معرفی و دانلود کتاب دیدبانی بگمار

عکس جلد کتاب دیدبانی بگمار
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیدبانی بگمار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیدبانی بگمار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیدبانی بگمار

کتاب دیدبانی بگمار نوشتۀ هارپر لی، رمانی تکان دهنده، سرگرم کننده، هیجان‌انگیز و به نوبه‌ی خود اثری با شکوه و بزرگ در نظر گرفته می‌شود. دیدبانی بگمار در سال 2015 برنده جایزه‌ی بهترین کتاب داستانی گودریدز شد.

کم‌تر کسی است که با کتاب مأنوس باشد و نام هارپر لی و شاهکار مشهورش کشتن مرغ مقلد را نشنیده باشد. خانم لی با این کتاب راه صد ساله را یک شبه طی کرد و شهرت جهانی یافت. میلیون‌ها نسخه از این کتاب فروش رفت و جایزه پولیتزر به نویسنده‌ی آن تعلق گرفت. پس از سال‌ها انتظار، در ژوئیه 2015، رمان دیگر هارپر لی با عنوان دیدبانی بگمار (Go Set a Watchman) به بازار عرضه شد، این کتاب هم با استقبال کم‌نظیری مواجه شد و به سرعت به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا راه یافت.

داستان کتاب دیدبانی بگمار، بیست سال پس از داستان کشتن مرغ مقلد نخستین کتاب هارپر لی (Harper Lee) رخ می‌دهد. این کتاب در دو میلیون نسخه منتشر و در ۷۰ کشور توزیع شد و همزمان ۷ ترجمه از آن درآمده است. عنوان این کتاب برگرفته از آیه‌ای در کتاب اشعیا از عهد عتیق است که می‌گوید: «برو و دیده‌بانی بگمار تا آنچه را می‌بیند اعلام نماید.»
این رمان، تنها چند ساعت پس از عرضه در رتبه نخست فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون قرار گرفت.

دیدبانی بگمار، داستانی درباره‌ی تبعیض نژادی و تقابل انسانیت با رسوم جا افتاده است. جین لوئیز، دختر 26 ساله، برای دیدار با پدرش از نیویورک سفری کوتاه به زادگاه خود دارد. اما آن‌جا اتفاقاتی در پیش‌اند که تصورش از همه‌چیز و مردی که او را دوست دارد تغییر می‌دهند.

در بخشی از رمان دیدبانی بگمار می‌خوانیم:

نیویورک؟ بذار بهت بگم نیویورک چطوره. جواب همه سؤالارو مى‌شه توى نیویورک پیدا کرد. مردم مى‌رن «انجمن جوانان یهودى»، «انجمن انگلیسى زبانان»، «تالار کارنگى» و «مرکز جدید مطالعات اجتماعى» و جواب سؤالاشون رو پیدا مى‌کنن. اون شهر با شعارها، مکاتب و جواباى سریع و صحیح زنده‌ست. نیویورک الان داره اینو بهم مى‌گه: مى‌گه، تو جین لوئیز فینچ، تو طبق اعتقادات و آموزه‌هاى ما، از خودت واکنش نشون نمى‌دى، بنابراین وجود خارجى ندارى. عقلاى این کشور بهمون گفتن تو کى هستى. نمى‌تونى از این واقعیتا فرار کنى و ما هم بابتش سرزنشت نمى‌کنیم، اما ازت مى‌خوایم به قوانینى که افراد آگاه، براى رفتارات وضع کردن، پایبند باشى و سعى نکنى جور دیگه‌اى زندگى کنى.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیدبانی بگمار
نویسنده
مترجمشهاب حاجی زاده
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-600-118-227-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیدبانی بگمار

زهره صفری
۱۳۹۹/۳/۲
بازم هارپلی خوب نوشته بود اما من کتاب کشتن مرغ مقلد رو بیشتر پسندیدم، ترجمه خیلیی مهمه🌹🌹🌹🌹ممنون از کتابراه
الف. آرام
۱۳۹۶/۱۲/۱۴
یک رمان خیلی آمریکایی، و خاص. هارپر لی کلاً توی زندگیش دو تا کتاب نوشت، اما با همین دو تا دینش به ادبیات رو ادا کرد.
Atena Mm
۱۴۰۰/۲/۳۱
کتاب "کشتن مرغ مقلد"، با اختلاف کتاب بهتری بود.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب دیدبانی بگمار

برای دریافت کتاب دیدبانی بگمار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.