معرفی و دانلود کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان

عکس جلد کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان

کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «دوست مکار» به این موضوع که هر کسی هر کاری در این دنیا انجام دهد نتیجه آن را می‌بیند و داستان دوم با عنوان «آدم دانا و آدم نادان»، به این نکته که در طول زندگی دوستان خوب را برای ارتباط گرفتن انتخاب کنید و از همراهی با انسان‌های تبهکار اجتناب کنید وگرنه باید تاوان جرم‌های آن‌ها را نیز بدهید می‌پردازد.

در بخشی از کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان می‌خوانیم:

تنها انسان‌ها دوستان خوبی برای همدیگر نیستند، بلکه پرندگان و حیوانات هم می‌توانند برای یکدیگر از خود گذشتگی کنند. با این حال، بعضی موجودات آن قدر مکار هستند که لکه‌ی سیاهی ہر کلمه‌ی زیبای دوستی می‌گذارند. این داستان، داستانی از دوستی با دیگران، برای فریب آنها است، روزی شغالی به نام هولر تصمیم گرفت با شتری به نام گرانتی دوست شود. شغال به روستای محل زندگی شتر رفت تا او را پیدا کند. شغال خانه‌ی شتر را یافت و به داخل خانه‌اش رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-92-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان

برای دریافت کتاب دوست مکار، آدم دانا و آدم نادان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.