معرفی و دانلود کتاب رقص با توفان

عکس جلد کتاب رقص با توفان
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رقص با توفان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رقص با توفان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رقص با توفان

محمدرضا آریان فر در کتاب رقص با توفان، از زندگی دختری عشیره به نام مرمر سخن می‌گوید. مرمر لحظات زندگی‌اش را با این آرزو سپید می‌کند که روزی با سپیدای لباس عروسی به خانه بخت خواهد رفت. اما در غروبی که هوا از بوی فاجعه سنگین شده بود، معصومیت خواب‌های دخترانه‌اش با یورش ددمنشانه دشمن به یغما می‌رود...

پس از چندی احسای می‌کند که ناخواسته باردار کودکی است که از آن دشمن است. در اندیشه از میان بردن وی بر می‌آید اما ناگهان احساس مادرانه‌ای از گم گوشه وجودش سر بر می‌آورد. در چهار راهی بلاتکلیف، درمانده چشم به فردایی مه‌آلود می‌دوزد. اگر روزی پدر، برادر و طایفه از این فاجعه بویی ببرند چه پیش خواهد آمد. اگر مردی که صمیمانه دوستش دارد از این راز آگاه شود چه حادثه‌ای رقم خواهد خورد؟ او خیره فردایی که شاید نخواهد آمد در انتظار مرگی است که سایه تیر‌ه‌اش را بر او گسترده است. چه بلایی سرش خواهد آمد. سرنوشت او و فرزندش چگونه رقم می‌خورد...د 

در بخشی از کتاب رقص با توفان می‌خوانیم:

چند بار قی کرد، کف‌آبِ قی را بر زمین پاشاند. آن‌گاه گویی آرامش یافته باشد، به دیوار آجری تکیه داد. خورشید خبری نبود. ابر یک‌پارچه‌ای آسمان را پوشانده بود.

درمانده روی زمین پهن شد و به تلخی دستی روی شکمش کشید. به اطراف نگاهی انداخت. کنار بوته‌ خشک خاری، ریگ درشتی یافت. آن را برداشت. از خنکای شامگاهیِ پوست خال‌خالی‌ِ ریگ احساس لذت کرد. به‌ درستی نمی‌دانست که با آن چه می‌خواهد بکند. گونه‌های گل‌ انداخته‌اش، داغِ تبی بود انگار، که در تنش راه گرفته بود. ریگ را به گونه چسباند. جریان ملایم خنکا، التهاب داغ او را نشاند. آن را به گونه‌اش محکم فشار داد. پس از مدتی، ریگ نیز داغ شد. دستی به گونه‌هاش کشید. پلک‌هاش را لمس کرد.

حضور مرطوب اشک گرمی مژه‌ بلندش را خیس کرد. پلک‌هایش از تلاطم پنهان اشک می‌سوخت. می‌دانست پشت این پلکِ افتاده، اشکی نشسته که شروع طولانی گریه‌ای است که در این چند ماه، گم کرده بود. دست توی جیب کرد و بسته‌ کوچکی که با نخ پیچیده شده بود، درآورد. سر گره را گرفت و آرام کشید. گوشه‌ کاغذ مثل گلی که در سپیده‌ صبح می‌شکفد، باز شد و پره‌های تیره و ریز بنفش گل گاوزبان، نمایان شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رقص با توفان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-600-5218-26-8
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رقص با توفان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رقص با توفان

برای دریافت کتاب رقص با توفان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.