معرفی و دانلود کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

عکس جلد کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۲۷,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آنا گاوالدا، مجموعه‌ای از دوازده داستان کوتاه با سبک روان، سلیس و تاثیرگذار است که تمام آن‌ها حول محور زندگی، عشق و موضوعات انسانی و احساسی می‌چرخند. این کتاب بلافاصله پس از انتشار جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت و در دنیای ادبیات به موفقیتی بزرگ دست یافت.

در کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد (I Wish Someone Were Waiting for Me Somewhere)، داستان‌های گوناگونی روایت می‌شوند. داستان‌هایی که شگفت‌انگیز، محزون کننده، جذاب و تا اندازه‌ای غیرمعمول هستند. در هر داستان عشق مانند زندگی موضوع اصلی است، عشقی که هم پسندیده و حیرت‌آور و هم دردآور و صدمه‌زننده است. داستان‌هایی که بسیار ساده و روان به نگارش درآمده‌اند و با وجود سادگی مشغولیت ذهنی شما را در پی دارند.

آنا گاوالدا (Anna Gavalda) توجه ویژه‌ای به افرادی دارد که در زندگی سرکوب شده‌اند، چه بی‌خانمان، ثروتمند، فقیر، جوان، پیر، روشنفکر و یا کارگری ساده باشند. به نظر او هر انسانی دارای نقطه ضعفی است. او به کسانی که خود را بدون نقطه ضعف نشان می‌دهند و طوری رفتار می‌کنند که گویی هرگز دچار لرزش نمی‌شوند، اعتمادی ندارد.

در حال و هوای سن ژرمن، سقط جنین، این مرد و زن، اُپل تاچ، آمبر، مرخصی، حقیقت روز، نخ بخیه، پسر کوچولو، سال‌ها، تیک تاک و سرانجام، عنوان داستان‌های این مجموعه است.

اغلب کاراکترهای داستان‌های این مجموعه به گونه‌ای دچار روزمرگی و ناراضی از شرایط زندگی هستند و نویسنده با مهارت فوق‌العاده‌ای که دارد به خوبی توانسته زندگی تهی از شور و شوق آن‌ها را با جملاتی زیبا و جذاب به تصویر بکشد و سادگی‌های روزمره و آنچه که در اطراف‌مان می‌گذرد را در قالب داستان‌هایی دل‌نشین بیان کند و به سادگی هرچه تمام‌تر احساسات کاراکترهای داستان‌ها را شرح می‌دهد.

کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد یکی از پرفروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب‌های فرانسه به حساب می‌آید که پس ‌از انتشار مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت و درحال حاضر به بیش از 20 زبان زنده جهان ترجمه‌ شده و جوایز گوناگونی از کشورهای فرانسه و بلژیک کسب کرده است.

خلاصه‌ای از داستان‌های کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد:

در حال و هوای سن ژرمن: درباره‌ی آشنایی دختر و پسری جوان است که این آشنایی در یک خیابان صورت می‌گیرد.

سقط جنین: داستان محزون کننده‌ای درباره‌ی زندگی زن بارداری است که بی‌صبرانه منتظر به دنیا آمدن فرزندش است، ولی سرانجام مجبور به کورتاژ جنین خود می‌شود.

این مرد و زن: روایتگر زندگی زناشویی یک زن و مرد میان‌سال است.

اپل تاچ: درمورد زندگی شخصی دختری با افکار و عقاید متفاوت است که زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است.

آمبر: روایت‌گر عشق میان دختری عکاس و پسری جوان است.

مرخصی: درباره‌ی زندگی دو برادر است، یکی از آن‌ها در زندگی خود بسیار موفق و دیگری در زندگی‌اش ناموفق است. آن‌ها بر سر یک دختر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حقیقت روز: این داستان دربردارنده‌ی روایتی جذاب و پرکشش است و تصادف و عذاب وجدان‌های مردی تنها را به تصویر می‌کشد.

نخ بخیه: این داستان از زن جوان دامپزشکی‌ سخن می‌گوید که در یک روستا مشغول به کار است.

پسر کوچولو: درباره‌ی پسری مثبت و به ‌اصطلاح پاستوریزه است که به‌ مرور زمان شخصیتش دگرگون می‌شود و به شخصیتی منفی تبدیل می‌شود.

سال‌ها: زندگی مردی را به نمایش می‌گذارد که دلباخته‌ی دختر جوانی شده و دختر او را رها کرده است، با اینکه مرد ازدواج کرده و چندین سال از این موضوع می‌گذرد، اما همچنان مرد به فکر عشق دوران جوانی‌اش است.

تیک‌تاک: داستانی با مضمون عاشقانه است و درباره‌ی دو کارمندی‌ست که در یک شرکت کار می‌کنند.

سرانجام: داستان آخر این کتاب صوتی روایتی کوتاه از زندگی خود نویسنده است.

آنا گاوالدا را بیشتر بشناسیم:

آنا گاوالدا در سال 1970 در بولین پاریس به دنیا آمد. او دوران کودکی سختی را سپری کرد، تا 14 سالگی در کنار والدین خود با آرامش زندگی کرد. اما ناگهان روزگار روی دیگر خود را به او نشان داد، والدینش از هم طلاق گرفتند و او و خواهران و برادرانش را به عمه‌ها و خاله‌ها سپردند. آنا موفق شد با بورس تحصیلی به سوربن برود و در سن 22 سالگی با دامپزشکی جوان ازدواج کرد اما پس از چندین سال زندگی مشترک شوهرش او را ترک کرد.

در حال حاضر او یک رمان‌نویس درخشان فرانسوی به حساب می‌آید. او یکی از نویسندگانی است که در چندین سال کنونی توانسته به یکی از برجسته‌ترین و پرطرفداترین نویسندگان در ایران و جهان تبدیل شود. اغلب آثار او مضمونی عاشقانه دارند و در آن‌ها تصاویر پراحساسی از روابط زن و مرد در جامعه‌ی امروزی ارائه شده است. کتاب‌های او بیشتر به نیازهای عاطفی و کمبودهای عاطفی انسان امروزی تاکید می‌کند. گاوالدا در داستان‌هایش زندگی روزمره افراد را به نمایش می‌گذارد. از جمله آثار او که در ایران نیز ترجمه شده است می‌توان به «من او را دوست داشتم»، «گریز دل‌پذیر»، «پس پرده» اشاره کرد.

در قسمت‌هایی از کتاب‌ صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد می‌شنویم:

زن دیگری با من آشنا شد. زنی بسیار متفاوت که عاشق من شد، زنی که نام دیگری داشت و تصمیم گرفته بود از من مردی کامل بسازد. بدون آن‌که نظر من را بپرسد، از من مردی متعادل ساخت و پس از کم‌تر از یک سال بعد از نخستین بوسه‌مان که در آسانسور هنگام یک گردهمایی ردوبدل شد، با من ازدواج کرد.

زنی غیر‌منتظره. باید بگویم خیلی می‌ترسیدم. زیاد به او فکر نمی‌کردم و حتما بسیار دلش را می‌شکستم. او را نوازش می‌کردم، اما ذهن‌ام سرگرم هذیان‌های خودش بود. موهایش را نوازش می‌کردم، در میان موهایش در جست‌و‌جوی عطرِ دیگری بودم. هرگز به من چیزی نگفت، می‌دانست به خاطر لبخندهای او، نوازش‌هایش و به خاطر آن همه عشق ابتدایی و بی‌طمعی که نثارم می‌کرد، زندگی‌ام با شبحِ زن دلخواه‌ام آتشی به پا نخواهد کرد. حق با او بود. شبحِ عزیزم گذاشته بود من خوش‌بخت زندگی کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
21 دقیقه
در حال و هوای سن‌ژرمن
30 دقیقه
سقط جنین - این مرد و زن
33 دقیقه
اپل تاچ - آمبر
28 دقیقه
مرخصی
33 دقیقه
حقیقت روز - نخ بخیه
25 دقیقه
پسر کوچولو
32 دقیقه
سال‌ها
46 دقیقه
سرانجام
34 دقیقه
سال‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد
نویسنده
مترجمالهام دارچینیان
راویشهین نجف زاده
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ ۲۷,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

س ض
۱۳۹۹/۴/۳
مجموعه داستان جالب و خوبی بود. با تنوع موضوعی در ایده‌های داستانی. آثار خانم گاوالدا را دوست دارم و تا به حال هر چه از ایشان خوانده‌ام مورد علاقه‌ی من بوده‌اند. این مجموعه داستان هم خوب بود. راوی هم اجرای خوبی داشت.
Milad Talavari
۱۴۰۰/۴/۱۷
نمیدونم این مشکل منه که همیشه توی داستان دنبال یه درس هستم ولی توی این داستان‌ها پیدا نمیشد
حتی توی داستان‌های صادق هدایت
فقط یه داستان بدون هیچ نکته ای
ولی خوب بود
ARAMESH PARASTESH
۱۳۹۹/۵/۱۹
صدای گوینده عالی
موضوعاتی که برای همه اتفاق می‌افتد.
انسان باهوش راهکاری برای خود میابد.
وبرای تخیل کردن و تمرکز جالب است.
پرستو
۱۴۰۰/۹/۲۱
خیلی جذبم نکرد ولی اثر بدی هم نیست. امان‌وئل اشمیت رو هزاران بار ترجیح میدم:)
نوریه کریمی
۱۴۰۱/۱/۲۱
برای من زیاد جالب نبود. ولی بهر حال نکات آموزنده‌ای هم داشت
کیمیا پهلوان
۱۴۰۰/۴/۱۶
خیلى تو خالى بود، تعجب میکنم که این نویسنده جایزه هم گرفته،
نجمه کریمی
۱۳۹۹/۱۱/۵
کتاب رو در ایران صدا شنیدم، بسیار زیباست
Atefe Andakhshideh
۱۴۰۰/۴/۷
انتظارکتاب قوی تری داشتم
زینب اسلامی
۱۳۹۹/۱۲/۸
داستان‌های عالی با صدای گوینده عالی
لیلی ولایی
۱۴۰۱/۹/۲۱
خوب بود نه عالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

برای دریافت کتاب صوتی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.