معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران
قیمت:
53000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران

کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران نوشته‌ی متیو ام. اف. میلر و شارون پرکینز، با پرداختن به مراحل مختلف بارداری و تولد نوزاد، به پدران امروزی اطلاعات جامع و مفیدی ارائه می‌دهد.

مخاطب کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران (Dad's guide to pregnancy for dummies) آقایان هستند و راهنمایی کاربردی برای آن‌هایی است که به تازگی پدر شده‌اند. اگر پس از پدر شدن به سراغ این کتاب آمده‌اید، پدر شدن‌تان را تبریک می‌گوییم! پدر شدن خیلی بهتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید و برخلاف تصورتان اصلا ترسناک نیست. یکی از دلایل اصلی نوشتن این کتاب، قدرت بخشیدن به مردان برای داشتن حضوری فعال در تمام مراحل تولد اعم از مراقبت، غذا دادن و حتی دوست داشتن نوزاد است. بیشتر پدران آینده از چگونگی وظایف والدین فقط تصوری مبهم دارند و هیجان بچه‌دار شدن آن‌ها با ترس و وحشت آمیخته می‌شود. این کتاب با افزایش علم و دانش‌تان، باعث بالا رفتن اعتماد به نفستان می‌شود.

در جامعه‌ی امروزی نقش پدرها به قدری تغییر کرده که کسب آموزش‌های لازم در این زمینه بسیار ضروری به نظر می‌رسد. اما در گذشته مردان از مراحل مختلف بچه‌دار شدن اعم از بارداری، درد زایمان، زایمان و پرورش کودکان کنار گذاشته می‌شدند. سال‌هاست که تلویزیون ناتوانی و دست و پا چلفتی بودن پدران را در انجام کارهایی که مادران به راحتی انجام می‌دهند، به تصویر می‌کشد، ولی در واقعیت پدر امروزی بااعتماد به نفس، توانا و عاشق فرزندانش است و از بروز این عشق هراسی ندارد. باید بدانید که این امر به آسانی شکل نگرفته است؛ باید یاد بگیرید چگونه از همسر باردارتان حمایت کنید یا بعدا از نوزادتان نگهداری کنید، و این کار نیازمند زمان، تلاش و آموزش است. بیشتر مردان در سراسر جهان بالاخره روزی پدر می‌شوند و اغلب آن‌ها در حالی وارد این تجربه می‌شوند که دانش کافی درباره‌ی رشد نوزاد و نقش حمایت‌گری در طی مراحل بارداری ندارند.

این کتاب به تمامی سوالات مهم و حیاتی بارداری پاسخ می‌دهد. سوالاتی در مورد رشد جنین و اینکه چگونه با افزوده شدن یک یا چند عضو جدید، اقتصاد خانواده به هم می‌ریزد. این اثر ابعاد عاطفی، جسمانی و آمادگی‌های قبل از بارداری را به پدران می‌شناساند و می‌آموزد که در ملاقات با پزشک چه موضوعاتی را بیان کنند. اینکه چگونه در طول بارداری و پس از آن از همسرشان حمایت کنند و در حین درد و پس از وضع حمل انتظار چه چیزهایی را داشته باشند. همچنین در این کتاب کمی به مسائل احتمالی 6 ماه اول زندگی نوزاد و جنبه‌های غذا دادن، تعویض پوشک و جزئیات بیماری‌های معمول پرداخته می‌شود و اینکه مردان چگونه با این قبیل مسائل، عاقلانه و درست برخورد کنند.

متیو م. ف. میلر (Matthew M. F. Miller) در شیکاگو زندگی می‌کند و از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته‌ی نویسندگی حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده است. او یک فرزند دارد و ویراستار سندیکای ملی روزنامه‌نگاری است.

شارون پرکینز (Sharon Perkins) در نیوجرسی زندگی می‌کند و تجربه‌ی مادرانه‌ی جامعی دارد و صاحب 5 فرزند و 3 نوه است. 25 سال پرستاری در حوزه‌ی ناباروری، مامایی و بخش مراقبت‌های ویژه، از او یک متخصص بارداری و بچه‌داری ساخته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: پدر بودن، تجربه‌ای با شکوه، ترسناک، بهت‌آور و شگفت‌انگیز
23 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
29 دقیقه
فصل دوم: نکاتی بیشتر در مورد بارداری
34 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
25 دقیقه
فصل سوم: باقی ماندن تردیدهای ناگهانی و حالت تهوع صبحگاهی: سه ‌ماهه‌ی اول بارداری
26 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل چهارم: سه ‌ماهه‌ی دوم بارداری
22 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل پنجم: موضوعات خوشایند: آماده کردن منزل، تهیه‌ی وسایل مورد نیاز و نام‌گذاری
20 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
21 دقیقه
فصل ششم: انتظار وقایع پیش‌بینی نشده
32 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل هفتم: آخرین مرحله: سه ماهه‌ی سوم بارداری
21 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل هشتم: راهنمای انتخاب روش‌های زایمان
32 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
24 دقیقه
فصل نهم: سپری کردن زایمان و تولد
36 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
32 دقیقه
فصل دهم: عشق ورزیدن به نوزاد تازه متولد شده
28 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
31 دقیقه
فصل یازدهم: حمایت از مادر
25 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
36 دقیقه
فصل دوازدهم: رویارویی با مشکلات بعد از زایمان
29 دقیقه
فصل سیزدهم: پدر گوش به زنگ: نکاتی کلیدی برای رویارویی با مشکلات، بیماری‌ها و لحظات ناخوشایند
32 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل چهاردهم: زمان و پول: هزینه‌های بالای بچه‌دار شدن
36 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم
34 دقیقه
فصل پانزدهم: برنامه‌ریزی برای آینده‌ی خانواده‌ی جدید
13 دقیقه
فصل شانزدهم: ده موردی که همسرتان از شما درخواست نمی‌کند ولی توقع انجام آن را خواهد داشت
16 دقیقه
فصل هفدهم: ده گام برای پدری خوب بودن از همان روز اول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران
نویسنده،
مترجمآرزو زاهدی
راویدانیال معنوی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های مادر و بارداری
قیمت نسخه صوتی
53000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران

نجمه تقی زاده
۱۴۰۱/۴/۴
این کتاب به پدران کمک میکنه که شناخت عمیق و بهتری نسبت به موقعیت و شرایط بارداری داشته باشند و درک درستی از قبل و حین و بعد بارداری همسر‌های عزیزشان دیدا کنند و با آن‌ها همدردی و همیاری لازم را داشته باشند. این کتاب اطلاعات لازم را در خصوص وظایفی که بر عهده آنهاست به آن‌ها می‌دهد تا زندگی بهتر و پر آرامشی را برای خود و همسر و فرزندانشان ایجاد کنند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای بارداری برای پدران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.