معرفی و دانلود کتاب رقص مردگان

عکس جلد کتاب رقص مردگان
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رقص مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رقص مردگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رقص مردگان

کتاب رقص مردگان، مجموعه داستان‌های جذاب کوتاه است که توسط راینر ماریا ریلکه نوشته شده و ترجمه‌ی فرخ شهریاری است. بسیاری از منتقدین اشعار ریلکه را از حیث ادبی جز غنی‌ترین آثار آلمانی زبان به حساب آورده‌اند. کتاب رقصِ مردگان شامل یازده داستان کوتاه از ریلکه است.

راینر ماریا ریلکه (Rainer Maria Rillke) در شهر پراگ در زایمانی زودرس در هفت‌ماهگی متولد شد؛ موضوعی که باعث توجه بیش از حد والدین به او بود. از طرفی نیز یک ‌سال پیش از تولد، خواهرش پس از چند هفته فوت کرده بود. این توجه بیش از اندازه پس از جدایی والدین او، هم از سویِ مادرش ادامه یافت؛ به‌طوری که بازتاب زندگی دوران کودکی‌اش را در یکی از داستان‌هایش با عنوان «داستانی بی‌اتفاق» به‌تصویر کشید.

در بخشی از داستان رقص مردگان می‌خوانیم:
در خانه‌ی نامزدم در آخرین روزهای آوریل مهمانی برپا شده بود، در خلال آن، حرف‌ها به درازا کشیده بود و مهمانی تا پاسی از شب ادامه داشت. دقیقاً در همان شب هدویگ را دوست‌داشتنی و خوب‌تر از همیشه یافتم. در سالن سبز کوچک با او مفصل حرف می‌زدم، و با علاقه‌ی تمام به او گوش می‌دادم: چطور او به شوخی اما کاملاً کودکانه و با سادگی درونی طرح و تصویر خانه‌ی آینده‌ی ما را می‌ریخت، چطور تمامی شادی‌ها و غم‌های کوچک را با رنگ‌های روشن نقاشی می‌کرد! از خوشبختی ما شاد می‌شد، درست مثل بچه‌ای روی درخت کریسمس. احساس رضایت‌خاطر، مثل گرمای خوش‌آیند آغوش مرا روشنی و گرما می‌بخشید. حتی هدویگ هم بعد‌ها اعتراف کرد، تا آن زمان مرا هیچ‌وقت چنین سرحال و بشاش ندیده بود. همین احساس را تمام افراد دیگر در مهمانی داشتند و گیلاس پشت گیلاس بالا می‌زدند. آن‌قدر خوش گذشت که ساعت سه صبح هم دلمان نمی‌آمد از هم جدا شویم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رقص مردگان
نویسنده
مترجمفرخ شهریاری
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-2837-09-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رقص مردگان

برای دریافت کتاب رقص مردگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.