معرفی و دانلود کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

عکس جلد کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی اثر محمد ظهره‌ وند، راهنمایی کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند از یک متخصص موفق به یک برند موفق تبدیل شوند.

علت نام‌گذاری این کتاب با عنوان رستاخیز برند شخصی این است که در آن راهکارهایی ارائه می‌شود تا برند شخصی دوباره جان بگیرد و شکوفا شود. هدف از توسعۀ برند شخصی این است که در قلب و ذهن افرادی که به تخصص ما نیاز دارند، ماندگار شویم و از نتایج مثبت آن در بهبود زندگی و کسب‌ و کار خود بهره‌ بگیریم.

این کتاب نکاتی به ما ارائه می‌دهد که به جای خودمان زندگی کنیم و شایستۀ ستایش دیگران شویم. همچنین این نکات کمک می‌کند در ذهن و قلب مخاطبان خود، جایگاه ویژه‌ای بیابید و در زمینۀ مورد علاقه‌تان به‌ سرعت پیشرفت کنید.

هر یک از ما می‌تواند با توسعۀ دانش، تخصص و مهارت خود، پیشرفت شغلی داشته باشد؛ اما الزاماً به یک فرد با شخصیت کاریزماتیک، مشهور و محبوب که لازمۀ یک برند شخصی مثبت و قوی است، تبدیل نمی‌شود. برای تبدیل شدن به یک برند مثبت و قوی علاوه بر کسب تخصص در حوزۀ خود باید با هنر خودشناسی، زیبایی‌شناسی، آموزش، بازاریابی و تبلیغات آشنا شویم.

برند شخصی، خانه، اتومبیل و شغل ما نیست که کسی توانایی گرفتن آن را از ما داشته باشد. زیبایی و تناسب اندام ما نیست که با پیر شدن افول کند. صفحات ما در شبکه‌های اجتماعی نیست که کسی بتواند آن را هک کند. نژاد و کشور ما نیست که با جبر زمانه و پیش از تولد ما تعیین شده باشد. هویت درونی ما آن چیزی است که هر روز با آن زندگی می‌کنیم و خودمان مسئول توسعه و افول آن هستیم. خودمان مسئول یکپارچگی یا چند پارگی آن هستیم. خودمان مسئول توجه یا بی‌توجهی به آن هستیم و هیچ‌کس را نمی‌توانیم مسئول عیب و نقص هویتی خود بدانیم. اگر بی‌هویت باشیم، تنها مقصر خودمان هستیم و اگر اصیل باشیم نیز دلیل آن جز خود ما چیزی نیست.

در فصل اول کتاب حاضر با مفهوم برندینگ شخصی آشنا می‌شوید. اگر فردی مفهوم برندینگ شخصی را نداند، ممکن است اقداماتی انجام دهد که به‌ شدت به ضرر او و تخریب کنندۀ برند شخصی‌اش باشد. 

در فصل دوم با هنر فکر کردن و تصمیم‌گیری در حوزه برند آشنا می‌شوید و مسیر حرکت خود را انتخاب می‌کنید.

در فصل سوم از موانع راه توسعه برند شخصی مطلع می‌شوید. این موانع آن‌قدر شیرین هستند که باعث شده‌اند بسیاری از افراد در میانه راه، مأموریت و چشم‌انداز خود را فراموش کنند و در دام آن‌ها بیفتند. 

در فصل چهارم نگاهی عمیق به درون خود می‌اندازید و با توجه به معیارهایی که برای شما ارزشمند هستند، مأموریت و چشم‌انداز زندگی خود را کشف می‌کنید و می‌فهمید که به دنبال چه چیز هستید. 

در فصل پنجم با نکاتی آشنا می‌شوید که با رعایت آن‌ها می‌توانید موقعیت و تصویر برند شخصی خود را در ذهن مخاطبان متمایز و ماندگار کنید.

در بخشی از کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی می‌شنویم:

یکی از ارزشمندترین منابعی که هر یک از ما در اختیار داریم، زمان است. این منبع آن‌قدر ارزشمند است که ثروتمندان در سنین پیری، حاضرند تمامی ثروت خود را بدهند تا فرصت بیشتری برای زندگی داشته باشند. اگر به زمان به عنوان کالایی ارزشمند نگاه کنیم که قابل جایگزینی نیست، دیگر انجام هیچ کاری برای ما رایگان یا ارزان نخواهد بود. هر یک از ما براساس موقعیت، قدرت و ثروت آفرینی‌ای که دارد می‌تواند برای هر ساعت از زمان خود، قیمت‌گذاری کند. حتی اگر فردی درآمد پایین داشته باشد، هر یک ساعت از وقت او، حداقل 50 هزار تومان ارزش دارد.

وقتی روی ساعت‌های زندگی خود ارزش پولی می‌گذاریم، رویکرد ذهنی ما به تمام کارهایی که انجام می‌دهیم تغییر می‌کند. بنابراین اگر تلویزیون را روشن کنیم و فیلمی دو ساعته را تماشا کنیم، تماشای این فیلم برای ما رایگان نبوده و صد هزار تومان هزینه داشته است. وقتی در روز، دو ساعت از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم یعنی در روز صد هزار تومان بابت این کار هزینه می‌دهیم.

با این دیدگاه، در انتخاب کارها دقت زیادی به خرج می‌دهیم و دیگر هر فیلم سینمایی و یا بازی فوتبالی را تماشا نخواهیم کرد؛ بلکه از خود می‌پرسیم آیا تماشای این فیلم یا بازی ارزش این را دارد که صد هزار تومان برای آن هزینه کنم؟
ارزش زمان در همۀ روزهای زندگی یکسان نیست و با توجه به شرایط زندگی ممکن است ارزش آن تا چندین برابر افزایش یابد. برای فردی که خود را برای امتحان کنکور آماده می‌کند، ارزش زمان در ماه‌های آخرِ قبل از آزمون، بسیار بیشتر از ارزش زمان در ماه‌های پسازآن است؛ بنابراین دیدن یک فیلم سینمایی در ماه‌های قبل از کنکور هزینه بسیار بیشتری را به شخص تحمیل می‌کند.

به دلیل اینکه منبع زمان به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است و هرکسی فقط اجازۀ استفاده از زمان خود را دارد، نمی‌توانیم این منبع را بفروشیم؛ اما می‌توانیم آن را به یک منبع بسیار ارزشمند مانند دانش، تجربه و یا تخصص تبدیل کنیم و به قیمت بسیار بالایی به فروش برسانیم و یا این منبع ارزشمند را با انجام کارهای بیهوده آتش بزنیم. انتخاب با ماست!
تمرین: برای هر ساعت از زندگی خود، ارزش پولی مشخص کنید و هنگام وقت گذرانی‌های بی‌مورد از خود بپرسید این کار چقدر برای من هزینه دارد؟ و آیا ارزش صرف این مقدار زمان را دارد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: دیدار با برند شخصی
63 دقیقه
فصل دوم: تفکر استراتژیک در توسعۀ برند شخصی
32 دقیقه
فصل سوم: موانع راه و عبور از هفت‌خوان بت‌پرستی
65 دقیقه
فصل چهارم: عبور از دنیای درونی
35 دقیقه
فصل پنجم: حضور در دنیای بیرونی
6 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رستاخیز برند شخصی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

محمد نکوئی فرد
۱۳۹۸/۳/۳
‌سَبک انگیزشی ‌کتاب، شتاب در بستن برخی از جستارها و آوردنِ برخی از مثال‌های کوچه و بازاری، پسند من نبود، اما ارزش آن را داشت که کتاب را دو بار بشنوم. خواندن این کتاب را به کارآفرین‌ها، هنرمندها، سیاستمدارها و دیگر کسانی که می‌خواهند چهره شناخته شده اجتماعی باشند، پیشنهاد می‌دهم.
‌فصل دوم کتاب، و و
درباره ‌تفکر استراتژیک نگرش سیستمی در توسعه ‌برند شخصی بود. چرخه برندینگ (طراحی، انجام بازخورد)، طراحی هویت درونی و بصری و برخی از منابع استراتژیک، بررسی شدند. جستارِ شناخت نقاط کلیدی، مرزی و اهرمیِ برند (با نگرش سیستمی) هم بسیار آموزنده بود.
‌فصل سوم، گذر از هفت خوانِ بُت پرستی:
پرستشِ شکم، شهوت، فرزند، پول، مقام، شهرت و بُت بزرگِ نفس، محدود کننده توسعه ‌برند شخصی هستند.
نویسنده نمی‌گوید که اینها بد هستند، می‌گوید که زنجیر شدن به آن‌ها خوب نیست!
نردبان خلق این ما و منی است عاقبت این نردبان افتادنی است. ‌مولوی
‌فصل چهارم، گذر از جهان درونی.
نویسنده شناخت خود و تعیین تکلیف با درون را زیر بنای توسعه ‌برند شخصی می‌داند و در این راستا این سه گام را پیشنهاد می‌دهد: ۱-شناخت ارزش‌های پایه ۲-یافتن ماموریت زندگی ۳-دیدن چشم انداز.
‌چکیده فصل پنجم این بود که باید چهره بیرونی را هماهنگ و همراه با درونمایه خود توسعه دهید.
فصل ششم با یک داستان آغاز میشود که اهمیت تمرکز را نشان می‌دهد و در پایان کمی انگیزه افزوده، برای آغاز ‌رستاخیز برند شخصی.
در این رشته توییت بیشتر درباره کتاب نوشته ام.
کیانوش سیاح
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
این کناب به زوایای مختلف درونی و بیرونی برندسازی شخصی پرداخته، برند شخصی شما مهمترین دارایی نامشهود شماست که طراحی و ساخت آن توسط شما انجام می‌شود،
برندشخصی ابزار تیز و برنده‌ای است که شما را از رقبایتان متمایز کرده و جایگاهی ویژه می‌بخشد
این کتاب با بیان مثال، شعر و توضیحات لازم، درک مباحث را
آسانتر نموده، جنبه درونی برندسازی شخصی یعنی کشف هویت درونی در این کتاب پر رنگ تر است، به دوستان توصیه می‌کنم کتاب جناب ظهره وند رو مطالعه کنند و یا بشنوند
hossein dadashzadeh
۱۳۹۷/۹/۲۶
کتاب خوبی بود، مطالب خوبی داشت ولی توضیح بیشتر نیاز داشت. فکر کنم نسخه‌ی 2 این کتاب درحال نوشتن باشه. چون این بحث مطالب زیادی داره که بنظرم باید گفته بشه. این کتاب درحده شروع بحث و چهارچوب عالیه، موفق باشید آقای ظهره وند.
مسیح مومنی
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
از سبک قلم نویسنده خوشم نیومد.. کتاب پر از مطالب کپی از نویسنده‌های خارجی بود... مقدمه کتاب هم مسئله داشت.. ترجیح میدم که دیگه از نویسنده‌های داخلی کتاب نخرم..
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
یک کتاب کوتاه و عالی برای شناخت برند شخصی و پاسخ به همه سوال‌های ذهن درباره برند شخصی است. کتاب جالب با اجرای خوب
مهدی ابراهیمی
۱۳۹۷/۹/۱۵
یک کتاب متفاوت و مفید برای همه کسانی که با مشتری ارتباط دارند، مطالب و مثالها واقعا عالی و بیاد ماندنی هستند
سپهر محمدی
۱۳۹۷/۹/۶
عالی! اگر ندانید و نشنوید چیزی کم دارید.
سید محمد صالح رضیان
۱۴۰۱/۸/۲۹
به زبان ساده از هرچیزی گاز زده و اومده جلو، در کل هیچ محتوای آموزشی نداره.
فاطمه اسدی
۱۳۹۸/۵/۲۴
عالی عالی عالی. ممنون بخاطر کتاب خوبتون
فرزانه خانی
۱۳۹۸/۳/۱۵
با تشکر از کتابراه. عالی بود
Saied Goodarzi
۱۳۹۷/۱۲/۵
بسیار عالی بود. از نویسنده محترم تشکر میکنم.
Ali Mhmdi
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بسیارعالی و مفید خدا قوت
hossein dadashzadeh
۱۳۹۷/۹/۱۴
بسیار عالی، ارزش خریدن داره
Mehdi Naghdi
۱۳۹۷/۷/۲۲
جالب و شنیدنی 👌🏼
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی

برای دریافت کتاب صوتی رستاخیز برند شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.