معرفی و دانلود کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی

برای دانلود قانونی کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی

کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی به قلم جوزف اچ. بویت و جیمی ت. بویت، بهترین افکار و اندیشه‌های بازاریابی در دنیای پیشرفته تجارت را معرفی کرده و درکی روشن و آگاه کننده از آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

این کتاب با ارائه برجسته‌ترین دیدگاه‌های بزرگان و نخبگان اخیر بازاریابی در موضوعات مختلف و به روز این رشته، مدیران و مشاوران آن‌ها را در طی این مسیر سخت یاری می‌کند.

مدیران شرکت‌های موفق درست مانند راننده‌ای که برای جلوگیری از خطرات احتمالی چشم به جاده پیش روی دارند، به آینده خود چشم دوخته‌اند. همچنان که نتایج عملیات و موقعیت‌های راهبردی گذشته در آینده پیش روی شرکت به تدریج نمایان می‌گردد، چالش‌های فراوانی نیز فراروی فعالیت شرکت آشکار می‌گردند.

پایگاه اطلاعات مشتریان که در حال کهنگی و کهولت است، تغییرات در سلیقه‌ها، نوسانات و بحران‌های اقتصادی، جهانی شدن رقابت و تغییرات فناوری همه از مشکلات پیش روی خبر می‌دهند و اذعان می‌دارند که موفقیت‌های گذشته دلیلی برای موفقیت در آینده نخواهد بود.

برای مقابله با این چالش‌ها و بحران‌ها مدیران باید، آینده‌نگر و مطلع باشند تا توانایی مواجهه با هر تغییری را داشته و در کنار آن بتوانند تدبیر بهتری بیاندیشند. در این خصوص استفاده از نظرات صاحب‌نظران در زمینه‌ها مربوطه لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی (The guru guide to marketing: a concise guide to the best ideas from today’s top marketers) به صورت موضوعی و در شش فصل با موضوعات مختلف تفکیک و فصل‌بندی شده و امکان کنار هم قرار دادن دیدگاه‌های مختلف و مقایسه و انتخاب و استفاده از آن‌ها را ساده‌تر می‌سازد.

جوزف اچ. بویت (Joseph H. Boyett) و جیمی ت. بویت (Jimmie T. Boyett) این کتاب را فراتر از یک نگاه ساده و طرز تفکر عادی طراحی کرده‌اند. حتی برای اینکه نشان دهند در چه مواردی متخصصان، موافق و در چه مواردی مخالف بوده‌اند بیش از این پیش رفته و نظراتی را پذیرفته و یا را رد می‌کنند.

جملات برگزیده کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی:

- بازاریابی همواره یکی از منفورترین جنبه‌های کسب و کار بوده است.
- چرا به یک میلیون نطفه جهت به وجود آمدن یک تخم مرغ نیاز است؟ زیرا آن‌ها از دستورالعمل استفاده نمی‌کنند.
- امروزه دیگر دانستن ارزش دوره عمر مشتریان فعلی شما به صورت عملیات محرمانه بازاریابی به حساب نمی‌آید بلکه یک ابزار حیاتی برای مدیریت می‌باشد.
- موقعیت رقابتی یک شرکت و سودآوری آن تقریباً به طور مستقیم به حجم جامعی از داده‌هایی بستگی دارد که شرکت در مورد مشتریان، در ارتباط با رقیبانش نگهداری می‌کند.

در بخشی از کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی می‌خوانیم:

ما نمی‌توانیم تعریفی از بازاریابی ارائه دهیم به طوری که مورد قبول همه باشد. همه نمی‌توانند تمام تعاریف را متوجه شوند. اما ممکن است حداقل بتوانیم آنچه که به معنای بازاریابی نمی‌باشد را بپذیریم. آنچه که به معنای بازاریابی نمی‌باشد، فروش است. این گفته کیست؟ این شخص کسی نیست جز پیش‌گام تمام صاحب‌نظران بازاریابی، فیلیپ کاتلر.

کاتلر استاد برجسته بازاریابی بین‌‌الملل مدرسه عالی مدیریت کلاگ دانشگاه نورث وسترن بوده و نویسنده پانزده کتاب در مورد بازاریابی می‌باشد که مجله فایننشال تایمز آن‌ها را جز پنجاه کتاب برتری که تا به حال نوشته شده‌اند می‌شمارد. کاتلر می‌گوید این باور که بازاریابی و فروش یکسان می‌باشند، تصور رایج و نادرست عموم مردم و افراد مشغول در کسب و کار است. البته فروش بخشی از بازاریابی است اما بازاریابی شامل عواملی بیش از فروش است.

از نظر پیتر دراکر تلاش بازاریابی به منظور افزایش میزان فروش است. منظور دراکر این است که وظیفه بازاریابی کشف نیازهای جدید و ارائه راه حل‌های رضایت‌بخش می‌باشد. زمانی که فعالیت‌های بازاریابی با موفقیت صورت می‌گیرند، مردم محصول جدید را می‌پسندند، تعریف آن دهان به دهان و به سرعت پخش می‌شود و نیاز به فعالیت‌های دیگر جهت فروش کم می‌شود.

بازاریابی نمی‌تواند معادل فروش باشد، زیرا فرایند بازاریابی پیش از آنکه شرکت محصولی داشته باشد شروع می‌شود. بازاریابی تکلیفی است که مدیران به عهده می‌گیرند تا نیازها را شناسایی و ارزیابی کنند. وسعت و شدت آن‌ها را اندازه‌گیری نمایند و وجود با عدم وجود فرصت‌های سود آور را تعیین کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
مقدمه
فصل اول: آینده بازاریابی
فصل دوم: همه آنچه به آن نیاز دارید یک علامت تجاری است
فصل سوم: همه آنچه به آن نیاز دارید مدیریت علامت تجاری است
فصل چهارم: همه آنچه به آن نیاز دارید ارتباط با مشتری است
فصل پنجم: همه آنچه به آن نیاز دارید ارزش ویژه مشتری است
فصل ششم: همه آنچه به آن نیاز دارید ولوله است
پیوست:دویست و پنجاه نام خانوادگی ایرانی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی
نویسنده،
مترجممنیژه قره چه، محمدرضا کریمی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات349
زبانفارسی
شابک978-964-468-181-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
149500 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی

برای دریافت کتاب رهنمودهای پیش‌گامان در بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.