معرفی و دانلود کتاب راه رهایی از گناه

عکس جلد کتاب راه رهایی از گناه
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه رهایی از گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه رهایی از گناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه رهایی از گناه

با خواندن کتاب راه رهایی از گناه نوشتۀ مهران صفا عین الدین، به راحتی و با کمی تمرین می‌توانید گناه کردن را رها کرده و از زندگی جدید خود لذت ببرید.

تا حالا برای شما پیش آمده که بخواهید تغییری در زندگی خودتان ایجاد کنید و بخواهید از شنبه یا از فردا در یک موقعیتی تغییری حاصل کنید و مثلا ترک گناه کنید؟ آیا پیش آمده که دوست داشته باشید از این وابستگی‌ها رها شده و به زندگی جدید خودتان بروید و لذت ببرید؟

اگر واقعا دوست دارید این کار را انجام بدهید اما راهکارهای این راه را نمی‌دانستید یا سردرگم هستید، کتاب راه رهایی از گناه با همین نیت تالیف شده که راهکارهای ترک گناه را آموزش دهد و با اقدام و عمل، از تمامی گناهان، رها شوید.

در بخشی از کتاب راه رهایی از گناه می‌خوانیم:

کسانی که رذیلت‌های اخلاقی دارند و دوست دارند که این رذیلت‌ها برطرف بشه، باید برای خودشون تنبیهی آماده کنند و در نظر بگیرند که اگر مرتکب آن رذیلت شدند، باید جریمه هارو انجام بدند و این‌طور نفس براش درس عبرت میشه که دیگه درخواست رذیلت نده و این‌طوری میتونیم نفس رو تنبیه کنیم.

کسی که نماز صبح رو نمیخونه خودش رو جریمه میکنه که اگر نماز صبح بلند نشد، دو رکعت نماز دیگر علاوه بر نماز صبح باید بخواند یا بعضیا هفده رکعت نماز جریمه برای خود تعیین می‌کنند که این بستگی به جنبه و ظرفیت خودتون داره البته علاوه بر این تنبیه، میشه تنبیه پولی هم گذاشت که اگر فرد برای نماز صبح بلند نشد مثلاً پنج هزار تومن صدقه بده.

جریمه مالی باید متناسب با توان مالی باشه و جوری هم نباشه که فرد برای نماز صبح مثلاً هزار تومن کنار بذاره بگه حالا ولش کن نمیخونم هزار تومن میندازم صدقه! نه این‌طور نباشه و جوری نباشه که فشار مالی به فرد بیاد. بلکه طوری جریمه رو قرار بده که حتماً برای نماز بلند بشه.

فهرست مطالب کتاب

فصل صفرم
فصل اول: چرا تغییری نمی‌کنیم؟
فصل دوم: اگر گناه کنیم چه اتفاقی برامون میوفته؟
فصل سوم: چه عواملی باعث میشه گناه کنیم؟
فصل چهارم: آمادگی جنگ با شیطان
فصل پنجم: اصول ترک گناه
فصل ششم: روش‌های ترک گناه
فصل هفتم: ممنوعات ترک گناه
فصل هشتم: موقعیت‌های ترک گناه
فصل نهم: چگونه هوشمندانه ثواب برای خود جمع کنیم؟
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه رهایی از گناه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-600-448-322-3
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید، کتاب‌های حدیث
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه رهایی از گناه

راضیه غضنفری
۱۳۹۷/۳/۹
با توجه اینکه فقط نمونه را خواندم ,کتاب خیلی خوب و مفیدی در زمینه آشنایی با خطاها و یا همون گناهان , و یاد گرفتن اینکه برای رسیدن به موفقیت باید همه سوالها به درستی حل بشه و راه رسیدن به خوبی و آسایش انتخاب راههای درست و راه خداست , به نظر میرسه
رضا توکلی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
با سلام با توجه به نمونه این سوال مطرح میشه کسی که اولین شرط بندگی رو یعنی نماز رو به جا نمیاره اونوقت همون شخص برای خودش تنبیه در نظر میگیره به نظر میاد باید فهم خواننده کتاب رو در نظر گرفت و افق بارتری رو نشون داد
ASM.NK.6670
۱۴۰۱/۵/۱۸
خیلی خوبه که گناهانمان رو ترک کنیم ولی آدم سرش رو بذاره بمیره براش راحتتره تا تو این دنیای خراب بخواد هر سختی و تحمل کنه تا گناه نکنه.... حتی زیاد خندیدن و خوردن هم گناهه 😏 پس باید همیشه عزادار باشیم و بزنیم تو سرمون تا بریم بهشت....
Mohammad Mahdi
۱۴۰۱/۲/۲۱
سلام و عرض ادب و احترام
این کتاب واقعا ارزش خواندن داره، راهکارهایی برای رهایی از گناه و تربیت نفس داره که اگر کسی صادقانه بهشون عمل کنه، قطعا نتیجه می‌گیره.
ali mollaei
۱۳۹۹/۹/۲۷
بسیار عالی و مفید من خریدم این اثر زیبارو پیشنهاد میکنم به دوستان حداقل نسخه نمونه را بخوانند و اگر باب میلشون که صد در صد هست اقدام به خرید کنن🙏
ALI 2099
۱۳۹۹/۸/۲۹
کتابی فوق العاده برای شناخت و ترک و درمان و حتی پیشگیری از گناهان، بسیار حقیقی و کاربردی خدا نویسنده‌اش رو خیر بده بسیار به بنده کمک کرده
فریبا موحدی
۱۳۹۷/۱۱/۱
کتاب خوبیه ساده و روان نوشته شده و نکته کاربردی زیاد داره. من ک از خوندش لذت بردم پیشنهاد میکنم ک شما هم بخونید❤💪
جواد بیاتی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
جامع‌ترین و متفاوت‌ترین کتاب درباره گناه شناسی همراه با آیات و روایات و حکایات راه رهایی از گناه را به طور مستند به ما می‌اموزد
shayan akhondi
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
یه مدت کم وقت بزار برای تربیت اسب و مرکب وجودت و یه عمر از سواری گرفتن ازش لذت ببر جایه سواری دادن و عذاب
شیدا قجری
۱۴۰۱/۴/۳۰
عالیهههه من ک خیلی راضیم هم تمرین داره و هم اینکه با زشتی‌های گناه اشنامون میکنه و باعث میشه ک از اون گناه سرد بشیم
sajad hosini
۱۳۹۷/۱۰/۴
واقعا این کتاب عالیه امیدوارم با خواندن این کتاب همه گناهانم ترک کنم
ساناز معینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
سلام خدمت همه دوستان کتابراهی.
کتاب خیلی خوبیه مخصوصا برای کسانیکه تصمیم واقعی بر ترک گناه دارن
علی چلداوی
۱۴۰۱/۴/۶
کتابش بد نبود نکات مفید وداستان‌های پند آموز ونکات کاربردی داشت
k b
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مستند و متفاوت‌ترین کتاب خیلی روان و پر از ایه و حدیث
Mobin.m
۱۴۰۳/۱/۲۶
من که دوستش دارم خیلی خوب هست
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب راه رهایی از گناه

برای دریافت کتاب راه رهایی از گناه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.