معرفی و دانلود کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت

عکس جلد کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت

دکتر شری کارتر اسکات در کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت شده، به مقوله‌ی زندگی پر معنی و موفق به‌ خوبی اشاره کند. خواندن این کتاب و عمل به آموزه‌‌های آن زندگی شما را متحول خواهد کرد.

برخلاف اعتقاد عمومی، کسب موفّقیّت فقط در ثروت‌اندوزی و شهرت‌طلبی خلاصه نمی‌شود. به نظر دکتر «شری کارتر اسکات»، هر کس تعریف خاص خود را از مقوله‌ی موفّقیّت ارایه می‌کند. به‌طوری‌که از بین آن‌ها می‌توان به موفّقیّت در امور اداری و حرفه‌ای، تربیت فرزندان سالم و سعادتمند، تحصیلات عالیه و یا دست‌یابی به بالاترین مقام کشوری اشاره کرد.

دکتر کارتر اسکات با تأسیس شرکت مشاوره، موفق شد این ده قانون را به خوبی از هم تفکیک کند. در حال حاضر هم با شرکت‌های بزرگ جهان از قبیل IBM و GTE سر و کار دارد. کتاب ده قانون طلایی (If Success Is a Game, These Are The Rules) که از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان می‌باشد، توجّه صدها هزار نفر را به خود جلب کرده است به‌طوری‌که مردم درصدد برآمده‌اند این قوانین را در همه‌ی امور و مسائل زندگی خود اعمال کنند. نویسنده با وجود گرفتاری‌های بسیار‌ی که در زندگی حرفه‌ای دارد، همواره توجّه خاصی به خانواده‌ی خود نشان داده و سعی کرده است صمیمیت زیادی را در بین افراد خانواده برقرار کند. وی با طرح قوانینی چون «اعتماد به نفس از اجزای ضروری زندگی به‌شمار می‌رود» و «عملکرد شما روی کسب نتایج مثبت اثر می‌گذارد». خوانندگان را با فرآیندهای گام‌به‌گامی آشنا می‌کند تا که بتوانند به‌راحتی در مسیر موفّقیّت پیش بروند. اگر این قوانین را هر روز در زندگی شخصی اعمال کنید از انگیزه‌ی کافی برخوردار می‌شوید و به‌خوبی می‌توانید همه‌چیز را در عمل پیاده کنید.

به اعتقاد دکتر شری کارتر اسکات (Cherie Carter Scott) تصویرسازی ذهنی از اهمیّت بسیاری برخوردار است و علاوه بر آن، طرح اهداف واقعی نیز به همان اندازه ارزش دارد. به اعتقاد وی، شناسایی ابزار خدادادی و کمک به مدیریت زمان هم اهمیّت به‌سزایی دارد. در واقع راهی را به شما نشان می‌دهد تا به خود ایمان آورید و ارتباط خوبی با سایرین برقرار نمایید. اگر بتوانید سیر پیشرفت و موانعی را که در سر راه شما وجود دارند به‌خوبی شناسایی کنید به خواسته و آرزوی قلبی خود نزدیک‌تر می‌شوید و به عنوان یک انسان کامل رشد می‌کنید. زمانی که در مسیر تحقق خواسته‌های قلبی خود پیش می‌روید، می‌توانید از راهنمایی‌هایی که در این کتاب ارایه شده‌اند، به‌خوبی بهره جسته و هرچه سریع‌تر به آرزوهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید.

اگر می‌خواهید به فرد موفّقی تبدیل شوید، در مسیر کسانی گام بردارید که قبلاً به موفّقیّت رسیده‌اند و در واقع پایتان را جای پای آن‌ها بگذارید. در این صورت به حقیقت ذاتی و اساسی خود پی می‌برید و می‌توانید به عنوان شخصی عمل کنید که دیگران از شما الگو‌برداری می‌کنند. به این ترتیب به دیگران هم فرصت می‌دهید تا موفّقیّت شما را تجربه کنند. اگر می‌خواهید به ماهیّت و اساس موفّقیّت پی ببرید حتماً مسیر این حقایق فراگیر را طی کنید. حتّی اگر کسی هم مسیر حرکت را به شما نشان ندهد، به‌تدریج با چگونگی حرکت در این مسیر آشنا می‌شوید.

در بخشی از کتاب ده قانون طلایی می‌خوانیم:

موفّقیّت فرآیندی است که از عمق وجود سرچشمه می‌گیرد. ابتدا با کورسویی از امید، شروع می‌شود. سپس مسیر تکامل را طی کرده و به اندیشه‌ای بدل می‌شود که تخم نوید را درون روح می‌کارد. در واقع سفری است که با هیجان درون، اوّلین گام را در مسیر آن برداشته و راه را برای خود هموار می‌کنید. اصلاً فرقی نمی‌کند که چه رؤیایی در سر پرورش می‌دهید. تنها نکته‌ی مهم این است که این رؤیاها و آرزوها را فعّال کرده و به اشتیاق تبدیل کنید تا امکان وقوع داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قانون اول: هرکس تعریف خاص خود را از مقوله‌ی موفّقیّت ارایه می‌کند.
قانون دوم: با خواستن موفّقیّت، اوّلین قدم را به سوی دست‌یابی به آن بردارید.
قانون سوم: اعتماد به نفس ضروری است.
قانون چهارم: هدف، زیر بنای اصلی مسیر حرکت است.
قانون پنجم: عملکرد شما روی نتایج حاصله اثر می‌گذارد.
قانون ششم: بهره‌برداری از فرصت‌های مناسب.
قانون هفتم: از هر شکستی می‌توان درس باارزشی گرفت.
قانون هشتم: با مدیریت منابع می‌توانید تلاش خود را به حداکثر برسانید.
قانون نهم: هر یک از سطوح موفّقیت، شما را با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند.
قانون دهم: موفّقیّت، فرآیندی پایان‌ناپذیر است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت
نویسنده
مترجمسپیده محمدحسین پور، بنفشه محمدحسین پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات334
زبانفارسی
شابک978-964-351-674-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت

الناز خلفیان
۱۳۹۶/۸/۱۹
خیلی خوب بود واقعا مفید و ارزشمند. ترجمه خیلی خوبی هم داشت
milad Rasekh
۱۳۹۷/۶/۱۱
ممنون از کتاب
حمید جانیپور
۱۳۹۶/۸/۲۲
خیلی خوب و عالی بود
نصرالله سرخابی
۱۳۹۷/۸/۳
wary war goog niccccc
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت

برای دریافت کتاب ده قانون طلایی: قانون‌های ده‌گانه‌ی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.