معرفی و دانلود کتاب صوتی رابین هود

عکس جلد کتاب صوتی رابین هود
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رابین هود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رابین هود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رابین هود

کتاب صوتی رابین هود اثر هوارد پایل، داستان تیرانداز ماهری به نام رابین را روایت می‌کند که دارایی‌های حکومت و ثروتمندان را می‌دزد و میان نیازمندان تقسیم می‌کند.

رابین هود (Robin Hood)، شخصیتی داستانی و قدیمی و به عنوان الگویی در فرهنگ فولکلور انگلیس شناخته شده است. در فرهنگ عمومی، رابین هود نشانه‌ی حق‌طلبی، ستیز با ستم و بخشش ثروت ظالمان به مردم دردمند و تهی‌دستان است. فیلم‌های پویانمایی و کارتونی زیادی از این حکایت توسط ژاپنی‌ها و انگلیسی‌ها ساخته شده است. بیشتر این انیمشین‌ها برای گروه سنی کودک هستند که در برخی از آن‌ها شخصیت‌های داستان به شکل حیوانات درآمده‌اند. فیلم‌های سینمایی هم درباره‌ی این داستان عامیانه و اساطیری ساخته شده‌ است.

در قسمتی از کتاب صوتی رابین هود می‌شنویم:

روستای لاکسلی در کشور انگلستان قرار داشت و داستان ما به زمان پادشاهی شاه هنری برمی‌گردد. رابین­ هود عضو گروه مِری بود و در جنگل شروود به همراه دوستانش یعنی: ویل اسکارلِت ، اَلِن­اِ­دِیل، فرایِر تاک و شاید خاطره‌انگیزترین‌شان جان­ کوچولو به انجام­ کارهای غیرقانونی مشغول بودند. غیر قانونی یعنی اینکه از دید پادشاه و داروغه­ غیرقانونی به حساب می‌آمد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
رابین هود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رابین هود
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویامیرحسین صداقتی، محمد طالشیان، غزل قنبرزاده
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رابین هود

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 خیلی کوتاه ‌و برای ژانر نوجوان بود، اما زیبا ‌دلنشین روایت شد. مهم برای ما شخصیت فولکلور رابین هود توی داستان‌های انگلیسی هست که روایت‌اش و یا (به قول پائولوکوئیلو توی کتاب کیمیاگری) حدیث شخصیش از بین بردن مشقت‌های فقیر هاست. رابین هود که در ابتدا یک لورد ثروتمند بوده، برای جنگیدن توی سنگر به و انگلیسی‌ها جنگ‌های صلیبی می‌پیونده، از معشوقه ش ماری دور میشه. بعد از سه سال وقتی از جنگ برمی کرده، می‌فهمه که نه تنها برای دلایل واهی جنگیده، بلکه میبینه که اموالش مصادره شده و عشقش از دستش رفته! با دوستی با یک شخصیت عرب که تفکرات هم سو و یکسان دارن، تصمیم می‌گیرن که از داروغه‌ی غاصب انتقام بگیرن و مردم رو از دست ظلم داروغه آزاد کنن! رابین هود که برخی میگن داستانی هست و بعضی میگن توی تاریخ حضور داشته، میشه قهرمان انگلیسی ها. مثل دون کیشوت که قهرمان فولکلور اسپانیایی‌ها هستش، و یا مثل شخصیت‌های افسانه‌های خودمون توی شاهنامه… روحیه‌ی حماسی، عاشق، قوی و‌جنگجو‌ برای برقراری عدالت توی این شخصیت رابین هود بسیار تحسین برانگیزه. ممنون دوست عزیزم کتابراه… ☘️
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رابین هود

برای دریافت کتاب صوتی رابین هود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.