معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)

عکس جلد کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)
قیمت:
۶۴۰۰۰ 44800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)

کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل) نوشته لازلو باک، راهکارها و راهنمایی‌های مفیدی برای رهبران و مدیران منابع انسانی علاقه‌مند به پیشرفت شرکت‌شان ارائه می‌دهد، تا بتوانند در حد تراز جهانی مطرح شوند.

در کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل) (Work rules!: insights from inside Google that will transform how you live and lead)، قوانین گوگل از زبان مدیر منابع انسانی این شرکت به نام لازلو باک (Laszlo Bock) روایت می‌شود و تجربه‌ها و اندوخته‌های خود را بیان می‌کند. این اثر به قوانین کار در شرکت بزرگ گوگل که عمدتاً ناظر بر رهبری اشخاص در محل کار است، می‌پردازد.

گوگل به عنوان یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، در طی این سال‌ها به قوانین خاصی متکی است، که بسیاری از شرکت‌ها از آن‌ها برای موفقیت شرکت خود استفاده می‌کنند. لری پیج و سرگئی یرین موسسان اصلی این شرکت بوده‌اند که آن‌ها را با نام مردان گوگل می‌شناسند. هدف گوگل از ابتدای کار بهینه و سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم مردم بود و در این زمینه نیز بسیار موفق شد. گوگل گسترده‌ترین فهرست وب سایت‌های جهان و محتوا و اطلاعات آن‌ها را با سرعت و دقت در اختیار کاربران در هر جای دنیا قرار می‌دهد. کتاب حاضر حاوی این قوانین است که به عنوان منبعی برای راهنمایی مشاوران منابع انسانی در سازمان‌ها معرفی شده و به بیان ضرورت و کاربردی بودن محتوای آن می‌پردازد.

کتاب حاضر در 14 فصل، به بیان قوانین کار گوگل پرداخته که به رهبری سرمایه‌های انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک می‌کند. مدیریت و رهبری منابع انسانی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات که بستر شکل‌گیری سازمان‌های دانش‌گر و فناورانه را شکل داده است، رویکردهای خاص خود را می‌طلبد که این اثر آن‌ها را برای شما تشریح می‌کند.

شنیدن این کتاب صوتی به کلیه افرادی که علاقه‌مند به دانستن رازهای گوگل در جذب و نگهداری سرمایه‌های انسانی هستند، توصیه می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات می‌شنویم:

در طول 28 سال بعد، من مطالبی جمع آوری کردم که می‌توانم آن‌ها را به عنوان راهنمایی برای مشاور بنامم: من در یک رستوران و یک کتابخانه کار کردم. در کالیفرنیا به دانش آموزان دبیرستانی تدریس خصوصی می‌کردم و در ژاپن به دانش‌آموزان مدارس ابتدایی زبان انگلیسی تدریس می‌کردم. در زندگی واقعی در استخر دانشکده، نجات غریق بودم و سپس یک بار به تلویزیون آمدم و در برنامه بای واچ به عنوان یک نجات غریق دهه شصتی به صورت فلش بک و در برنامه «مردی که در پس زمینه راه می‌رود» حضور یافتم. به راه اندازی یک شرکت غیرانتفاعی که از نوجوانان مشکل دار حمایت می‌کرد، کمک کردم و در یک شرکت تولیدی که محصولات ساختمانی می‌ساخت، کار کردم. برحسب اتفاق، به صورت روزمزد وارد مشاوره شدم و با تمام عقلی که یک فرد 24 ساله می‌تواند داشته باشد، دریافتم که منابع انسانی یک رشته راکد است و با توجه به این موضوع، سعی کردم که رشته مدیریت اجرایی تحصیل کنم. دو سال بعد به شرکت مک کینزی، که یک شرکت مشاوره مدیریت بود، ملحق شدم و تا آن جا که توانستم کمتر روی مسائل انسانی تمرکز کردم. در طول سال‌های رونق دات کام، تا اوایل سال 2000، من به شرکت‌های تکنولوژی در مورد نحوه رشد فروش، کاربران و سازمان‌ها مشاوره می‌دادم و زمانی که حباب فکری‌ام پاپ شد، من به شرکت‌های تکنولوژی در مورد نحوه کاستن هزینه‌ها، مدیریت موثر و تبدیل شدن به بیزنس‌های جدید مشاوره دادم اما پیش از سال 2003، خسته شدم.

خسته شدم چون حتی بهترین برنامه بیزنسی نیز زمانی که افراد به آن اعتقادی نداشته باشند، شکست می‌خورد. خسته شدم؛ چون رهبران همیشه در مورد اولویت دادن به مردم صحبت می‌کردند و سپس با آن‌ها مانند دنده‌های قابل تعویض رفتار می‌کردند.

من شغل‌های یقه آبی و یقه سفید را تجربه کرده‌ام، تجربه حداقل دریافتی و حقوق شش رقمی را داشتم و مدیرانم کسانی بودند که برخی حتی دبیرستان را هم تمام نکرده بودند یا افرادی با مدرک دکترا از شیک‌ترین دانشگاه‌های دنیا بودند. در دو محیط با دو نگرش متفاوت کار کرده‌ام: در محیطی کار کرده بودم که در آن تنها هدف، تغییر دنیا بود و جاهای دیگری که تنها هدف، کسب سود برای مالک آن‌جا بود. هر جا که رفتم، این‌ها برای من معنا نداشتند، با مردم در کارهایشان بهتر رفتار نمی‌شد. شما بیش از هر چیز دیگری در زندگی، کار می‌کنید. شایسته نیست که تجربه کاری تا این اندازه غیرانسانی و غیرانگیزشی باشد.

دو مسیر پیش روی خود مشاهده کردم: اولین مسیر، رفتار بهتر با تیم‌هایم، بهبود بازده آن‌ها و امید داشتن به این که با گذران زمان، دیگران نیز از روش من پیروی کنند. دومین مسیر، پیداکردن روشی برای اثرگذاری بر نحوه رفتار شرکت‌ها با افراد بود. من مسیر دوم را انتخاب کردم؛ چراکه اعتقاد داشتم این مسیر به من شانس بیشتری برای اثرگذاری بر افراد بیشتری می‌دهد و تصمیم گرفتم که شغلی در منابع انسانی پیدا کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
نمونه 1
38 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: موسس شدن
37 دقیقه
فصل دوم: فرهنگ راهبرد را برای صبحانه می‌خورد
23 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
36 دقیقه
فصل سوم: جایی که نمره‌ی تمام استخدامی‌های جدید بالاتر از میانگین است
45 دقیقه
فصل چهارم: در جستجوی بهترین
36 دقیقه
فصل پنجم: به احساس خود اعتماد نکنید
33 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
46 دقیقه
فصل ششم: به افراد اجازه دهید توانایی‌های خود را نسان دهند
33 دقیقه
فصل هفتم: چرا همه از مدیریت عملکرد متنفر هستند و ما چه تصمیمی برای انجام آن می‌گیریم
37 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
49 دقیقه
فصل هشتم: دو دم یا دولبه‌ی بهترین و بدترین افراد
20 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
52 دقیقه
فصل نهم: ایجاد یک سازمان آموزشی
18 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
49 دقیقه
فصل دهم: پرداخت ناعادلانه
42 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
28 دقیقه
فصل یازدهم: بهترین چیزها در زندگی رایگان هستند یا تقریبا رایگان هستند
36 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
53 دقیقه
فصل دوازدهم : ترغیب بسیار
38 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
27 دقیقه
فصل سیزدهم: همه چیز به این خوبی نیست
21 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
36 دقیقه
فصل چهاردهم: آنچه شما می‌توانید از فردا شروع کنید
23 دقیقه
سخن پایانی - بخش اول
37 دقیقه
سخن پایانی - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)
نویسنده
مترجمفرشید اردوانی، سارا عقیلی
راویحسن آزادی
ناشر چاپی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۶۴۰۰۰ 44800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)

مرتضی زارعی
۱۳۹۹/۱/۱۰
خیلی به جزئیات می‌پردازد که بعضا مفید نیست. بسیار طولانی و خسته کننده است.
mehdi nikpour
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کتاب خوبیه. ایده ایجاد میکنه جهت تحول در سازمان
حسن هداوند
۱۳۹۸/۸/۲۹
برای من بسیار پر بازده بوده. سپاس
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل)

برای دریافت کتاب صوتی رهبری منابع انسانی در شرکت‌های فناوری اطلاعات (قوانین کار در گوگل) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.