معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی

عکس جلد کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی

در کتاب راهنمای جامع میوه درمانی، به تالیف سعید یوسفی قمی، جامع‌ترین و مفیدترین اطلاعات در زمینه خواص درمانی سبزی‌ها وگیاهان دارویی ارائه گردیده است. در ضمن خواص درمانی، مضرات، عوارض جانبی، مقدار مصرف، سردی و گرمی، ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در سبزی‌ها و گیاهان دارویی به صورت دقیق بیان شده است. امید است با بهره‌گیری از مطالب این کتاب در جهت سلامتی خود و حفظ آن بکوشید.

در کتاب راهنمای جامع میوه درمانی، تاریخچه طب گیاهی به اندازه قدمت بشر است. یعنی با پیدایش اولین بیماری‌ها انسان به طور غریزی شروع به درمان با آنها کرد و این درمان را با مواد اطراف و البته گیاهان فراوان و متفاوتی که در اطراف و اختیارش بودند آغاز نمود. انسان با گذشت زمان به تدریج با قدرت معجزه آسای گیاهان در درمان بیماری‌ها و امراض آشنا و آنها را به کار بست. اگرچه علاقه، همدمی و توجه به این گیاهان مفید در سال‌های گذشته ناچیز بوده ولی خوشبختانه اخیراً مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گرفته است.

اما باید دانست که گرچه گرایش به استفاده از داروهای گیاهی طی چند دهه اخیر رواج بیشتری پیدا کرده ولی عوارض ناشناخته آن تهدید جدی برای مصرف خودسرانه و بیش از حد مجاز آنها محسوب می‌شود. در حال حاضر تصور غلطی که وجود دارد آن است که داروهای با منشأ گیاهی عوارض کمتر داشته و کم خطرند در حالی که این تصور درست نیست و هر دارویی با منشأ گیاهی علاوه بر منافع، عوارضی نیز دارد. لذا توصیه می‌شود قبل از استفاده از آنها با پزشک مشورت و داروهای گیاهی از مراکز فروش معتبر یا عطاری‌های دارای مجوز تهیه و هنگام خرید به تاریخ مصرف، عوارض جانبی و نحوه مصرف دقت شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آویشن
آفتابگردان
اسفناج
اکلیل‌الملک
اوکالیپتوس
اسپند
بابونه
بلال
باقلا
بادمجان
پیاز
پونه
ترب
ترخون
تره
ترنجبین
جعفری
جو
چغندر
چای
چای سیاه:
خاکشیر
خطمی
دارچین
ذرت
ریحان
رازیانه
زیره
زرشک
زعفران
زنجبیل
سیب زمینی
سیاه‌دانه
سیر
سویا
شاهی
شلغم
شیرین‌بیان
شوید
شنبلیله
شاهدانه
عدس
عنّاب
غوره
فلفل
قارچ
کاهو
کدو
کرفس
کلم
کنگر
کاسنی
گشنیز
گل‌گاوزبان
گوجه فرنگی
لوبیا
مرزنجوش
نخود
نعناع
هویج
هل
منابع
قرآن کریم
منبع عربی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع سبزی درمانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-7435-19-9
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع سبزی درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.