معرفی و دانلود کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ

عکس جلد کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ

کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ اثر جو ویتالی کتابی الهام‌بخش، قدرت‌آفرین و بصیرت‌آور، برای افرادی است که علاقه‌مند به جذب پول بیشتری در زندگی‌شان هستند.

ما بیشتر مواقع فکر می‌کنیم چیزی برای بخشیدن نداریم؛ اما اگر دقیق‌تر نگاه کنیم خواهیم دید حتی چیز کوچکی را که داریم می‌توانیم با دیگران تقسیم کنیم. بیایید منتظر آن نباشیم که زمانی برسد که خیلی چیزها داشته باشیم و تازه آن وقت شروع کنیم به بخشش. با بخشیدن و تقسیم کردن چیز کوچکی که داریم مخزن جهان را می‌گشاییم و اجازه می‌دهیم رودهای نیکی به‌ سمت ما جاری شوند. صادقانه سعی کنید ببخشید و از نتایج حاصله شگفت‌ زده شوید. عموما نتایج از کسانی که به آن‌ها می‌بخشیم حاصل نمی‌شوند، بلکه از منابعی به‌ دست می‌آیند که فکرش را هم نمی‌توانیم بکنیم. پس به ثروت راه بدهید.

این اصل جهان‌ شمول را امتحان کنید. خودتان را امتحان کنید. اصول جهان‌ شمول همیشه نتیجه می‌دهند. گاهی نتیجه‌ی بخشش مثل ماجرای فوق الذکر به‌ سرعت حاصل می‌شود. گاهی نیز زیاد طول می‌کشد؛ اما مطمئن باشید که اگر ببخشید، دریافت خواهید کرد و خیلی بیشتر از آنچه بخشیده‌اید دریافت خواهید کرد.

جو ویتالی (Joe Vitale) نویسنده بین‌المللی کتاب پرفروش بازاریابی معنوی، پرفروش‌ترین کتاب الکترونیک با عنوان نوشتن خواب‌آور و کتاب صوتی پرفروش کاننت بلبل، قدرت بازاریابی تکان دهنده و بسیاری از کتاب‌های دیگر است.

او همچنین کتاب‌هایی برای انجمن بازاریابی آمریکا و انجمن مدیریت آمریکا نوشته است. تازه‌ترین کتاب او که با همکاری هان مک نوشته بنام "قوانین کاربردی:47 راز برای اینکه فوراً به صورت آنلاین پولدار شوید" است.

در قسمتی از کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ (The greatest money making secret in history) می‌شنویم:

مرد یک کاغذ مقوایی با این عنوان در دست داشت: "ما گرسنه ایم، به ما کمک کنید." زن در کنار او ایستاده بود. او فقط به خودروهایی که پشت چراغ قرمز ایستاده بودند نگاه می‌کرد. کودک که حدود دو ساله به نظر می‌رسید، روی چمن‌ها نشسته بود و عروسکش را که فقط یک دست داشت در آغوش گرفته بود. من تمام این چیزها را در مدت سی ثانیه که چراغ قرمز به سبز تبدیل شد، دیدم.

با تمام وجود می‌خواستم به آن‌ها کمک کنم، ولی در این صورت پول کافی برای خرید شیر و نان برایم باقی نمی‌ماند. چهار دلار در حد برآورده کردن نیاز خودم بود. با تغییر رنگ چراغ راهنمایی، برای آخرین بار نگاهی به آن‌ها انداختم، در حالی که عذاب وجدان (برای کمک نکردن به آن‌ها) و ناراحتی (برای نداشتن پول کافی که با آن‌ها تقسیم کنم) لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد. همانطور که داشتم به رانندگی ادامه می‌دادم، نمی‌توانستم تصویر آن سه نفر را از ذهنم محو کنم. چشمان ناراحت و محتاج آن مرد و خانواده‌اش تا حدود یک کیلومتر همراه من بود. دیگر قادر به تحملش نبودم. من دردشان را احساس کرده بودم و باید کاری برایشان می‌کردم. پس دور زده و به سمت جایی که آن‌ها را دیده بودم برگشتم.

ماشین را در نزدیکی آن‌ها متوقف کردم و نصف پولم را به آن‌ها دادم. در همان حال که مرد داشت از من تشکر می‌کرد، اشک از چشمانش جاری شد. من لبخندی زده و به سمت سوپرمارکت رفتم. دعا دعا می‌کردم که شیر و نان آنروز حراج باشد؛ و اینکه مگر چه می‌شود اگر فقط شیر یا حتی نان را به خانه می‌بردم؟ خب، راهی جز این نداشتم. وارد پارکینگ فروشگاه شدم، در حالی که هنوز هم به کل ماجرا فکر کرده و از بابت کاری که انجام داده بودم حس خوبی داشتم. وقتی داشتم از ماشین پیاده می‌شدم، پایم روی شیئی در پیاده رو لیز خورد. ناگهان در کنار پای خود یک بن بیست دلاری پیدا کردم. باورم نمی‌شد. به اطرافم نگاه کرده و با ترس آن را برداشتم. سپس به طرف فروشگاه رفته و نه تنها شیر و نان، بلکه سایر چیزهایی که شدیدا به آن‌ها نیاز داشتم را تهیه کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
5 دقیقه
بخش سوم
8 دقیقه
بخش چهارم
10 دقیقه
بخش پنجم
12 دقیقه
بخش ششم
6 دقیقه
بخش هفتم
8 دقیقه
بخش هشتم
11 دقیقه
بخش نهم
10 دقیقه
بخش دهم
7 دقیقه
بخش یازدهم
12 دقیقه
بخش دوازدهم
6 دقیقه
بخش سیزدهم
13 دقیقه
بخش چهاردهم
9 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ
نویسنده
مترجممجتبی قره باغی
راویعلی بهرامی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ

احمد کاشی
۱۴۰۱/۱/۴
بخشیدن پول وقتی پول کمی داری کار بزرگی است. ای کاش من به چنین دیدگاهی برسم. فکر می‌کنم بخشیدن چندین برابرش را بر می‌گرداند. جالبه در اموزه‌های خود ما در دین خودمان همیشه گفته شده ولی وقتی از چنین جاهای می‌شنویم برایمان تازگی دارد ولی در واقع همه اینها در اموزه‌های دین خودمان گفته شده. چرا این موارد مقفول مانده الله اعلم
حسام دانشور
۱۴۰۰/۱/۱۹
بسیار عالی بود اگر فقط یک نکته این کتاب که نحوه صحیح بخشیدن رو درست اجرا کنید نتایج فوق العاده اون رو خواهید دید. کاری که بارها انجام دادیم ولی نتایج خوبی رو دریافت نکردیم و بعضا ممکنه بخاطر بخشش‌های مکرر و ندیدن بازخوردهای خوب منجر به سرخوردگی ما بشه. راهکار عملی گرفتن نتیجه عالی از بخشیدن بصورت کاملا ساده در این کتاب وجود داره. ممنون از کتابراه
Bijan M
۱۳۹۹/۱/۱۵
جدای از ترجمه ناشیانه این کتاب بقدری محتوای ارزشمند و مفیدی داشت که ابدا نتونستم کمتر از ۵ ستاره بدم. یکی از فوق العاده‌ترین تعابیری بود که تابحال در مورد اثر بخشش و گردش آزاداته پول در اجتماع خوندم. کتابیست که نگاهی نوین در زمینه بهبود ارتباط افراد جامعه با یکدیگر ارائه میده و چیزی هست که جامعه امروز بشر شدیدا نیازمندش هست.
کامیار صباحی
۱۴۰۲/۶/۱۶
سلام عرض ادب کتاب خیلی خوبی هست به چند دلیل
دلیل اول کتابی هست که تاثیر زیادی میتونه رومون بزاره پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید دوم اینکه صدای دلنشین گوینده و موزیک رو صدا آزار دهنده و خسته کننده نیست با گوش کردن ب این کتاب یاد میگیرم چطوری ببخشیم که حال خوب داشته باشیم دقیقا مثل من
ممنونم از کتابراه عزیز بابت همه چی
فهیمه گل کار
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
مثل کتاب راز بود کمی بسیطتر هر فصل را حداقل دوبار مطالعه کردم و احساس میکنم باید بطور مداوم هر روز دوباره و سه باره بخوانم سعی کنم عمل کنم تا موثر باشد سعی میکنم بتوانم هم برای خودم موثر باشم و هم بتوانم به دیگران کمک کنم تا بتوانند خداگونه عمل کنند و به تمام خواسته‌های خود برسند
hana nosrati
۱۳۹۹/۱۰/۴
من قبلاً‌ی نسخه دیگه این کتاب رو خوندم و عمل کردم و نتیجه‌ی خوبی رو گرفتم حس اطمینان خوبی میده این آگاهی و از بخشیدن پولم به دیگران لذت میبرم و هر پولی که دارم رو حتما یک دهمش رو می‌بخشم. حتما امتحان کنید بعد از یادگیری.
یلدا آریا
۱۳۹۹/۱/۳۰
مطلب جالبی که اشاره شده اینکه بخشش فقط شامل پول نیست بلکه شامل نیت خیر، زمان، محبت هم میشه، پس اگه پولی برای بخشش نداشتید میتونید برای کسی دعای خیر کنید، کتابی بهش ببخشید، زمان براش بزارید و از این قبیل.
Elham Shadmani
۱۳۹۷/۷/۱۸
کتاب خوبی بود. همه ما قبلا هم در مورد بخشیدن شنیده بودیم. اما این کتاب با جزئیات بیشتری به موضوع بخشش میپردازه. نکته جالب توجهی که من بهش دقت نمیکردم احساسم هنگام بخشیدن بوده که این کتاب، زیبا در موردش صحبت میکنه..
Mohammadreza Hosseini
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خیلی شگفت زده شدم که به این نتیجه می‌رسیم که طبق آیه‌ای از قرآن که صدقه شما مثل خوشه‌ای از گندم میباشد که از هر دانه هفتصد دانه به دست می‌آید را اینجا توسط غیر مسلمانان تایید میشود.
Mister
۱۳۹۸/۴/۲۷
کسانیکه انگلیسی خوب می‌فهمند، کتاب‌های صوتی ایشون رو با صدا خودشون گوش کنید یک انرژی خاصی به آدم انتقال میکنه واقعا خاص. باور کنید ما برای خدمت به یکدیگر آمده ایم..
سید حمید فتوحی
۱۴۰۱/۳/۱
برای من خیلی لذتبخش و کلیدی و کاربردی بود. نکته ارزشمند این کتاب توجه به احساس موقع خرج یا هدیه کردن پول است و نه صرفا بر مبنای وظیفه کمک کردن است که باعث فراوانی و جذب ثروت میشود!!!
پارسا حسینی
۱۴۰۰/۷/۷
بسیار کتاب صوتی، جالب و خوبی بود. از قانونی پرده بر میداره که اکثر ثروتمند‌ترین افراد از این قانون استفاده می‌کردند. صدای راوی هم دلنشین و زیبا هست. توصیه به شنیدن این کتاب صوتی میکنم.
فرشاد خیامی
۱۳۹۸/۲/۲۹
واقعا بزرگترین راز ثروتمند شدنه.... اما این راز را۱۴۰۰ سال قبل در قرآن صریحا بهش پرداخته شده!! !
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۱/۱/۲۲
این کتاب در مورد انفاق است و جو ویتال مثال‌های در این زمینه میزند
حتما آیات انفاق را در قرآن را مطالعه نمایید تا موضوع را کاملا درک کنید و به این موضوع ایمان بیاورید.
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۴/۳
این کتاب ظاهرا ساده اما واقعا شگفت انگیز است نکات موشکافانه و زیرکانه‌ای در باب بخشش می‌آموزد که انجام تمریناتش هم حالتان را بهتر می‌کند و موجب ثروتمند شدنتان می‌شود
مشاهده همه نظرات 77

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ

برای دریافت کتاب صوتی راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.