و یاد می‌گیرید چگونه تغییرات ساده‌ای که به طور لحظه‌ای می‌توان اعمال کرد، زندگی‌تان را بسیار ساده‌تر می‌کند. به وسیله این کتاب می‌توانید موفقیت تجاری‌تان را افزایش دهید، هر قانون شرح داده شده به راحتی، قابل انتقال به هر صنعت و هر حیطه‌ای از زندگی است، تا به شما کمک کند که متقاعد کننده‌تر، نافذتر و اثربخش‌تر باشید.

فیل ام. جونز توصیه کرده است که هنگام شنیدن این اثر یک دفتر و قلم در کنارتان باشید تا در هر بخش، سعی به نوشتن مثال‌های آن بخش برای خودتان کنید. بعد هر چه سریع‌تر آن را امتحان کنید، هر دفعه که انجامش می‌دهید مطمئن‌تر و راحت‌تر می‌شوید. هر چیزی که جونز در اختیارتان می‌گذارد شاید به ظاهر ساده باشد، ولی ساده، ضرورتا به مفهوم آسان نیست.

جملات برگزیده کتاب دقیقا چه بگویید:

- تغییر چند کلمه می‌تواند تفاوت زیادی در نتیجه‌ای که شما در مکالمه به دست می آورید ایجاد کند.
- وقتی در حال حرف زدن با یک غریبه هستید، مکالمه باید به سادگی پیش برود، به این معنی که معمولا مسیر با مقاومت کمتر را دنبال کنید.
- دنیای واقعی به ما می‌گوید که آدم ها خیلی سخت کار می‌کنند تا از زیان یا ضرر احتمالی اجتناب کنند تا اینکه بخواهند یک سود بالقوه به دست بیاورند.
- با تحمیل وضعیت منفی، آدم‌ها را وادار می‌کنید تا به وضعیت مثبت برسند یا به شما بگویند که چگونه می‌خواهند به وعده خود عمل کنند و یا آن را جبران کنند.
- یکی از بزرگترین دلایلی که ایده های شما برای شنیده شدن به شکست می‌انجامد این است که دیگران به شما می‌گویند که وقت ندارند آن را بررسی کنند.
- در حقیقت، برای تحقق یک تصمیم، شما باید ابتدا خودتان را در حال انجام آن تصور کنید. تا بحال در وضعیتی قرار گرفته‌اید که این کلمات را به شخص دیگری گفته باشید یا به ذهنتان آمده باشد: "نمی‌توانم تصور کنم که در حال انجامش هستم"؟

در بخشی از کتاب صوتی دقیقا چه بگویید می‌شنویم:

الگوهای صحبت کردن، الگوهای گوش دادن و در نتیجه سیستم‌های باورِ ما، همگی از دوران کودکی برنامه‌ریزی و تنظیم شده‌اند. بنابراین الگوهای تکراری کلماتی که ما در دوران بلوغ دریافت می‌کنیم، عادت‌ها و فرایندی را در سیستم‌های باوری ما ایجاد می‌کنند که به آن‌ها به منظور حمایت از فرآیند تصمیم‌گیری شخصی خودمان، تکیه می‌کنیم. یک مثال از این قضیه، الگوی ساده گفتاری است که در کودکی شما بسیار دیده شده و اثر آن اغلب نادیده گرفته می‌شود. در زمان کودکی، بزرگسالان جملات شرطی زیادی را به ما گفته‌اند مثلِ...

اگر غذایت را تمام نکردی، پس حق خوردن دسر را نداری.
اگر تو در مدرسه خوب درس نخوانی، پس نمی‌توانی به دانشگاه بروی یا به شغل مورد علاقه‌ات برسی.
اگر اتاقت را مرتب نکنی، پس آخر هفته در خانه میمانی.

زمانی‌که آن‌ها از این جملات شرطی استفاده می‌کردند، احتمالا آن‌ها را باور می‌کردید. این حرف‌ها نسبت به باورها و رفتارهای شما کنترل داشتند. در نتیجه، ایجاد یک سناریو با استفاده از "اگر" در ابتدا و اضافه کردن بخش دوم سناریوی با "پس" به این معنی است که افراد به احتمال خیلی زیاد نتیجه را باور می‌کنند.

اگر تصمیم بگیری امتحانش کنی، پس من قول می‌دهم که نا‌امید نمی‌شوی.
اگر این را در مغازه‌ات بگذاری، پس من قول می‌دهم که مشتریان از آن خوششان خواهد آمد.
اگر یک فرصت به من بدهی، پس من به تو اطمینان می‌دهم که بعدا از من تشکر خواهی کرد.

با ایجاد جملات ترکیبی "اگر... پس"، شما می‌توانید نتایج تضمین شده‌ای را بدست آورید که باور نکردنشان خیلی سخت می‌باشد. اگر شما آماده‌اید که این را امتحان کنید، پس من مطمئنم که شما نتایج را در همان روز اول خواهید دید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
7 دقیقه
کلمات آغازین
4 دقیقه
فصل اول: مطمئن نیستم که مناسب‌تان باشد، ولی...
3 دقیقه
فصل دوم: روشن فکر
5 دقیقه
فصل سوم: چه می‌دانید؟
6 دقیقه
فصل چهارم: چه احساسی می‌کنید اگر... ؟
5 دقیقه
فصل پنجم: تصور کنید
3 دقیقه
فصل ششم: کی زمان خوبی خواهد بود؟
4 دقیقه
فصل هفتم: حدس می‌زنم شما اینجا نیامده‌اید که...
4 دقیقه
فصل هشتم: تغییرات ساده
4 دقیقه
فصل نهم: شما سه گزینه دارید
4 دقیقه
فصل دهم: دو مدل از آدم‌ها
4 دقیقه
فصل یازدهم: شرط می‌بندم که شما هم کمی مثل من هستید
3 دقیقه
فصل دوازدهم: اگر... پس
3 دقیقه
فصل سیزدهم: نگران نباشید
5 دقیقه
فصل چهاردهم: بیشتر مردم
4 دقیقه
فصل پانزدهم: خبرهای خوب
4 دقیقه
فصل شانزدهم: چه اتفاقی می‌افتد
5 دقیقه
فصل هفدهم: چه چیزی باعث شد این را بگویید؟
2 دقیقه
فصل هجدهم: قبل از اینکه تصمیم بگیرید
3 دقیقه
فصل نوزدهم: اگر من بتوانم.. ، شما انجامش می‌دهید؟
5 دقیقه
فصل بیستم: کافیه
4 دقیقه
فصل بیست‌و‌یکم: فقط یک مورد دیگر
8 دقیقه
فصل بیست‌و‌دوم: یک لطف
5 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: فقط از روی کنجکاوی
5 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دقیقا چه بگویید
نویسنده
راویحامد بیطرفان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دقیقا چه بگویید

محسن بیگی
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتاب صوتی عالی بود، همه چیز فوق العاده ضمنا کلمه open mind رو‌ روشن فکر ترجمه کرده بودین که فکر کنم کلمه دیگه‌ای باید جایگزین میشد. شاید ذهنِ باز ترجمه بهتری بود. در هر صورت ممنون از نویسنده، مترجم، دست اندرکاران و کتابراه عزیز.
mehdi askari
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
در این کتاب به صورت خیلی زیبایی کلمات و جملات موثر برای گفت گو با دیگران را میگوید. با آوردن مثال که در چه جمله‌ها و چه موقعیت‌هایی بکار میرود و دلیل موثر بودنش هم میگوید. خیلی خلاصه و کوتاه شده هم یاد میده. ممنون از کتابراه🙏🙏🙏
Nima Bero
۱۳۹۹/۵/۷
هرجا نیاز به تاثیر گذاری باشه یا متقاعد کردن کاربرد داره تکنیک هاش مثل کتاب شیوه گرگِ، صدای راوی خیلی خوبه برا این دسته از کتابها روان شیوا گویا با لحن و سرعت خوب کلمات، کاش شیوه گرگ میدادن به ایشون
مصطفی هدایتی دلربا
۱۴۰۱/۴/۵
من شگرد گرگ رو مطالعه کرد بودم و گاهی جمله واسه بیان نداشتم این کتاب خیلی کمک کرد جمله‌های هدفمند بسازم واسه من بینظیر بود حتی مثال هم زیاد زده که باعث میشه جمله‌های بهتری بتونیم بسازیم
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
این کتاب عالیه
نکات خیلی مهم و کاربردی با گویش ساده و دلنشین
اگر این موارد بصورت صحیح به عادت بدل بشه و در مذاکرات استفاده بشه
نفع و موفقیت خیلی زیادی همراه خواهد داشت
با سپاس 🌹
ebrahim morshed
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خوب، اما تمام جملات و عبارات به همان صورتی که در کتاب آمده قابل استفاده نیست و نیاز به تغییر دارد، تا با فرهنگ ما هماهنگ شود در این مورد مفهوم عبارت باید حفظ شود.
نسیم شارقی
۱۴۰۲/۴/۲۹
کتاب عالیه و خیلی مفید ولی بخش‌ها خیلی زود تموم میشن و خیلی سریع رد میشه پس باید هر قسمت رو دو سه بار گوش بدین تا کاملا وارد ضمیر ناخودآگاهتون بشه
رضا جعفری
۱۴۰۱/۶/۲۲
چیزی که این کتاب رو از بقیه کتابا واقعا متمایز کرده بیان کردن مثال تو هر بخش هست که به نظرم بی نظیر و محشره این مثال زدن تاثیر زیادی تو یاد گرفتن داره
مرتضی بهداروند
۱۴۰۲/۸/۲۱
کلمات و حرف زدن ما همیشه بار معنایی دارند بعضی مواقع میبینی دوست داری جواب طرفتو بدی ولی حرف کم میاری، این کتاب خیلی بهت کمک میکنه
حسین
۱۴۰۲/۴/۳
کتاب خوبیه مخصوص افراد کی دنبال روابط با مشتریان در کل کتابی هست که ارزش گوش کردن رو داره ممنون از کتابراه بابت کتاب
مریم مهدوی
۱۴۰۲/۱/۲۵
من خیلی خوشم اومد چون واقعا کلیدی و کاربردی هست بجای متن زیاد و پیچیده مستقیم یاد میده چی رو کجا بگی
Farhadjvd
۱۴۰۱/۹/۱۹
خوبه به نظرم قیمتش مناسبه چون یه ورژن دیگه ازش هست با سه برابر قیمت
نکات خوبی داره
سروش بروشک
۱۳۹۹/۲/۲۲
کتاب خیلی خوب بود ولی ترجمه به زبان ما خیلی محاوره‌ای نشده بود میتونه نسخه بهتر هم داشته باشه ✌️
korosh h2
۱۴۰۲/۱/۳
عالی و کاربردی، به راحتی میشه با استفاده از این کتاب یک استراتژی فروش خوب ساخت
Hanieh Khanjari
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این کتاب ترجیحا باید متنی خونده بشه صوتی این کتاب زیاد کاربردی نیست
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دقیقا چه بگویید

برای دریافت کتاب صوتی دقیقا چه بگویید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.