معرفی و دانلود رایگان کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم

عکس جلد کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم

کریستی کالدول در کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم از قلب‌های زخم­ خورده و ضربه­‌های بد دوران کودکی سخن می‌گوید. داستانی که در تمام دنیا به شکل­­‌های مختلف دیگری نیز به تصویر کشیده شده است.

پنه­‌لوپه تایدمور شخصیت اصلی رمان رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم (Scoundrels honor) با یک اشتباه آینده­‌اش را دگرگون می‌کند و در چنگال شخصی به نام رایکر بلک که صاحب بزرگ‌ترین قمارخانه لندن است، می‌افتد. و مردم به چشم رسوایی نگاه کردند.

حال پنه­‌لوپه باید چه کند؟ خواهر کوچکترش پاپی نیز هنوز مجرد است. با وجود این همه رسوایی و شایعه قطعا نمی­‌شود برای پنه­‌لوپه آینده‌ای زیبا ترسیم کرد. پس...

او به قمارخانه بلک رفت و پیشنهاد ازدواج داد. به مردی که مطمئن بود هیچ بویی از محبت، انسانیت و عشق نبرده است. اما... درست در نخستین روز زندگی مشترکشان متوجه شد که او مردی آسیب­ دیده و بسیار متعهد است.

مردی که با کشتن احساس از همه اطرافیان خود حمایت و مراقبت کرده، مردی که به اشتباه خود را گناهکار دانسته و قلبش را به روی روشنای درک و عشق بسته است. حال پنه­‌لوپه در­می‌یابد که این مرد ارزش دارد، ارزش دارد تا او عاشقش شود.

کتاب حاضر به قلم کریستی کالدول (Christi Caldwell) جلد دوم از مجموعه‌ی چهار جلدی عروس‌های گناهکار است.

در بخشی از کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم می‌خوانیم:

وقتی در حال هل دادن و کنار کشیدن خرت‌وپرت‌ها و مبلمان‌های سنگین بود، موهایش از شانه پروانه‌ای شکلش خارج شده و آزاد گشته بود. همان طور که در انباری با مشت دستش رطوبت پیشانیش را پاک کرد و به ادامه بررسی لوازمی ‌که داخلش انبار شده بود، ادامه داد. هر گوشه اتاق پر از مبلمان سنگین و تیره و لوازمی ‌قدیمی ‌بود. در آن فضای شلوغ شروع به حرکت کرد. دامن موسلینی‌اش به دور زانویش می‌پیچید و در سکوت اتاق خش‌خش می‌کرد. تمرکزش بر روی اثاثیه سنگینی که در اینجا انبار شده بود حواسش را از حرف‌هایی که رایکر به خواهرش گفته بود پرت نموده بود. چوب ماهگونی و پارچه‌های زرشکی لوازم رنگ قالب چیزهایی بودند که در آن جا انبار شده بود. نگاهش به نقطه‌ای آبی رنگ قفل شد، تنها چیز فراموش شده و در آن تاریکی، نظرش را جلب کرد، قلبش به‌ سرعت می‌تپید. بین یک میز نیمه کنار دیوار و کمدی رنگ شده فشرده شد و سر جایش متوقف گشت، زانویش به یک میز کوچک طلایی رنگ برخورد کرد.

دستش را باحالتی ستودنی به‌ آرامی به سمت میزتحریر دراز کرد و با نوک انگشتانش زوج در رقص منعکس شده در شیشه آینه را لمس کرد. نقاشی‌هایی از کف‌های دریا و گل‌های صورتی و زرد، زینت‌بخش جاکتابی و میزتحریر آن بودند. این‌ها چیزهایی بودند که امیدی معصومانه و روزهای گرمی ‌را رقم می‌زدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم
نویسنده
مترجممریم علیزاده میلانلو
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات400
زبانفارسی
شابک978-622-6679-24-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم

Ziba Abu
۱۴۰۲/۸/۲۴
باسلام وخسته نباشید
جلد دوم کتاب هم خیلی خوب و دلنشین بود وترجمه کتاب هم عالی بوداز خوندنش لذت بردم و توصیه میکنم حتما اول جلد اول کتاب را بخونید بعد جلد دوم را ممنون از نویسنده محترم ومترجم عزیز و کتابراه که این کتاب را رایگان در اختیار ما گذاست. منتطر جلدهای بعدی کتاب هستم. موفق و موید باشید.
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۸/۲۱
واقعا مثل جلد اول و حتی خیلی بیشتر کشش و جذابیت در موضوع داشت هر چند از نظر من آخر داستان یه کمی خز ودر تضاد کامل با شخصیت رایکر شد ترجمه نسبت به جلد قبل بهتر بود اما غلط‌های تایپی وجابه جایی کلمات خیلی زیاد بود. ممنون از کتابراه
Mahboobeh Nazemi
۱۴۰۰/۲/۱۴
چرا کسی این کتابها رو بازخوانی نمیکنه. خواننده برای نسخه الکترونیکی داره ۲۱۰۰۰ تومن هزینه می‌کنه ولی ترجمه کتاب افتضاحه. آدم احساس می‌کنه یه بچه این کتاب رو ترجمه کرده. لطفاً برای خواننده کمی ارزش قائل باشید.
Yas Kar
۱۳۹۹/۱/۸
دوستش داشتم انقدر که دوباره هم میخونمش. ولی با چیزی که درباره فصل ۱ش نوشته شده دلم نمیخواد شیرینی این کتاب رو با ترجمه بد فصل ۱ از بیت ببرم بنابراین فصل ۱ رو تا ترجمه درستش نیاد نمیخونم
Mahya Marjani
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فوق العاده بود، ترجمهه بسیارررر خوبی داشت، عجیباینجاست که همون مترجم جلد اول بود و‌جلد اول جملها حتی فعل نداشت... واقعا لذت بردم و منتظر جلد ۳، ۴ هستم.. با همینکیفیت ترجمه...
📚 احسان نظری 📚
۱۴۰۳/۱/۱۲
داستان دختر دو رگه‌ای رو به تصویر میکشد که بعد از مرگ پدرش به ناچار راهی انگلستان میشود اما غافل از اینکه چه اتفاق‌های پیشبینی نشده‌ای در انتظار او است.... رمان قشنگی بود
ترنج
۱۴۰۲/۹/۱۱
رمان جالبی بود البته صرفا برای سرگرمی! ترجمه خوب بود ولی نیاز شدید به ویرایش مجدد احساس میشه. یه جاهایی توی داستان اسامی باهم اشتباه میشد مثلا به جای پنی نوشته هلنا و..
غلامرضا شکوری
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتابی فوق‌العاده و جذاب که با شخصیت خاص دختر جوان و تاثیر عمیق او بر روح و روان اطرافیانش که در شرایطی کاملا متفاوت زندگی می‌کردند روبرو می‌شویم
نصیبه داورزنی
۱۳۹۹/۸/۱
کتاب بسیارزیباداستان راترسیم کرده امازیاددرچارچوب ماایرانیها نمیباشد وبرای پشنهاد به خواندن ان باید گروه سنی مشخص کرد
هاناکو
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
این کتاب واقعا ارزش خونده شدن و درک شدن رو داشت واقعا از خوندنش خوشحالم شما رو هم به همراه شدن با شخصیت هایش دعوت می کنم
maryam nazemi
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
خسته نباشید خانم علیخانی من ویراستار سراغ دارم که کارش خوبه ولی نمیدونم چطور با شما تماس بگیرم
فرحناز رسا ایزدی
۱۴۰۱/۶/۱۹
داستان جالبی داشت ولی آخرش تکراری بود پایان بندی‌های، قابل پیش بینی را دوست ندارم
محبوبه صورآبادی
۱۳۹۹/۲/۱۷
کتاب خوبی بود، دوستش داشتم... شخصیت هاش جذاب بودند.
Parto V
۱۳۹۹/۱/۱۵
از رمان‌های دوستداشتنی بود ک ارزش دوبار خوندن داره
희미한‌
۱۴۰۳/۱/۳
بسیار عالی کریستی کالدول کتاب عای فوق العاده‌ای داره
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم

برای دریافت کتاب رذل شریف - عروس‌های گناهکار جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.