معرفی و دانلود کتاب دنیای خواب و شصت پرسش

عکس جلد کتاب دنیای خواب و شصت پرسش
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای خواب و شصت پرسش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای خواب و شصت پرسش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای خواب و شصت پرسش

باید اعتراف کنم که تا مادامی که وارد حوزه پژوهشی خواب شناسی و اختلالات مربوط به خواب نشده بودم هیچ گاه به اندازه اکنون، متوجه اهمیت خواب کافی نبودم و این جهل من شامل حال آپنه خواب نیز می‌شود. به بیان دیگر، اطلاعاتم در این زمینه به اندازه اشخاص عادی بوده و من نیز مثل بسیاری از مردم براین پندار بودم که آپنه (تنگی نفس) تنها اشخاص چاق، بی‌تحرک، میانه‌سال و به طور کلی اشخاصی که درگیر سبک زندگی نادرست هستند را درگیر می‌کند. این در حالی است که تازه اکنون متوجه می‌شوم که واقعیت مسئله با پندارهایم تفاوت آشکار دارد چون اگرچه بخش اعظم قربانیان را آدم‌های چاق، میانه‌سال و ناآگاه به علم و هنر زندگی تشکیل می‌دهد با این حال همه قربانیان از این قشر و طبقه نیستند.

به هر شکل آنچه که تردیدناپذیر است این است که اگرچه خواب و جریان تنفس یکی از اعمال حیاتی مغز و بدن انسان است با این وجود بسیاری از مردم از اهمیت این کارکردهای مهم بدن غافل هستند به بیان دیگر مردم نمی‌دانند که با قطع شدن جریان تنفس فرد بسادگی می‌میرد. همینطور، مردم نمی‌دانند که هر چقدر از خواب لازمه فرار کنند باز هم چاره‌ای جز پرداخت دین و بدهی خواب ندارند. همینطور، مردم نمی‌‌دانند که مغز آدمی در جریان خواب دست به چه تکاپویی می‌زند تا بدین وسیله بتواند تبادلات اکسیژن و گازهای مسموم را تنظیم کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
تجارب و اظهارات یک بیمار آپنه‌ای
بخش اول: مبانی خواب
بخش دوم: شناخت آپنه
بخش سوم: چگونگی تشخیص آپنه خواب
بخش چهارم: درمان خرناس و آپنه
بخش پنجم: هنر زندگی با آپنه خواب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای خواب و شصت پرسش
نویسنده
مترجمبهزاد رحمتی
ناشر چاپیانتشارات فرهنگ و دانش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-964-5874-08-5
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای خواب و شصت پرسش

Kourosh D
۱۳۹۷/۹/۳۰
اگه دوستان مث من از بی‌خوابی معمول رنج میبرند توصیه به خوندن نمیکنم چون اطلاعات زیاد دقیق و تخصصی اما غیرکاربردی داره. امااا بعضی جاهاش صرفااا برا اطلاعات عمومی خوبی.
SAhar A
۱۳۹۹/۴/۲۴
ممنون از نویسنده، مترجم و کتابراه
اطلاعات مفیدی بود
امیر رضائی
۱۴۰۱/۵/۱۱
با سلام و احترام
مورد پسند بنده واقع نشد
ممنونم
نصرالله سرخابی
۱۳۹۷/۷/۵
کتابراه سپاسگزارم ممنون
بهمن ملکی
۱۳۹۶/۱۰/۲
سپاس بی‌کران زین برنامه.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب دنیای خواب و شصت پرسش

برای دریافت کتاب دنیای خواب و شصت پرسش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.