معرفی و دانلود کتاب رازهای خوشبختی جنسی

عکس جلد کتاب رازهای خوشبختی جنسی
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای خوشبختی جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای خوشبختی جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای خوشبختی جنسی

کتاب رازهای خوشبختی جنسی، تالیف حنانه سعدآبادی شاهرودی، به طور خاص به زوج‌ها کمک خواهد کرد تا حالات هیجانی، روانی و جسمی‌ خود و شریک زندگیشان را بهتر شناسایی کرده و به گونه‌ای کارآمد آن‌ها را تنظیم و ابراز کنند.

همه ما گاهی در زندگی با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شویم. در برخورد با این دشواری‌ها، در اختیار داشتن منابع و مهارت‌هایی که به ما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از عهده حل مشکلات خود برآییم تسلی‌‌بخش است. زندگی لحظه به لحظه با مسئله همراه است و رشد در گرو حل مؤثر این مسائل است. تصور این که به گونه‌ای زندگی کنیم که با مسئله‌ای رو به رو نشویم، نادرست و غیر ممکن است، اگر چه گاهی با فراز از مشکلی تصور می‌کنیم مسئله‌ای وجود ندارد که البته این خود، شرایط را دشوار می‌سازد و در آینده با اشکال پیچیده‌تری از مسائل رو‌ به‌ رو خواهیم شد. کیفیت روابط بین فردی در ازدواج از عمده‌ترین مواردی است که در زندگی زناشویی نقش تعیین‌ کننده‌ای را در پیش‌بینی رضایت از زندگی زناشویی به طور کلی ایفا می‌کند.

زمانی که دو نفر با پیشینه‌های متفاوت جنسیتی، شخصیتی و خانوادگی وارد رابطه صمیمانه زناشویی می‌شوند، تجربه‌ای بسیار متفاوت از سایر روابط خواهند داشت. زن و شوهر بیشترین حوزه‌های مشترک را با هم خواهند داشت، رابطه‌ی دو طرفه‌ای که می‌تواند موجبات رضایت، کفایت و احساس تعلق عمیق را به ارمغان بیاورد و یا به عکس احساس شکست، تنهایی، انزوا، سرخوردگی و بی‌کفایتی را به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که به طور جدی زندگی زناشویی را به ویژه در زوج‌های جوان تحت‌الشعاع خود قرار داده است، بروز اختلالات جنسی در روابط آن‌ها است. به مراتب این مشکلات که دقیقاً هم نمی‌توان نام آن را مشکل نهاد. چون فقط و فقط با چند راه کار ساده و تعمل و بردباری طرفین با گذشت زمان رفع می‌شود که حتی بعد از آن نیز باورش برای شما سخت می‌شود که آیا واقعاً شما به خاطر این‌ گونه مسائل پیش پا افتاده زندگی را به خود و همسرتان تلخ کرده بودید.

هدف از گردآوری کتاب رازهای خوشبختی جنسی، انتقال یافته‌های مطالعات جدید و نوین به افراد عادی و غیر متخصص و حتی کسانی که الزاماً در رشته‌های علوم رفتاری تحصیل نکرده‌اند و با به کارگیری اصول و روش‌های درمان به ارائه راهکارهایی جهت حل تعارضات زناشویی زوج‌ها می‌پردازد.

در کتاب رازهای خوشبختی جنسی، با استفاده از یک طرح منسجم و با به کارگیری روش‌های درمانی در کلینیک‌های متخصصین بالینی و درمان‌های دارویی و حتی مهارت حل مسئله و ارزیابی آن‌ها به درک هر چه بهتر تعارضات زناشویی و یافتن راه‌حل‌های کارآمد برای آن پرداخته است.

پس از خواندن این کتاب، کسانی که آگاهی و تخصص کافی در این زمینه را ندارند می‌توانند ارزیابی صحیحی از نحوه شناسایی و آشنایی با مسائل جنسی و راه‌های پیشگیری از جنجال‌های خانوادگی و نارضایتی زناشویی و تا حدودی راه‌های درمان اختلالات جنسی را در زندگی خود و همسر و خانواده خود و بهبودی روابط به کار بندند و در مواردی که حل مشکل نسبتاً آسان به نظر می‌رسند، تمرکز حسی و سایر فنون یا درمان‌های جسمانی مرتبط بایستی به کار برده شود.

در بخشی از کتاب رازهای خوشبختی جنسی می‌خوانیم:

نهاد خانواده یکی از نهادهای مهم اجتماعی است که با ازدواج آغاز می‌شود. بنابراین، ازدواج از آن جا که مراسم آغازین این نهاد مهم اجتماعی است، اهمیت بنادین و پایه‌ای دارد. ازدواج سبب ایجاد رابطه انس، آشنایی و پیوند و همدلی بین زن و مرد است که در سایه قواعد مذهبی کنار هم قرار گرفته‌اند. هم چنین، ازدواج نیاز طبیعی و زیربنایی برای هر انسان است و در سرشت و ذات و عمق وجود بشر ریشه دارد.

این نیاز، پسران و دختران را از سنین بلوغ زیستی به سوی هم می‌کشاند که حاصل و فرجام شروع آن تشکیل خانواده و تأمین زندگی مشترک است و سبب تولید نسل و تضمین بقا و تداوم بشر خواهد شد. اصولاً تشکیل خانواده باید عاملی برای دستیابی به سکون و آرامش، دوستی خاص و رحمت‌پآوری مرد و زن به یکدیگر باشد (آیه 21- روم) که در اسلام، روابط اعضای خانواده بر ایمان و اخلاق، حقوق و مسئولیت و رحمت و دل‌سوزی مبتنی است (نظام حیات خانواده، فصل روابط خانواده). ازدواج موفق پایه و بنیانی برای ایجاد خانواده‌ای شاد و مستحکم است و "هیچ‌ چیزی در جهان نمی‌تواند زندگی انسان‌ها را شاداب‌تر و بهتر کند مگر افزایش ازدواج های موفق" و حتی استحکام یک کشور با استحکام خانواده‌ها همبستگی دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مؤلف
بخش اول: زندگی زناشویی
فصل اول: خانواده و مسائل زناشویی
خانواده و مسائل زناشویی
آگاهی از اختلال جنسی
عوامل روانی - اجتماعی نابهنجاری‌های جنسی
فانتزی‌های جنسی
بخش دوم: کلیاتی در مورد اختلالات جنسی در مردان
فصل اول: اختلال جنسی انزال دیررس
اختلالات جنسی انزال دیررس
درمان‌های روانی- عاطفی
احترام گذاشتن به سبک جنسی همدیگر
تماس فیزیکی
تأثیر ورزش بر میل جنسی
حبس نفس در هنگام ارضا شدن
اختلال نعوظ
آزمایش تشخیص اختلال نعوظ
سیلدنافیل (ویاگرا) چیست؟
درمان‌‌های پیشنهادی
بهبود عملکرد نعوظ مخصوص افراد سیگاری و دارای اعتیاد به انواع مواد
بعد از رابطه زناشویی بیشتر از قبل دو نفره شوید
اختلال زود انزالی
قرص تأخیری وگادول
درمان‌های پیشنهادی
درمان‌های رفتاری
تکنیک ماستر و جانسون
روش start & stop
وضعیت مناسب هنگام رابطه
نفس عمیق
مواد غذایی مورد استفاده قبل از رابطه جنسی
مواد غذایی مورد استفاده بعد از رابطه جنسی
دیابت و رابطه جنسی در مردان
بخش سوم: کلیاتی در مورد اختلالات جنسی زنان
فصل اول: کلیاتی در مورد اختلالات جنسی در زنان
اختلال ارگاسم زنان
راه‌های پایداری لذت جنسی
تأثیر دخانیات بر قوای جنسی خانم‌ها
دیابت و رابطه جنسی بانوان
کگل، یک ورزش مفید
استفاده از صندلی جنسی مگنت تراپی
بخش چهارم: دانستنی‌ها
فصل اول: دانستنی‌‌های زناشویی
ارضا شدن در مردان و زنان
چند اشتباه عاشقانه
اضطراب مشاهده شدن
فواید لامسه در روابط زناشویی
ارتباط کلامی زوجین
چگونه همسرتان را نقد کنید که موجب آزارش نشود
تأثیر بیکاری ناگهانی همسر بر روابط جنسی
نقش مشاجره در رابطه‌ی جنسی و میزان میل جنسی همسران
فصل دوم: خیانت‌‌های زناشویی
خیانت‌‌های زناشویی
انواع مختلف خیانت
علائم طلاق عاطفی
تفاوت خیانت مردان و زنان
تأثیر طلاق بر زنان
تأثیر طلاق بر مردان
طلاق توافقی
اثر فیلم‌های ضد ارزش ایرانی بر خیانت همسران
تاثیر فیلم پورنو بر ذهن مردان
تأثیر خیانت بر ارتباط با همسر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای خوشبختی جنسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوروزی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات103
زبانفارسی
شابک978-600-449-598-1
موضوع کتابکتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای خوشبختی جنسی

Ali Tayeban
۱۳۹۹/۶/۲۴
من با این کتاب خیلی مشکل دارم، ترجیحم اینه که یه کتاب با تکیه به مستندات حرف بزنه و دلایلش توجیح پذیر باشه، نه اینکه بیشتر نظ شخصیه نویسنده باشه و تازه اون هم در لفافه، به نظر بهتره مسائل به صورت دینی توی کتاب‌های این چنینی مطرح نباشه تا بشه با واقعیت زندگی مدرن امروز درگیر شد، نمیشه کتمان کرد که و خیلی مسائل زناشویی به دلیل افسردگی طرفین هست که با مشکل رو برو می‌شه، بنا براین به جای راهکار‌هایی که بیشتر شکل مسکن عمل می‌کنه، بهتره دنبال اصل ماجرا بود، اگر احساس جنسی از دست رفته شاید بهتره در کتاب هاس عزت نفس اعتماد به نفس و یا ذهن آگاهی و خود آگاهی دنبال پاسخ گشت. ببخشید زیاد شد
فاطمه خلیلی
۱۴۰۰/۸/۱۶
من با دیدن فهرست کتاب اقدام به خرید و خواندنش کردم اما متاسفانه نه تنها یک کتاب منسجم نبود، که بیشتر شبیه‌ یه مجموعه‌ بود از تکه‌های قیچی شده از مجلات زرد خانواده!!!
برخلاف ادعای مطرح در مقدمه هم، راهکار‌ها محدود به دو صفحه از کل کتاب می‌شود و مابقی چیزی نیست جز کلی گویی، کلیشه‌های جنسیتی و حرف‌های بی اساس 👎👎👎
عزیزه قطب الدینی
۱۴۰۱/۱۱/۶
بسیار تا بسیار بی محتوا
اصلا موضوع خاصی رو مطرح نمیکنه!!
تنها چیزی که خوب بود فهرست کتاب بود!!
ولی امان از محتوای هر فهرست🤕🙄😒😒😒
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۵/۳۱
چه تیتر خوبی زده این کتاب... رازهای خوشبختی جنسی... به نظر من کسی که از نظر جنسی خوشبخت باشه از همه نظر در زندگی خوشبخته
بهار جهانبانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کتابی که هر خانومی لازم هست مطالعه کنه
حسین آ قا
۱۳۹۷/۶/۱۰
عالی با نکات جذاب
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب رازهای خوشبختی جنسی

برای دریافت کتاب رازهای خوشبختی جنسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.