معرفی و دانلود کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند

عکس جلد کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند

کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند به قلم دکستر ییگر، برای همه کسانی که رویاهای بزرگی در سر دارند و در ابتدای راه اندازی کسب و کار خودشان هستند می‌تواند جالب و مفید باشد.

اگر جزو افرادی هستید که در سرتان رویاهای بسیاری دارید که علاقمند هستید آن‌ها را به واقعیت مبدل کنید، از خواندن کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند (Don't Let Anybody Steal Your Dream) غافل نشوید.

همه‌ی افراد رویاهای بسیاری در سر دارند که گاهی به آن‌ها تنها به چشم یک رویای زیبا نگاه می‌کنند و گاهی نیز تلاش می‌کنند تا به آن‌ها جامعه‌ی عمل بپوشانند و از قالب رویا درشان بیاورند. شاید هیچ اتفاقی در زندگی انسان‌ها قشنگ‌تر از به حقیقت پیوستن رویاهایشان نباشد. هنگامی که به چیزی ساخته‌ی دستان خودتان می‌نگرید و لبخندی از سر رضایت بر می‌زنید. زمانی که با خودتان می‌گویید اگر دیگران توانستد به آن رویایی که در ذهنشان است، جسم حقیقت ببخشند، چرا من نتوانم؟ باید حواستان را جمع کنید. زیرا که اگر شما کمی دیر اقدام کنید، ممکن است فرد دیگری برای ساختن رویای شما پیدا شود. در واقع زندگی ما با رویاها شکل می‌گیرد. آنچه که امروز هستیم، نتیجه‌ی رویاهایی است که به حقیقت پیوسته.

رویاها سبب رشد انسان‌ها به سوی تعالی می‌شوند. تمام شخصیت‌های بزرگ انسان‌هایی رویاپرداز بودند. آن‌ها در مه یک روز بهاری یا در سرخی آتش یک شب زمستانی نکات خاصی می‌بینند. بعضی از ما مجوز این رویاها را صادر نمی‌کنیم و بعضی دیگر نیز هستند که از رویاهای خود مراقبت کرده و آن‌ها را پرورش می‌دهند.

هر ساختمان و بنایی که می‌بینید، از تصورات و رؤیاها ریشه گرفته‌اند. تمام مراکز خرید و مغازه‌های موجود در آن و تمام خودروها در ابتدا جزو تصورات و رؤیاهای یک فرد بوده‌اند. پس رؤیاپردازی می‌تواند بسیار مفید باشد.

دکستر ییگر (Dexter Yager) از موفق‌ترین و مشهورترین چهره‌های صنعت بازاریابی شبکه‌ای است. او تحصیلات کم و سرمایه‌ اندکی داشت همچنین به دلیل لکنت زبانی که داشت گاهی مجبور بود برای یک مشاوره که در نیم ساعت پایان می‌یافت، دو ساعت زمان بگذارد که همین امر، دیگران را کلافه می‌کرد. اما او راه خود را انتخاب کرده بود، ییگر نخست برای خود اهداف کوچکی انتخاب می‌کرد و بعد از دستیابی به آن‌ها به دنبال اهداف بزرگتر می‌رفت. در حقیقت او بعد از تحقق هر هدف، اهداف بزرگتری برای خودش تعیین می‌کرد. او اطمینان داشت مهم‌ترین اصل در تجارت داشتن یک رویای بزرگ است، رویایی که هر روز باید به آن‌ها نگاه کرد و به آن‌ها فکر کرد.

در نهایت ذهنیت مثبت او سبب شد تا بالاخره یک سیستم آموزشی شگفت‌انگیز و عالی ایجاد و بزرگ‌ترین مجموعه در تاریخ ”MLM” را به وجود آورد.

جملات برگزیده کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند:

- یادتان باشد هر چه به موفقیت نزدیک‌تر شوید، رسیدن به آن سخت‌تر می‌شود.
- رابطه‌ها مانند یک خیابان دوطرفه هستند. هر یک از افراد توانایی‌ها و اهداف خاص خود را دارد اما باید برای همرسانی و کمک به دیگران نیز مشتاق باشد تا افراد دیگر نیز فرصتی برای رشد و موفقیت پیدا کنند.
- تعیین هدف‌های نزدیک، مسیر را برای تحقق برنامه‌های بلندمدت فراهم می‌کند.
- وابسته‌ها هم دوست دارند که برنده باشند، اما مایل نیستند زحمت و رنج مقتضی را به جان بخرند.
- برنده کسی است که اشتباه‌ها و شکست‌های خود را قبول می‌کند، در نقشه‌ی خود تجدید نظر می‌کند، و مجدد با تمام قوا به سمت هدفش حرکت می‌کند. آینه چهره‌ی فرد را نشان می‌دهد اما ماهیت واقعی او با دوستانی که انتخاب می‌کند مشخص می‌شود.

در بخشی از کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند می‌خوانیم:

نزدیک‌ترین دوستان شما کسانی هستند که باعث می‌شوند برچسب «برنده» یا «بازنده» روی پیشانی شما خورده شود. سایر افراد بر اساس دیدی که از اطرافیان‌تان دارند شما را قضاوت می‌کنند. بر عکس قطب‌های آهنربا، در اینجا مخالف‌ها جذب یکدیگر نمی‌شوند. آنهایی را که علایق، دیدگاه، و سبک زندگی مشابهی با شما دارند زودتر و آسان‌تر به جرگه‌ی دوستان خود راه می‌دهید. کسانی که دائماً به رشد شما کمک می‌کنند و در رؤیاهای شما سهیم می‌شوند همان افرادی هستند که بهشان نیاز دارید. یوسف، عزیز مصر، با پشت سر گذاشتن تجربه‌ای سخت این درس را فراگرفت. او فکر می‌کرد برادرانش بهترین دوستان او هستند و مطمئناً در رؤیاهایش باید سهیم باشند. یوسف با تجربه‌ی یک رویداد تلخ، موقعی که به عنوان برده فروخته شد، از این خواب غفلت بیدار شد. بدون اینکه متوجه بشود، شرایط برعکس شد و برادرانش به عامل پیروزی او تبدیل شدند. چگونه؟ همین که رابطه‌ی خود را با یوسف قطع کردند کافی بود.

یاد بگیرید که با برنده‌ها هم‌نشینی کنید. اگر بهترین دوست‌تان مانع شما در دستیابی به اهداف‌تان می‌شود، رابطه را قطع کنید. سخت است؟ شاید برای بعضی‌ها سخت باشد اما این کار هم برای شما مفید است و هم برای دوست‌تان. آن اتفاق، بعد از چند سال، به برادران یوسف نیز کمک کرده بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اجازه ندهید کسی رؤیای‌تان را بدزدد
فصل دوم: امتحان نکنید، انجامش بدهید!
فصل سوم: با برنده‌ها هم‌نشین شوید
فصل چهارم: اهداف؛ سنگ‌هایی برای عبور از رودخانه
فصل پنجم: برنده باشید، نه غرغرو
فصل ششم: تصویر مناسبی از خود بسازید
فصل هفتم: مدیریت پول
فصل هشتم: اسیر زبان‌تان نباشید
فصل نهم: زنی که پشت مردی ایستاده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند
نویسنده
مترجممحمدعلی حق شناس
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-97709-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند

عبدالمجید دانشی
۱۳۹۸/۸/۱۷
با توجه به خلاصه کتاب، محتوای پر باری دارد و راهکار دستیابی به رویاها را می‌آموزد.
سیدمحمدعرفان بی‌ریائی
۱۳۹۹/۴/۸
اجازه ندید کسی با قضاوت کردن و نظریه‌پردازی شما رو از رسیدن به رویاها و اهدافتون باز داره
Sedigheh Anvari
۱۳۹۸/۸/۱۷
فوق العاده اس. من واقعا این کتاباهای انگیزشی رو دوست دارم
atefeh hedaiati
۱۳۹۹/۲/۱۳
کتاب خیلی خوبی بود ومحتوای مفیدی داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند

برای دریافت کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب دزدان در کمینند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.