معرفی و دانلود کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن

عکس جلد کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن

کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن نوشته‌ی سایه مهری چمبلی و فاطمه نیک سیرت، به بررسی عواملی که مردان را به داشتن چند همسر و خیانت تشویق می‌کند، می‌پردازد و به ارائه توصیه‌هایی به زنان برای جلوگیری از این آسیب خانوادگی پرداخته است.

چرا برخی از مردان به همسران خود بی‌وفا هستند؟ باورهایی که زنان از خیانت و بی‌وفایی مردانشان تصور می‌کنند تا چه اندازه با واقعیت‌ها مطابقت دارد؟ متاسفانه خیانت همیشه بوده و متخصصان زیادی روی آن کار کرده‌اند و برخی از شبکه‌های تلویزیونی در مورد این موضوع برنامه‌ها‌ی متعددی داشته اما به راستی دلیل خیانت برخی از مردان چیست؟

همه‌ی مردان تا حدی آگاه هستند که خیانت، کار پسندیده‌ای نمی‌باشد و از ابتدا اکثر آن‌ها حتی فکر خیانت را هم در سر عبور نمی‌دهند ولی متاسفانه گاهی دچار این اشتباه و گناه بزرگ می‌شوند.

تحقیر و سرزنش کردن مرد باعث شکسته شدن غرور او می‌شود و پرخاشگری و عصبی بودن را در او تشدید می‌کند و باعث می‌شود تا دیگر مثل سابق همسرش را دوست نداشته باشد. همانطور که می‌دانید مرد می‌خواهد همیشه برای همسرش بهترین باشد. وقتی شما به عنوان شریک زندگی‌اش عیب او را می‌گویید، او اولین حسی که پیدا می‌کند این است که شما او را بهترین نمی‌دانید و این بسیار خطرناک خواهد بود.

پس اگر می‌خواهید همسری مهربان و خوب داشته باشید، بدی‌هایش را کنار بگذارید و خوبی‌هایش را ببینید و آن‌ها را به صورت مداوم تکرار کنید و در صورت انتقاد کردن، به جای استفاده از کلمات تنش‌زا و سرزنش کردن او تلاش کنید تا با لحنی آرام و مهارت ارتباطی بالا با او ارتباط برقرار کنید.

بنابراین پیشنهاد می‌شود برای یادگیری این مهارت‌ها از کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده بهره بگیرید.

در بخشی از کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن می‌خوانیم:

وقتی مرد احساس کند که زن همانند یک مادر از او مراقب کرده و تمام رفتارهای او را تحت نظر داشته و هر کاری را مدام به او یادآوری می‌کند، به تدریج از نظر احساسی از او فاصله خواهد گرفت. یکی از معمول‌ترین و مخرب‌ترین عادات ارتباطی زن‌ها با شوهرشان این است که با آن‌ها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی مردان کودکانی بیش نیستند و نمی‌توانند از خودشان مراقبت کنند و نیاز دارند که خانم‌ها زندگی شان را اداره کنند.

هنگامی‌ که با یک مرد مانند پسر بچه کوچکی رفتار می‌کنید، او نیز به مانند بچه‌ای کوچک با شما رفتار خواهد کرد. هنگامی‌ که انتظار دارید ناتوان، درمانده و ضعیف باشد او نیز ناتوان، درمانده و ضعیف می‌نماید. در ابتدا مادری کردن برای نامزد یا همسرتان می‌تواند جوانب مثبتی داشته باشد، اما در دراز مدت اثرات بسیار مخربی را بر روی رابطه شما خواهد گذاشت. هنگامی‌ که در حق همسرتان مادری می‌کنید؛ ممکن است در ظاهر او از رفتارتان شکایتی نداشته باشد، حتی ممکن است اصرار کند به این کارتان ادامه بدهید، اما یک چیز حتمی‌ است. او یک روز بر علیه‌تان شورش خواهد کرد زیرا اغلب ‌پسربچه‌ها دوست دارند روزی از مادرشان جدا شوند و خانه را ترک کنند. زن‌ها لازم است توجه داشته باشند که مادری کردن و با مردها مانند پسربچه‌های کوچک رفتار کردن، استقلال یک مرد را زیر سوال می‌برد. زمانی که اقتدار مردان بر اثر مادری کردن بیش از اندازه زنان از بین برود، جذابیتشان را برای همسرشان از دست می‌دهند. زیرا زنان دوست دارند مرد زندگی شان مقتدر و توانا باشد و از پسربچه‌هایی که مجبورند مدام دنبالشان باشند خسته و کلافه می‌شوند در نتیجه همین عامل باعث سردی روابط می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
توجه بیشتر زن به خانواده پدری خود
بی‌توجهی زن به رابطه زناشویی
رفتار تحکم‌آمیز زن با شوهر
تمرکز بیش از حد زن بر روی فرزندان و یا دوستان
سرزنش کردن مرد توسط زن
وقتی زن مانند یک مادر با همسرش رفتار می‌کند
وقتی زن بذر شک و تردید را در ابتدای رابطه می‌کارد
زنانی که به کار و مادیات بیشتر اهمیت می‌دهند
از بین رفتن عشق و علاقه
عدم جذابیت همسر
سهل انگاری زنان
اخلاق و رفتار غیر قابل تحمل همسر
بولهوسی و هوسرانی
عقده‌ها‌ی جنسی
بی‌خطر شمردن خیانت
زیاده خواهی و تنوع طلبی
مقابل به مثل با همسر
عدم رقبت همسر به داشتن روابط با شوهر خود
عدم بلوغ فکری
تمایل و رغبت دورنی جهت پایان دادن به زندگی مشترک
شرایط و عوامل لحظه‌ای
میل ذاتی مردها به تنوع طلبی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6201-51-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن

Narjes Jakestani
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
فهمیدن یه سری دلایل باعث میشه از خیلی اتفاقات قبل از پیش اومدنشون جلوگیری کنیم و واقعا که خیلی مهمه یه سری چیزارو ادم یاد بگیره و بتونه موفق عمل کنه توی زندگیش
فرحناز شمشادی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتاب خوبی بود البته بیشتر تئوری بود و راهکار عملی چندانی نداشت، اما اطلاعات کلی خوبی به من داد.
آوا برزگر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
واقعا زحمت کشیدین افتضاح بود. اینکه کتاب نبود کو راهکار
Mary Jfri
۱۴۰۰/۶/۱۵
خوب بود من واسه محتوا ازش استفاده کردم
معرفت اقازاده
۱۴۰۰/۱/۱۸
تا حدودی خوب بود
منوچر کریمی
۱۳۹۹/۵/۷
این کتاب نبود.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن

برای دریافت کتاب دلایل خیانت مردان به زنان و راهکارهای آن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.