معرفی و دانلود کتاب رستاخیز برند شخصی

عکس جلد کتاب رستاخیز برند شخصی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رستاخیز برند شخصی

کتاب رستاخیز برند شخصی نوشتۀ محمد ظهره‌ وند، توجه ما را به نکاتی جلب می‌کند که با رعایت آن‌ها می‌توانیم از یک متخصص موفق به یک برند موفق تبدیل شویم.

علت نام‌گذاری این کتاب با عنوان رستاخیز برند شخصی این است که در آن راهکارهایی ارائه می‌شود تا برند شخصی دوباره جان بگیرد و شکوفا شود. هدف از توسعۀ برند شخصی این است که در قلب و ذهن افرادی که به تخصص ما نیاز دارند، ماندگار شویم و از نتایج مثبت آن در بهبود زندگی و کسب‌ و کار خود بهره‌ بگیریم. این کتاب نکاتی به ما ارئه می‌دهد که به جای خودمان زندگی کنیم و شایستۀ ستایش دیگران شویم. همچنین نکات آن کمک می‌کند در ذهن و قلب مخاطبان خود، جایگاه ویژه‌ای بیابید و در زمینۀ مورد علاقه‌تان به‌ سرعت پیشرفت کنید.

هر یک از ما می‌تواند با توسعۀ دانش، تخصص و مهارت خود، پیشرفت شغلی داشته باشد؛ اما الزاماً به یک فرد با شخصیت کاریزماتیک، مشهور و محبوب که لازمۀ یک برند شخصی مثبت و قوی است، تبدیل نمی‌شود. برای تبدیل شدن به یک برند مثبت و قوی علاوه بر کسب تخصص در حوزۀ خود باید با هنر خودشناسی، زیبایی‌شناسی، آموزش، بازاریابی و تبلیغات آشنا شویم. کتاب رستاخیز برند شخصی توجه ما را به نکاتی جلب می‌کند که با رعایت آن‌ها می‌توانیم از یک متخصص موفق به یک برند موفق تبدیل شویم.

برند شخصی، خانه، اتومبیل و شغل ما نیست که کسی توانایی گرفتن آن را از ما داشته باشد. زیبایی و تناسب اندام ما نیست که با پیر شدن افول کند. صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی نیست که کسی بتواند آن را هک کند. نژاد و کشور ما نیست که با جبر زمانه و پیش از تولد ما تعیین شده باشد. هویت درونی ما آن چیزی است که هر روز با آن زندگی می‌کنیم و خودمان مسئول توسعه و افول آن هستیم. خودمان مسئول یکپارچگی یا چند پارگی آن هستیم. خودمان مسئول توجه یا بی‌توجهی به آن هستیم و هیچ‌کس را نمی‌توانیم مسئول عیب و نقص هویتی خود بدانیم. اگر بی‌هویت باشیم، تنها مقصر خودمان هستیم و اگر اصیل باشیم نیز دلیل آن جز خود ما چیزی نیست.

در فصل اول کتاب حاضر با مفهوم برندینگ شخصی آشنا می‌شوید. اگر فردی مفهوم برندینگ شخصی را نداند، ممکن است اقداماتی انجام دهد که به‌ شدت به ضرر او و تخریب کنندۀ برند شخصی‌اش باشد. در فصل دوم با هنر فکر کردن و تصمیم‌گیری در حوزه برند آشنا می‌شوید و مسیر حرکت خود را انتخاب می‌کنید. در فصل سوم از موانع راه توسعه برند شخصی مطلع می‌شوید. این موانع آن‌قدر شیرین هستند که باعث شده‌اند بسیاری از افراد در میانه راه، مأموریت و چشم‌انداز خود را فراموش کنند و در دام آن‌ها بیفتند. در فصل چهارم نگاهی عمیق به درون خود می‌اندازید و با توجه به معیارهایی که برای شما ارزشمند هستند، مأموریت و چشم‌انداز زندگی خود را کشف می‌کنید و می‌فهمید که به دنبال چه چیز هستید. در فصل پنجم با نکاتی آشنا می‌شوید که با رعایت آن‌ها می‌توانید موقعیت و تصویر برند شخصی خود را در ذهن مخاطبان متمایز و ماندگار کنید.

در بخشی از کتاب رستاخیز برند شخصی می‌خوانیم:

منبع زمان محدود است و واضح است که اگر در روز به یکی از منابع بیش‌ از اندازه بپردازیم، از منابع دیگر غافل می‌مانیم. اگر تمام زمان خود را صرف کسب دانش، مطالعه و شرکت در دوره‌های آموزشی کنیم، دیگر زمان برای اجرایی کردن دانش کسب شده نداریم. اگر مأموریت ما، تبدیل‌شدن به یک قهرمان ورزشی نیست، لازم نیست که بیش از نیاز بدن ورزش کنیم، بلکه کافی است به‌ اندازه‌ای ورزش کنیم که سلامت بدن حفظ شود.

شکل رایج‌تر در حرص منابع، حریص بودن در کسب مهارت‌های مختلف است. در این حالت سعی می‌کنیم بخشی از هر مهارت را یاد بگیریم. در نتیجۀ این کار، دانش و مهارت ما در هیچ زمینه‌ای کامل و عمیق نیست و فقط آشنایی سطحی داریم. حرص منابع در آموزش فرزندان نیز بسیار رایج شده است. در سال‌های اخیر کلاس‌های آموزشی متفاوتی برای کودکان ایجاد شده و والدین تمایل دارند که فرزند خود را در چندین کلاس مختلف ثبت‌ نام کنند. آن‌ها کودک را در کلاس موسیقی، نقاشی، زبان، شنا و ژیمناستیک ثبت‌ نام می‌کنند و انتظار دارند فرزندشان در همۀ این زمینه‌ها رشد کند.

حرص منابع باعث می‌شود در کتاب‌فروشی ده جلد کتاب با موضوعات متفاوت بخریم، بدون نیاز به یادگیری زبان فرانسه در دورۀ آموزشی آن ثبت‌نام کنیم، بدون این‌که برنامه‌ای برای خروج از کشور داشته باشیم، مدرک آیلتس بگیریم و وقت خود را صرف انجام کارهای بسیاری کنیم که هیچ کمکی به پیشبرد اهداف و انجام مأموریت زندگی‌مان ندارند. بزرگ‌ترین ظلم را وقتی در حق خود مرتکب می‌شویم که فکر می‌کنیم دانستن هر چیزی بهتر از ندانستن آن است. چرا که با صرف وقت در یادگیری مطالب غیر مرتبط، فرصت یادگیری مهارت‌های مرتبط با مأموریت زندگی خود را از دست می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

سخنی با خوانندگان
فصل اول: دیدار با برند شخصی
برند شخصی
رهایی از نقاب
تفاوت برندینگ شخصی و مارکتینگ
توسعۀ برند شخصی چقدر زمان لازم دارد؟
مخاطبان هدف برند شخصی ما
آیا من نیاز به توسعۀ برند شخصی خود دارم؟
برون‌سپاری در برندینگ شخصی
سرمایه‌گذاری جهت توسعه برند شخصی
فصل دوم: تفکر استراتژیک در توسعۀ برند شخصی
تفکر استراتژیک در توسعۀ برند شخصی
منابع استراتژیک
استراتژی مناسب در بهره‌برداری از منابع
حرص منابع
نگرش بازاریابی!
با تفکر سیستمی، از موانع عبور کنید!
فصل سوم: موانع راه و عبور از هفت‌خوان بت‌پرستی
سفر توسعۀ برند شخصی
شش خوان اول
تأثیر شش خوان اول بر مسافر برندینگ شخصی
خوان هفتم؛ پرستش نفس
ظهور کهن‌الگوی رند در اوج شکوفایی برند شخصی
فصل چهارم: عبور از دنیای درونی
قدم اول: شناخت ارزش‌های پایه
قدم دوم: اولویت‌بندی ارزش‌های پایه
قدم سوم: لیست کردن ارزش‌های پایه
قدم چهارم: تعیین مأموریت زندگی
قدم پنجم: مشاهدۀ چشم‌انداز زندگی
فصل پنجم: حضور در دنیای بیرونی
جایگاه‌سازی
ریزپردازی؛ کلید تمایز
برند ثابت اما پویا
راز ماندگاری
سخن آخر
به استقبال مرگ برویم!
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رستاخیز برند شخصی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-274-099-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رستاخیز برند شخصی

منا هادوی
۱۴۰۰/۱۲/۹
سلام دوست کتابخوانی که وقت میذاری و نظر منم می‌خونی 🌹
با توجه به اینکه قبل از خوندن این کتاب ویس‌هایی🎶 در این زمینه گوش کرده بودم و مقالاتی📚 خوانده بودم، فک می‌کنم این کتاب همه‌ی اون گفته‌ها رو تا جایی که نویسنده دچار اضافه‌گویی نخواد بشه، داشت.
زبانش👅خیلی راحت و قابل فهم بود. مثال‌هایی که و
آورده شده بود بومی‌سازی شده بود خلاصه با یه بار خوندن سیر نمیشه آدم! 🤤
این جمله رو خیلی دوست داشتم که برند شخصی بستگی به هویت درونی ما تا حدود زیادی داره که اون بخش بصریش فقط تکمیل کننده میشه.
یه جورایی آدم بعد از خوندنش متوجه خیلی از برندهای تقلبی میشه 😉
همیشه گفتم اینجام میگم: کافیه خوب خودت باشی 😍
یه خبر خوبم آخر کتاب برای اونایی داره که میخوان تولید محتوا کنن🤩
همه چی تموم بود. نقدی هم اگه باشه، اونقدر جاهای دیگه کامل بوده، که بنظرم کمرنگ میشه. شما چی فک می‌کنی؟ 🙈
asadollah hematian
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کتاب ارزشمندی بود، نکته جالب این نویسنده، بومی سازی بسیاری از مفاهیم با محتوای ایرانی اسلامی بود. یکی از جذابیت‌ها کهن الگوی رِند بود که جالب توجه مطرحش کرد. هفت خوان کتاب بی‌تشبیه به دروس عرفان نظری حوزه نبود و حس دورهمی‌های معرفتی را با بیان علمی تر داره. در کل از زمانی که برای خوندنش گذاشتم راضی و خرسندم و اینکه سبک خودش را نویسنده در نگارش داشت و به نوعی به حرف‌هایی که میزد عمل کرده بود، حس خوبی از خوندنش داشتم. شاد و ثروتمند باشید
جواد پنجعلی
۱۳۹۹/۶/۲۳
امسال کرونا اومد باعث شد نتونیم بریم نمایشگاه کتاب و کتاب بخریمو نخونیم مجبوریم همون کتابایی که سالای قبل گرفتیم رو نخونیم
کیارش اسدی کمال
۱۴۰۲/۵/۲۱
بیشتر از اینکه مربوط به برندسازی در بازار باشه درباره ویژگی‌های شخصیتی صحبت کرده.
hossein9173@yahoo.com
۱۳۹۸/۲/۴
قبل از کتابهای ثروت آفرینی و هدف گذاری باید اول این کتاب رو خوند.
سلیم غمیلویی
۱۳۹۸/۶/۲
کتاب خوب و مختصری بود و ارزش خوندم داشت
فاطمه اسدی
۱۳۹۸/۵/۲۴
کتاب مفید و خوبیه. پیشنهاد میدم حتما بخرید.
masud gol
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
کتابی با محتوای عالی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب رستاخیز برند شخصی

برای دریافت کتاب رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.