معرفی و دانلود کتاب صوتی رمادی

عکس جلد کتاب صوتی رمادی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رمادی

کتاب صوتی رمادی اثری متفاوت از آرش جواهری، مشتمل بر قطعات ادبی است که با 35 عنوان "دهلیز" و یک عنوان "بن بست" گردآوری شده است.

آرش جواهری نویسنده کتاب «رُمادی» بر این ادعاست که به شیوه‌ای نو داستان خویش را روایت کرده که اگر چه هرگز در حوزه‌ی ادبیات معاصر نمونه‌ای نداشته، اما بی‌گمان از دل سنتی کهن برآمده است.

داستان رُمادی را می‌توان از هر کجا خواست آغاز کرد و پایان داد، از هر فصل (دهلیز) و حتی بیشتر، گاه از هربند و هرپاره؛ و باز از همین رو است که این ساختار داستانی که عمیقاً از سایر اشکال ادبی همچون شعر، قصار، حکایت و قصه‌نویسی نیز بهره می‌جوید، توانسته در نهایت ایجاز داستان بزرگ تاریخِ یک دولت شهر خیالی را با بی‌شمار وقایع شگرف و تحولات و حوادث غریبش در فضایی آمیخته از سحر و فانتزی از اساطیر کهن آن تا پیش‌گویی‌های آینده‌اش در حجمی چنین قلیل بگنجاند چندان که پس از خواندن آن، چیزی از داستان نخواهد بود که خواننده قادر باشد بی‌دریغ آن را به فراموشی سپارد، یعنی تنها هرآن چه که باید، و بدان‌سان که باید، گفته شده است.

در نهایت باید از تسلط طنزی تلخ اما فرح‌ناک در رُمادی یاد کرد، از نثری آهنگین که خواننده را به خوانشی با صدای بلند فرا می‌خواند، و از قلمی شوخ و سربه‌هوا که تا به آنجا پیش می‌تازد که نه فقط دستور زبان رایج را در جای جای کتاب به بازی می‌گیرد، بلکه گاه کلماتی را به قالب می‌ریزد که شاید تنها در پس‌کوره‌های ناخودآگاه ذهن آدمی می‌جوشند.

در قطعه‌ی پایانی کتاب صوتی رمادی می‌شنویم:

"هیهات" هستی، که هزار توی وهم‌انگیزی است. لبریز از دهلیزهای همهمه و دخمه‌های پر واهمه. از بن بستی به بن بستی. در تردد و تردید. پیچاپیچ و هیچا هیچ... کنار حوض بی آب سنگی میدان گاه. در گرماگرم تابستان. گنجشککی پران پران کلافه‌ی کور نخی را به منقار می‌کشید. من بودم من، با کلاف در هم اندیشه‌هام. بی‌حاصل و پا در گل. من! گور و کفن؟.... نه! چون مردم، دوست دارم مرا جلد بگیرید. شاید آرام بگیرم. شاید....

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
27 دقیقه
ترک1
24 دقیقه
ترک2
28 دقیقه
ترک3
19 دقیقه
ترک4
30 دقیقه
ترک5
27 دقیقه
ترک6
25 دقیقه
ترک7
15 دقیقه
ترک8

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رمادی
نویسنده
راویاحمد گنجی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رمادی

Mehdi Tehrani
۱۴۰۱/۵/۲۳
روح استاد گنجی شاد ساختار کتاب نامفهوم است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رمادی

برای دریافت کتاب صوتی رمادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.