معرفی و دانلود کتاب دولت کریمه

عکس جلد کتاب دولت کریمه
قیمت:
3300 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دولت کریمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دولت کریمه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دولت کریمه

کتاب دولت کریمه به برشمردن روایات دربارۀ حکومت عدل جهانی حضرت مهدی از بین روایات خاندان نبوت به انگیزه وصف زیبایی، عظمت، عدل و قسط بی‌نظیر می‌پردازد.

با گام‌های نبوت و ولایت از قله‌های حقایق بالا رفتیم و با مشعل‌های هدایت و فتوت (جوانمردی) از حریم هفت آسمان دفاع کردیم. ما شیران میدان نبرد و ابرهای باران رحمتیم. در این جهان شمشیر و قلم در دست ما و در آن سرای «لوح حمد» بالای سر ماست. فرزندان ما جانشینان خدا در روی زمین، پیشوایان دین، هم پیمانان یقین، مشعل‌های هدایت و کلیدهای کرم و سخاوت هستند.

روح‌القدس که جامۀ برگزیدگی بر قامت او راست آمده، چون از او صفا و وفا سراغ داریم، هنگامی که در گهواره آرمیده بودیم با او سخن گفتیم و او را از میوه‌های نوبر بوستان خود برخوردار ساختیم. شیعیان ما گروه رستگاران و طائفۀ پاکیزگان هستند، که بازو و پشتیبان ما هستند و در برابر ستمگران یار و یاور ما هستند.

به زودی چشمه‌های زندگی به روی آن‌ها باز خواهد شد، پس از آن‌که آتش فتنه‌ها خرمن زندگی را در شعله‌های خود فرو برد و آن روز پر شکوه پس از گذشت سال‌های «روضه» و «طاسین‌ها» است!».

شیرین‌ترین و خوشایندترین فصل از انتظار و مجاهدت دراز منتظران، فصل ظهور و قیام و بالاخره تأسیس دولت کریمۀ شریفۀ حضرت صاحب‌الزمان (ع) است. دولتی که از پس هزاره‌ها و هزاران دولت به غروب نشسته، تأسیس می‌شود تا مقصد و مقصود خلقت آدمی، بعثت انبیا و انزال کتب، جامۀ عمل بپوشد.

در بخشی از کتاب دولت کریمه می‌خوانید:

امام حسن عسکری (ع) می‌فرمایند:

«إذا خَرَجَ الْقائِمُ، أَمَرَ بِهَدْمِ الْمَنائِرِ وَ الْمَقاصیرِ التَّی فِی الْمَساجِدِ. وَ مَعْنی هذا أَنَّها مُحَدَّثَهٌ مُبْتَدَعَۀٌ لَمْ یَبْنها نَبِیٌّ وَ لا حُجَّۀٌ؛

چون قائم (عج) خارج شود دستور می‌دهد که مناره‌های مساجد را خراب کنند و مکان‌های مرتفع مساجد (شاه‌نشین‌ها) را خراب می‌کند، زیرا این‌ها بدعت است، هیچ پیامبر یا وصی پیامبری آن‌ها را بنیاد نکرده است»

فهرست مطالب کتاب

طلیعه
بخش اول: دولت حق
بخش دوم: ویژگی‌های برپا دارنده دولت حق
بخش سوم: برکات وجود مقدس حضرت مهدی (ع)
بخش چهارم: دین در عصر حضور حضرت مهدی (ع)
اسلام، دین آخرین
سنت
سایر ادیان
قرآن کریم
اجرای احکام
بخش پنجم: حکومت جهانی حضرت مهدی (ع)
پایتخت حکومت
یاران، کارگزاران و وزراء
خدمات حضرت مهدی (ع)
داوری عادلانه
قسط و بخشش
بخش ششم: زندگانی حضرت مهدی (ع) پس از ظهور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دولت کریمه
ناشر چاپینشر موعود عصر
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-964-2918-09-6
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید، کتاب‌های حدیث
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دولت کریمه

برای دریافت کتاب دولت کریمه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.