معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

عکس جلد کتاب صوتی رهایی از افکار منفی
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی دربردانده‌ی مصاحبه‌ی دکتر دیوید برنز نویسنده‌ی کتاب درخشان از حال بد به حال خوب است که از تجربه‌های شخصی خود می‌گوید و تکنیک‌های درمانی افسردگی مانند شناخت درمانی را برای شما توضیح می‌دهد.

روابط بین اشخاص اگر تیره باشد، آزار دهنده می‌شوند. بیشتر ما حس مفید بودن را تا حدی براساس روابط خود با دیگران احساس می‌کنیم. مجادله یا جنگیدن با شخصی که برای شما اهمیت دارد، لذتی ندارد. حتی نفرت نسبت به شخصی که برای شما مهم نیست، نیز ممکن است موجب افسردگی شما شود و انرژی و شادی‌تان را نابود کند.

گاهی شخصی که با او اختلاف دارید همسر، خواهر یا برادر، پدر یا مادر، همسایه، دوست شما یا فردی کاملا غریبه است. نسبت او با شما چندان اهمیتی ندارد، هر شخصی که باشد، به شما نشان خواهیم داد که چگونه احساس ناامیدی و تنفر را به صمیمیت و اعتماد مبدل کنید و این می‌تواند بسیار سریع‌تر از تصورتان رخ دهد. در واقع، این کار، گاهی فقط ظرف چند دقیقه عملی می‌شود.

این تغییرات نیازمند تلاش بیشتری از جانب شماست. پس باید بعضی از ویژگی‌های خودتان را ببینید که پیش از این، علاقه‌ای به دیدن آن‌ها نداشتید. مسیر رسیدن به صمیمیت تقریبا همیشه با درد و رنج همراه است. اگر بتوانید شهامت و فروتنی پیشه کنید و علاقه و انرژی داشته باشید که آستین‌های خود را بالا بزنید و سعی کنید، پدیده‌ای حیرت‌آور به شما نشان خواهیم داد که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد.

در زندگی همه‌ی ما، اشخاصی وجود دارند که با آن‌ها اختلاف نظر داریم: یکی از دوستان یا همکاران ما که همواره شکایت می‌کند، رئیس ما که همواره در حال انتقاد است، یک همسایه‌ی بداخلاق، یک نوجوان که عصبانی است و در را به هم می‌کوبد یا همسری که دوست داشتنی است اما بعضی رفتارهای او آزار دهنده می‌شود.

دکتر دیوید دی. برنز (David D. Burns)، نویسنده‌ای درخشان و استادیار بازنشسته‌ی روان‌شناسی بالینی است. او در دانشکده‌ی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی استانفورد مشغول به کار بود و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی هاروارد نیز هست.

کتاب پرفروش و مشهور او با اسم از حال بد به حال خوب بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در مصاحبه‌های بسیاری با مجریان رادیو و تلویزیون، از جمله اپرا وینفری، مایک والاس، چارلی روز، موری پویچ و فیل دوناهو شرکت کرده است. در سال‌های کنونی، بیش از 50000 متخصص بهداشت روانی در برنامه‌های آموزشی دکتر برنز در سرتاسر آمریکا و کانادا شرکت کرده‌اند. بیش از 100 مقاله درباره‌ی کارها و آثار او در مجلاتی مانند Reader’s Digest و Psychology Today چاپ شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بخش اول
12 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهایی از افکار منفی
نویسنده
راویمرتضی طاهری
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

امیر حقیقی
۱۴۰۱/۹/۳
حقیتا با وجود اینکه نسبتا کوتاه هم بود خیلی کاربردی. و اینک‌ یه سری راهکار داره میده به نفر که طبق اون راهکار و اگر نیاز هست با دارو همزمان درمانش رو ادامه بده. من فقط بگم نوشتن چیزایی ک موجب عصبانیت و اضطراب نفر میشه و آزار دهنده هست رو بنویسید اینکارو کردمو نتیجه گرفتم. همچنین چیزای مثبت زندگی و روهم بنویسید هدف‌هایی ک دارید برا آینده و نگه دارید. اون منفی‌ها روآتیش بزنیدو خاکسرتو ب اب بسپارید. نمیگم دریا و دریاچه. همون داخل روشویی بریزید و اب بگیرد ک پاک بشه و از بین بره. امیدوارم هرکدوم از ما انسانی وارد زندگیمون بشه ک موجب حال خوبمون باشه. والا ب خدانپارید این مشکل رو. راه حلش ب دست‌ی انسان دیگس و البته همراهی و کمک خودت. 🙏💐
سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۱/۴
اینترنت نیز از جمله نویسندگان علمی روانشناسان بسیار حرفه‌ای � این کتاب که به نوعی خلاصه‌ای از کتاب از حال بد به حال خوب یا همان از حس بد به حس خوب است راهکارهایی برای کنترل افکار وسواسی و خودآیند منفی داده شده و به ما آموزش داده میشه که چطور از افکار منفی باورهای غیر مفید و اعتقاداتی که ما را در را زندگی عقب می‌اندازد کنترل کنیم چطور احساساتمان را خوب کنیم و از افسردگی و اضطراب و استرس و حال بد فرار کنیم
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۹/۴
سلام عالی بود ممنون از کتابراه ونظارت دوستان چون من اکثر کتاب‌های که انتخاب می‌کنم اول نگاه می‌کنم که دوستان چه نظری دادن و ممنون که بدونه مقایسه با کتاب یا یه موقعی‌هایی میبینم تنها چیزی که طرف ننوشته راجبه کتاب ممنون میشم از دوستان نظری که میدن لطفا نکته‌های مثبت کتاب‌ها بگن ممنونذومن به همه پیشنهاد میدم این کتاب صوتی رو بشنوند ۱۰۰درصد حاله دله تون رو خوب میکنه
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
کوتاه و مختصر ولی از نظر بار علمی فوق العاده بود. تکنیک‌های قدرتمندی که بیان شده و از نظر دکتر برنر مفید هستش. قدرت فکر بسیار بالاست و باید حتما تمرین‌های مستمری انجام داد که بشه واقعا از این افکار منفی فاصله گرفت و قبولشون کرد. مترجم کار خیلی خوبی انجام داده برای این پادکست و یا کتاب صوتی و ممنونم و خسته نباشید به راوی مسلط این محصول. سپاس از کتابراه
زهرا کاظمی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
عالی بود. من چند سال پیش کتاب از حال بد به حال خوب رو خوندم و خیلی تاثیر مثبتی در روح و روانم داشت و با گوش دادن به این پادکست، بعضی مطالب کتاب برایم تداعی شد، میرم که دوباره یه نگاهی بهش بندازم و تمریناتش رو انجام بدم.
Omid
۱۴۰۱/۲/۲۶
افکار منفی اگه تو دوران نوجوانی یا کودکی شروع بشن ممکنه روی آینده تاثیر بد و مخربی بذاره. به فرزندان خودتون بگید اگه فکری مشغول شون کرد یا از طرف شخصی تهدید شده یا کلا هر لحظه احساس ناراحتی کرده از پدر یا مادر یا هر شخص دلسوز و قابل اعتمادی مشورت بخوان. چون مشکلات کوچیک شاید براشون بزرگ و مخرب به نظر بیایند.
Yegii ..
۱۴۰۰/۱/۱۵
پادکست فوق العاده‌ای بود، چون به طور خلاصه راهکارهای کلیدی مثل نوشتن افکار منفی برای رهایی، کنار گذاشتن اضطراب و ایجاد انگیزه عنصر شادی و برنامه در مسیر شادی رو به خوبی توضیح داده بود. حتما برای یکبار هم که شده گوش کنید مخصوصا اگر در این زمینه‌ها مطالعه داشتید. باعث مرور و تازه شدن افکار مثبت میشه.
مبینا رزمی
۱۳۹۹/۴/۱۳
با سلام
کتاب صوتی فوق العاده‌ای بود و کمک زیادی به جلوگیری از انحرافات فکری میکنه و چندین روش برای مقابله با اونو در اختیار میزاره ولی همانطور که در کتاب صوتی هم گفته شد برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه شناخت درمانی باید کتاب از حال بد به حال خوب آقای دیوید برنز رو مطالعه کرد.
زینب کاظمی
۱۳۹۹/۱/۱۹
درود بر شما. من مدتی است دچار افسردگی هستم و تمایلی به خوردن قرص‌ها ندارم. چون احساس میکنم رفتار درمانی و شناخت درمانی بهتر میتونه کمکم کنه. این کتاب رو برا همین خریدم و گوش کردم. بنظرم خوب و ساده تونسته روش شناخت درمانی رو برای عموم مردم توضیح بده. متشکرم از کتابراه. لطفا نام من رو حذف کنید.
Roya Azimian
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
این کتاب مطالب خیلی مفیدی داره، درباره‌ی خطاهای شناختی هست اما خیلی خلاصه هست و یه انسانی که کلی افکار منفی داره نمیتونه ازش استفاده کنه، اینجور کتاب‌ها رو لطفا به صورت میکروکتاب در نیاورید، این از انتقاد و پیشنهاد، صدای گوینده خوب بود و آزار دهنده نبود
hamidreza navvab
۱۳۹۹/۲/۴
کتاب و فایل عالیه.... . ولی واقعا تو کشور ما کاربرد نداره.... چون امنیت و آرامش ذهنی یه درصدی از اون، هرچند کم به عوامل بیرونی مثل وضع اقتصادی ارتباط داره... ولی در کشور ما بالعکس همه چیز تحت تاثیر اقتصاده، آموزش، پرورش و....
حوریه عباسی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
باسلام به همه معرض تشکر از مسئولین اپلیکیشن کتابراه. کتاب‌های دکتر دیوید برنز به من خیلی کمک کرده و تاثیر گذار ه تا بتونم اضطراب، افکارمنفی و افسردگی خودم را مدیریت و کنترل کنم. صدای گوینده هم تاثیر گذار وارام الهی ان ده که آن به
زینب کامرانی
۱۴۰۰/۶/۲۱
برای افسردگی و اضطراب راهکارها و راه حل‌های خوبی ارائه میده.
مثلا بیان میکنن که افسردگی یک نوع بیماری هست که منشأش افکار منحرف شده هست.
شنیدنش رو حتما توصیه میکنم، کتاب جالب و کاربردی هست.
ممنون از کتابراه عزیز 🙏🙏🙏🌹
علـــــى رضـــوى
۱۳۹۹/۱/۱۲
لپ مطلب میگه که افکارمنفی رو با این روش ۰کنترل مرد یادداشت برداری افکار منفی و ایا این افکار منفی واقعی هستن یا نه و در ۹۹ درصد افکار منفی ما واقعی نیستند اگر کسی فکر میکنه احمقه واقعا که احمق نیست.
Malih M
۱۳۹۹/۱/۵
واقعا خوب بود.. مخصوصا تکنیکایی که ارائه داد. شناخت درمان رفتاری روشی برای درمان افسردگی... دکتر برنز واقعا عالیه.. صداپیشه هم خیلی خوب بود. بازم کتابای صوتی در این مورد بذارید. ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 195

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

برای دریافت کتاب صوتی رهایی از افکار منفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.