معرفی و دانلود کتاب رئیس جمهور گم شده است

عکس جلد کتاب رئیس جمهور گم شده است
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رئیس جمهور گم شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رئیس جمهور گم شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رئیس جمهور گم شده است

کتاب رئیس جمهور گم شده است هیجان‌انگیزترین و داغ‌ترین کتاب سال ۲۰۱۸، اثر نابغه‌‌ داستان سرایی، رئیس جمهور بیل کلینتون و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌‌های جهان، جیمز پترسون است. این کتاب، داستانی خواندنی، جاه طلبانه و دلهره‌آور دارد که شما را به حیرت وا می‌دارد.

ماجرایی فوق العاده! جهان در حیرت است! صفحات کتاب به فستیوال موسیقی دفکان یک منتهی می‌شود. این کتاب تاکنون توانسته است القاب پرفروش‌ترین کتاب داستانی سایت آمازون، پرفروش‌ترین کتاب در لیست مجله‌های نیویورک تایمز، یو اس ای تودی، وال استریت ژورنال، ایندیا را کمتر از ۳ماه پس از انتشار از ان خود کند.

اسرار پنهانی کلینتون و نبوغ داستان‌سرایی پترسون به خوبی توانسته داستان سیاسی و دلهره‌آور را پدید آورد. لی چایلد رئیس جمهور گم شده است. دلیل گم شدن او بسیار بدتر از آنی است که تصور می‌کنید. جزئیات این داستان را تنها یک رئیس جمهور می‌داند و شرح آن تنها از عهده جیمز پترسون بر می‌آید. قساوت در این توطئه و صداقت در آزمایش این طرح‌هاست که قلب‌مان را می‌فشارد. رگباری از گلوله‌های وحشت، روز شغال برای قرن بیست و یکم.

کتاب رئیس جمهور گم شده است (The President is Missing) سرشار از انسان‌دوستی و صبر و شکیبایی است. تحولی که در این رمان وجود دارد غرورآمیز است. اگر می‌خواهید از اوقات فراغت خویش بهترین استفاده را کنید و از آن لذت ببرید هرچه سریعتر این کتاب را مطالعه کنید.

داستانی دلخراش... آقای پترسون جزییات ماجرا را تا آخرین لحظه حفظ می‌کند... و داستان را با نظم خاصی به پایان می‌رساند.

کتاب رئیس جمهور گم شده است بی‌تردید هزاران خواننده را به خود جذب خواهد کرد... داستانی شگفت انگیز است... رئیس جمهور دانکن برای دوره دوم.

به نظر می‌رسد این داستان نتیجه یک همکاری بزرگ و نیرومند است، گویا دارای قدرتی است که از صفا و خلوص نیت ریاست جمهوری سرچشمه گرفته.

کتاب رئیس جمهور گم شده است چون نیروی هوایی حرکتی سریع و عظیم دارد. کلینتون و پترسون مانند یک گروه موسیقی رویایی عمل می‌کنند. دو داستان سرای بزرگ، یکی از بیرون سخن می‌گوید و دیگری از درون، هر دو در اوج بازی. هر دو به طرز انکارناپذیری راه‌های پنهانی قدرت و سیاست را در کنار هم نهاده‌اند.

این کتاب گذشته از سرگرمی، آموزنده نیز است. همچنین صفحات کتاب رئیس جمهور گم شده است، لبریز از نکات مجازی کلاسیک از یک داستان هولناک است، اما نویسندگان آن از حقیقت نمی‌گریزند. جذابیت در این است که شاید کلینتون اسرار سال‌های ریاست جمهوری خویش را، اگر می‌توانست، چنین فاش می‌کرد.

بیل کلینتون (Bill Clinton) در سال 1992 به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا انتخاب شد. پس از ترک کاخ سفید مؤسسه کلینتون را تأسیس کرد. هدف این مؤسسه کمک به بهبود سلامتی جهانی، افزایش فرصت برای دختران و زنان، کاهش افزایش وزن در دوران کودکی و پیشگیری از بیماری‌ها بود. این سازمان فرصت‌های اقتصادی جهت رشد کودکان پدید آورد و تأثیرات تغییرات آب و هوا را مورد توجه قرار داد.

او نویسنده چندین اثر غیر داستانی است. از جمله کتاب «زندگی من» که یکی از کتاب‌های پرفروش بین‌المللی است. این اولین اثر داستانی بیل کلینتون می‌باشد.

جیمز پترسون (james patterson) به خاطر خدمات برجسته‌اش به جامعه ادبی امریکا، از مؤسسه نشنال بوک جایزه ادبی دریافت کرده و برای بیشترین تعداد کتاب رکورد جهانی گینس را به دست آورده است. تعداد کتاب‌های او در سطح جهانی به سیصد و هفتاد و پنج میلیون کپی می‌رسد. قهرمان خستگی‌ناپذیر کتاب و مطالعه.

در بخشی از کتاب رئیس جمهور گم شده است می‌خوانیم:

بعد از این سخنرانی رتبه‌بندی تأییدیه من که کمتر از سی درصد بود به بالای هشتاد درصد رسید. می‌دانستم این پیروزی‌ها چندان پایدار نمی‌ماند اما احساس می‌کردم که خود را از سیاه‌چال بیرون کشیده‌ام. عده‌ای از من انتقاد می‌کردند چون از این سخنرانی برای بالا بردن رتبه‌ام استفاده کرده‌ام. اما مردم آمریکا باید می‌دانستند که قصد دارم چه کارهایی برای‌شان انجام دهم و هنوز فرصت زیادی برای کارهایی از این قبیل در پیش است.

سخنگوی کاخ کمک خوبی بود. در عرض دو هفته کنگره با حداکثر آراء قبول شد. رأی‌گیری را با روش قدیمی نوشتن رأی روی کاغذ شروع کردیم که مشکل هک کردن کامپیوترها پیش نیاید. سناتورهای صادق و فعال در این رأی‌گیری شرکت داشتند.

بقیه برنامه هنوز متوقف شده است اما من بسیار امیدوارم که با مصالحه و انگیزه می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. تاکنون اقداماتی در رابطه با قانون ممنوعیت حمل اسلحه صورت گرفته است، قوانینی هم در مورد بررسی سوءپیشینه افراد وضع شده است. سخنگوی دولت از دست من عصبانی است. چون نگفتم که او از معاون من خواسته تا دخترش را به دادگاه عالی معرفی کند که بتواند در آینده رئیس‌جمهور شود.

کارولین بروک به بیست مورد خیانت متهم شده است ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رئیس جمهور گم شده است
نویسنده،
مترجمنسرین مجیدی، مریم مجیدی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-964-374-852-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رئیس جمهور گم شده است

فراهانی
۱۳۹۹/۱/۶
بخدا ن کاغذ مفت بدست میاد نه اون نویسنده راحت کتاب نوشته. بابا مجبورید مگه وقتی استاد نیستید کاری انجام بدید. خدا ب قلم قسم خورده بعد شما راحت... من وقتمو صرف اینجور رمان نمیکنم (داستان و رمان خوب مانند فعلا خوبم، جنایات و مکافات، قلعه حیوانات یا خوشه‌های خشم) اما دیدم چند نفر از ترجمه گله کردن که دیگه نتونستم تحمل کنم. خانم ایرانی اکثرا کتابم می‌نویسه فمینیستی و مسخره با موضوعات تکراری و پوچ اینم که از ترجمه. حالا‌ی عده شاید بگن من زن ستیزم ولی این عین حقیقته. مهمم نیس چندنفر دیس لایک کنن چون زنها ک کم دیدم عیب همو بگم و مردها که ک دیگه اکثرا... کار با شاگردی کردن و استاد شدن ساخته میشه نه با ادعا و حرفای حق ب جانب زدن. چ مرد چ زن کاری که توش استاد نیستیم رو انجام ندیم. خصوصا کارهایی که با سلامت، جون و شعور مردم سر و کار داره و اگرم کارمون بد شد شهامت عذرخواهی و دوباره انجام ندادنش رو تا استادی داشته باشیم.
معصومه جباری
۱۳۹۹/۱/۱۲
مثل فیلم‌های امریکایی که یه امریکایی دنیا رو نجات میده در این کتاب هم رئیس جمهور امریکا ادمی شجاع وباهوش است که راه حل همه مشکلات رو ارائه میده برای مثال بهترین متخصصان سایبری راه حل حمله هکرها رو پیدا نمیکنن اما او پیدا میکنه همه اطرافیان رئیس جمهور از نظر زیبایی و هوش و کاردانی عالی هستند حتی اما نخست وزیر اسرائیل روس‌ها خشک و بدترکیب که از تهدید رئیس جمهور امریکا میترسن و با او همکاری میکنن. همچنین او یک میهن پرست واقعی و اهل خانواده است که فقط دنبال سروری و نجات امریکا و مردمش هست. به تخیل بیشتر نزدیک تا واقعیت
زهرا حیدری
۱۳۹۹/۱/۶
لطفا یک بار یک کتاب مفیدتر و عامه پسند تر، و یا روانشناسی و خود شناسی مثل کتاب بازی‌ها، کتاب‌های دبی فورد، اعتماد به نفس و کتاب‌های رمان معروف جنایات و مکافات، و... یا کتاب صوتی اینها تو لیست عیدانه قرار بدید تا ترغیب بیشتری برای همه باشه به استفاده و درصورت رضایت قطعا خرید‌های بیشتر هم هست، نمونه‌ها بسیار کم و از اوایل کتابه که گاهی مشخص نمیشه به درد میخوره یا نه... مممنون از تیم کتابرراه
امیر حسین
۱۳۹۹/۸/۱۶
یه کتاب پر از دروغ که سعی کرده امریکا رو منجی تمام بشر و رئیس جمهورش رو یک انسان به تمام معنا که مخالف ترور و قتل و کشتار مردم جهانه نشون بده
مثلا در جایی نوشته من هرگز نمیتونم هفت کودک بی گناه رو بکشم (کودک یمنی) در حالی که روزانه هزاران کودک در تمام جهان میکشه
من از دروغ پردازیاش احساس نفرت بهم دست داد و کتاب و تا نصفه بیشتر نخوندم
کاوه عزیزی
۱۳۹۷/۶/۱۱
یک تریلر سیاسی عالی و هیجان انگیز که تو کمتر از سه ماه پس از پخش جهانی با یه ترجمه خوب تو ایران منتشر شده.
محمدرضا فیاض
۱۳۹۷/۷/۸
,
اصل داستان کتاب جالبه ولی متاسفانه یا ترجمه بسیار بدی داره ویا بسیار تایپ بی‌دقت و غیر حرفه‌ای برای ارائه به کتابراه داشته. امیدوارم که اصل کتاب بهتر از نسخه الکترونیکی ارائه شده در کتابراه باشد.
Faranak Farzinpour
۱۳۹۹/۱/۱۵
متاسفانه خیلی از بخش هاش ناقص بود. علی رغم میل باطنی تا فصل شش که فقط ۲ صفحه بود خوندم و از اونجاییکه فصل ۶ به صورت ناشیانه‌ای سانسور شده بود، دیگه مطالعه م رو ادامه نمیدم. این چندمین صفحه ست که این طور ناقصه. اما از کتابراه ممنونم بابت کتابهای زیباش
فاطمه جهانبازی
۱۳۹۹/۱/۱۲
کتاب جالبی است و بسیار قابل تامل: که رئیس جمهور آمریکا چقدر طرفدار وطنشان هست و هر کاری می‌کنند تا امنیت کشورشان به نظر نیفتد و از جانش نیز می‌گذرد دوستشان اسرائیل و سران عربستانو دشمنشان روسیه و افرادی که مسلمان هستند و داعش. با واقعیت چقدر اختلاف دارد؟
فرهاد شعبانی خواه
۱۳۹۷/۶/۱۹
سلام لطفا میشه این کتاب رو صوتی کنید اگه با صدای آرمان سلطان زاده باشه که چه بهتر ممنون
فاطمه کوشکی
۱۳۹۹/۵/۷
این کتاب هم اطلاعات خوبی در مورد روابط سیاسی میان دولت‌های آمریکا، آلمان، عربستان و روسیه ارائه میده که ارزش خوندن داره. علاوه براین روابط داخلی آمریکا به مانند دیگر روابط داخلی در هر کشوری، ماجراهایی داشت که درخور توجه بود.
مهدیس حسینی
۱۳۹۹/۲/۳۱
من خیلی خوشم اومد نکته مهم کتاب اینه که رئیس جمهور آمریکا هر کاری میکنه برای منافع کشورش که تو واقعیت هم شاهدش هستیم و نسبت به مسائل کشورش احساس مسئولیت می‌کنه به نظرم در اصل هم باید به این گونه باشه من این رمان رو دوست داشتم
نیما ر
۱۳۹۷/۸/۲۵
کتاب معمولی و در حد رمانی پرفروش نیست.
ترجمه و ویراستاری ضعیف است.
در نسخه الکترونیک حداقل اینگونه است که دیالوگ‌ها بعضاً نامفهوم است و طرفین دیالوگ گم می‌شوند.
mojtaba esmaeilzadeh
۱۳۹۹/۸/۳۰
کتاب خوبی بود و نکته‌های ظریفی از سیاست تمامیت خواه و ابر قدرت بودن آمریکا رو مثل سریال‌های هالیوودی نشون میده.
ضمنا به نظر میاد ترجمه یا تایپ به خوبی انجام نگرفته.
Vahid amroudi
۱۳۹۹/۱/۶
ممنون‌ کتابراه چه هدیه‌ای زیباتر از کتاب. زیباترین درودها در روزهای پر غرور نوروز، عیدچندهزارساله سرزمین پارس، هدیه به گروه وزین کتابراه⁦❤️⁩🌺 پاینده باشید.
حدیثه معصومی
۱۴۰۰/۵/۴
یکم عجیب بود مثله این بود که دارم خلاصه یک کتاب رو میخونم با اینکه رابطه و رفاقتشون با اقرار گفته شده بود اما رفاقتشون دلنشین بود
مشاهده همه نظرات 71

راهنمای مطالعه کتاب رئیس جمهور گم شده است

برای دریافت کتاب رئیس جمهور گم شده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.