معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان
قیمت:
۳۲۰۰۰ 16000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

جرالد هودر در کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان، نحوه‌ی استفاده‌ و کاربرد صحیح از مغز و یادگیری آسان را بیان می‌کند.

شما حتما اتومبیل می‌رانید. از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنید. استفاده از تلفن همراه را بلد هستید، در اینترنت از این سوی به آن سوی می‌روید، فیلم‌هایی را که در مسافرت گرفته‌اید خودتان مونتاژ می‌کنید، تلویزیون می‌بینید و برای شنیدن موسیقی از سی دی استفاده می‌کنید. نمی‌دانم چه تعداد وسایل و لوازم مصرفی را (که حتی به آن‌ها احتیاج ندارید) در طول زندگی دور و بر خود جمع کرده‌اید. ولی مطمئن هستم که هر چه این وسایل و دستگاه‌ها پیچیده‌تر و گران قیمت‌تر هستند به همان میزان دفترچه راهنمای همراه آن را دقیق‌تر خوانده‌اید، تا بدانید که چطور باید از آن استفاده کنید و در استفاده از آن باید به چه نکاتی بیشتر دقت کنید، چرا که حتما می‌خواهید سالیان سال از آن وسایل استفاده کنید. 

شما یک مغز هم دارید و از مغز خود بسیار بیش از آن حد که بتوانید تصورش را بکنید، استفاده می‌کنید. اما مطمئنم که تاکنون حتی یک سطر از دفتر راهنمای مغز خود را نخوانده‌اید. واقعاً چرا اینکار را نکرده‌اید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
مقدمه - مغز احتیاج به نگهداری و پرورش دائمی دارد
16 دقیقه
چشم انداز
18 دقیقه
نکات ایمنی به هنگام باز کردن بسته
15 دقیقه
مغزهای برنامه‌ریزی شده؛ مغز کرم‌ها، حلزون‌ها و حشرات
24 دقیقه
مغزهای قابل برنامه‌ریزی ابتدایی؛ پرندگان، پستان داران و کیسه داران
20 دقیقه
مغزهایی که در تمام طول عمر انعطاف پذیر هستند؛ مغز انسان
16 دقیقه
مغز، با ساختاری کاملا باز؛مغزی انسانی
19 دقیقه
آگاهی به برنامه‌ریزی تاکنونی
15 دقیقه
برنامه ریزی و نصب ایراددار
30 دقیقه
تعمیر نصب‌های ناقص
19 دقیقه
عدم تعادل بین باز بودن و بسته بودن، هوشیاری رو به بیرون و در خود بودگی
27 دقیقه
پله‌ی ادراک
24 دقیقه
پله‌ی خود آگاهی
21 دقیقه
عیب یابی
15 دقیقه
علائم اختلال و کم کردن دامنه‌ی صدمات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان
نویسنده،
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ 16000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۳۰
نمیدونم گوینده بد کتاب رو میخونه یا محتوای کتاب پیچیده است من خوب متوجه نشدم کتاب ۳۰ ٪ انتظارم رو براورده کرد. گوینده انگار بی احساس میخونه یا کتاب اینطور بی احساس و بی معنی نوشته شده. پله انسانی ادراک حسی اصلا چیه؟ کلمات پیچیدست باید کتاب رو با سرعت پایین گوش کنم و هی عقب و جلو بزنم تا کمی متوجه بشم
زهرا یقطین
۱۳۹۸/۳/۲۶
از اول کتاب داره میگه میخوام شما رو با توانایی‌های ذهنتون آشنا کنم، ولی اینکارو نمیکنه!!! من که اصلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم. خصوصا که این راوی برای این سبک کتاب مناسب نبود. خلاصه پیشنهاد میکنم پولتونو هدر ندین برای این کتاب😑
Salman Yazdani
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
کتاب خوبیه اگر علاقمند به تاریخچه تکامل مغز از اولین موجودات تا انسان امروز باشید. کتاب از دید زیست شناسی قوی و پر از اصطلاحات و جملات علمی است. اما اگر دنبال کتابی عملی و کاربردی برای تقویت مغز هستید چیزی گیرتان نمی‌آید.
khashayar khajehnoori
۱۳۹۷/۹/۱۴
کتاب بسیار خوبی هست، فقط باید عنوان کنم گوینده (به نظر بنده) بسیار به خود اطمینان داشتند چون یکباری که مطالعه کردند کتاب را همان مرتبه بود که ضبط هم فرمودند چون خیلی از کلمات بدون ارتباط منطقی بیان میشوند و به نوعی باعث آشفتگی مطلب میگردند.
mostafa alavi
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
با تشکر از کتاب راه بدون شک بعد از تحصیل و دانشگاه این بهترین دوران زندگی که همیشه میتونه ادامه داشته باشه. و شایدم تاثیر اون بیشتر از دانشگاه باشه. کتاب حاظر یک کلیت مسلم و انسان را متوجه می‌کنه که چند بی‌اطلاع بوده و با چه دیدگاه‌های اشتباهی زندگی می‌کرده.
Mojtaba Jj
۱۳۹۷/۹/۳۰
به نظرم خوب نبود کلا
فقط از توانایی مغز گفته
و راهکار دقیق و کاربردیی بیان نکرده که همین مطلب گویای تضاد بین نام کتاب و موضوع کتاب هست (به نظر من)
علی اصغر نوری
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتاب رو اگر بدون تفکر و با ذهن خالی گوش کنید و قضاوت نکنید و بعد دوباره گوش بدین و اگر مطالبش واقعیت علمی داشته باشه، فوق‌العاده می‌تونه انسان رو به تفکر و ترس بندازه!!! و کلا شما رو به آدم دیگری خوب تر یا بدتر تبدیل کنه.
mostafa mostafa
۱۳۹۸/۵/۳۰
کتاب بر یک فرضیه است: کاری که اجداد شما انجام میدادند به صورت ژنتیکی به شما منتقل میشود!
فرضیه از اول کتاب اثبات نشده، پذیرفته فرض میشود واثبات نمیشود
در کل یکسری ادعا میکنه که کاربرد خاصی ندارد
بطور خلاصه حیف پول
Nazli Alavi
۱۳۹۸/۴/۲۰
این یک کتاب نیست یک اثر هنر مندانه در مورد شناخت مغز و نوع نگاه علمی به کار کرد مغز و تربیت ان برای زندگی در محدوده کوچک تا یک جهان بینی اجتماعیست واقعا متشکر از کسانی که این اثر رو ایجاد کرده‌اند
حتما باید چندین بار گوش داد واقعا ارزشش رو داره
hamed no
۱۳۹۷/۸/۲۵
اجرای بسیار ضعیف گوینده کتاب، یکم محاوره‌ای میخونه یکم کتابی، بعضی مواقع هم تلفظ‌های غلط لغت، ترجمه هم اصلا روان نیست.
seahang seahang
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
برای اطلاعات عالیه.. وقتی شما سرگذشت خودتو بدونی بهتر میتونی برا ایندت تصمیم بگیری.. هر گونه اگاهی در مورد مغز ذهن و کلا نوع آدم مفیده... این کتاب هم تجربه‌ی چندین ساله‌ی یه ادمه.. عالیه
امیر رضایی
۱۳۹۸/۶/۱۰
مفت نمی‌ارزه. تنها کاری که نمیکنه راهنمائیه. یکسری اطلاعات ناقص در حد اطلاعات بچه‌ها ارائه میده که به درد نخورده. تنها علت فروش بالاش بخاطرعنوانشه که اشتباهه.
sadegh doostan
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بنظرم گوینده زیاد مناسب نیست بعضی جاها محاوره‌ای میگه بعضی جاها کتابی. واصلا روشی بیان نکرده و فقط مغز رو از لحاظ تخصصی بررسی کرده که با عنوانش در تضاد هستش
arshian sharifi
۱۳۹۹/۷/۲۵
سلام کتاب و کتابخوانی فرهنگ والایی هر کشور رامی رساند و چراغی پر تلاءلو جهت روشن نمودن راه انسانهای بزرگ وفرهیخته می‌باشد.
Elham Zaerzadeh
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کتاب در چند فصل آخر جذاب میشه... خوانش کتاب گاهی با اشتباهات کوچک همراه است. در مجموع ارزش شنیدن دارد.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.