معرفی و دانلود کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران

عکس جلد کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران

کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران نوشته‌ی تری دی. کلارک، به شما کمک می‌کند تا با شناخت زبان بدن اهداف و مقاصد خود را به کار گیرید و احساسات و نیات درونی طرف مقابل را بشناسید.

زبان بدن چیست؟

زبان بدن، نحوه‌ی ارتباط غیرکلامی و غیرگفتاری شما است که آن را در هر یک از مشارکت‌های خود با دیگران استفاده می‌کنید. از سویی، زبان بدن را می‌توان به آینه‌ای تشبیه کرد که افکار و احساسات مخاطبتان را در واکنش به حرف‌ها و اعمال‌تان برای شما نمایان می‌سازد. زبان بدن شامل حرکات، اداها و دیگر نشانه‌های بدنی است.

آیا می‌دانستید که شصت تا هشتاد درصد پیام‌هایی که در موقعیت‌های گوناگون زندگی خود به دیگران ارسال می‌کنید توسط زبان بدن منتقل می‌شود و نقش ارتباط کلامی در این میان فقط هفت تا ده درصد است؟

توانایی شما در استفاده از زبان بدن به روشی مثبت و مؤثر و خواندن ذهن دیگران از روی زبان بدن، ابزار قدرتمندی است که اشخاص موفق را از اشخاص عادی جدا می‌کند و منجر به پیشرفت‌ شما خواهد شد. تصور کنید با شناخت این ابزار قدرتمند و یهره‌مندی از آن چطور می‌توانید در روابط فردی و اجتماعی و کار و زندگی خود به موفقیت‌هایی چشمگیر برسید.

کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران (How to read and understand body language) نوشته‌ی تری دی. کلارک (Terry D. Clark) نشان‌ می‌دهد این کلمات نیستند که حائز اهمیت هستند، البته نه این که بی‌ارزش باشند اما اگر کلمات یا روش بیان آن‌ها با یکدیگر تطابق نداشته باشند، شنوندگان بیشتر مشاهدات را باور می‌کنند تا آنچه که بر زبان می‌آورند.

در بخشی از کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران می‌خوانیم:

ترجیح می‌دهید اوقاتتان را بیشتر در کنار چه کسی سپری کنید؟ دوست صمیمی‌تان که مثل شما عاشق پیتزا است، دیوانه‌ی فوتبال است و همان فیلم‌هایی را دوست دارد ببیند که شما دوست دارید ببینید؟ یا همسایه‌ی دیوار به دیوارتان که گیاه‌خوار است، علاقه‌ای به ورزش ندارد و به آن‌ دست برنامه‌های تلویزیونی علاقه‌مند است که از نظر شما ملال‌آور و کسل‌کننده است؟

مسلم است که دوست دارید با کسانی معاشرت کنید که طرز فکر، رفتار و ارزش‌هایشان مطابق با شما است. به قول معروف: کبوتر با کبوتر، باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز

اشخاص کتاب‌خوان از بودن در کنار همدیگر لذت می‌برند، زیرا علاقه‌ی مشترکی دارند. اشخاص فوتبال‌ دوست، به اصطلاح با هم می‌پرند، چون می‌توانند درباره‌ی علایق مشترکشان با هم گپ و گفت کنند و از با هم بودن لذت ببرند.

اگر می‌خواهید کسی شما را دوست داشته باشد و به معنای واقعی کلمه در دل او جا باز کنید، می‌بایست خصوصیات و ویژگی‌های او را دارا باشید؛ و برای این منظور هیچ راهی مؤثرتر از استفاده از زبان بدن نیست. شیوه‌ی کار این است که با حرکات چهره و بدن، ژست‌ها، شیوه‌ی گفتار، اعمال، طرز نفس کشیدن، و عقاید و ارزش‌های فرد مورد نظر، خودتان را هماهنگ کنید. به عبارت دیگر، آینه‌ی پیشِ روی او شوید! منظور از بازتاب همین است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تشخیص نشانه‌ها
فصل دوم: بازتاب
فصل سوم: زبان بدن در مذاکرات
فصل چهارم: زبان بدن در فروش
فصل پنجم: زبان بدن در مصاحبه‌
فصل ششم: زبان بدن در جلسات و ملاقات‌ها
فصل هفتم: زبان بدن برای جذب دیگران
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-7632-37-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران

ممد مملی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
مطالب خوبی داشت. ولی خیلی ملموس توضیح نمیده. مثلا افراد با اعتماد به نفس نگاه با نفوذ دارن یعنی چی؟ چی شکلیه نگاهشون؟ هان؟ مشکل من با کتابهای زبان بدن اینه که با کلمات چهره رو توصیف میکنن نه با نشون دادن یک تصویر ساده!
بعضی جاهاش هم مطلب‌ها تکرار میشد
mohammad ali askeri
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب بسیار جالبی بود... جالب از این نظر که در همه حیطه‌ها حتی به صورت جزئی هم شده در مورد زبان بدن توضیح داده شد... و با مثالها و راه حل‌های مختلف... در کل کتاب عالی و فوق العاده‌ای بود... مرسی❤️
Javad Tabaghi
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آشنایی با زبان بدن، نیازمند آشنایی با روانشناسی شخصیت است. به طوری که مکمل یکدیگر هستند، چون حرکات و رفتار انسانها تابع شخصیت آنهاست.
Narges Ganjloo
۱۴۰۰/۸/۲۴
نسبت به قیمت کتاب نکات مفیدی دارد اما کتاب دقیق و جامعی نیست و خواندن آن را برای یادگیری مهارت‌های زبان بدن پیشنهاد نمی‌کنم چراکه با یک سرچ ساده در اینترنت و گذری در یوتیوب اطلاعات بیشتری می‌توان دریافت کرد.
سهیل سرائی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
اصولا کتاب مختصر مفیدی است و حوصله سر بر نیست ولی برای اینکه بتونید مهارت بیشتری کسب کنید بهتره قبلش از کتاب جامع و کانل تر و با جزئیات تری اشنا بشید مانند اسرار جامع زبان بدن ک در کتابراه موجوده...
مریم غریبوند
۱۴۰۰/۱/۱۵
مرا جذب نکرد. حقیقت اینهست که من علاقه به کتاب صوتی دارم و خواندن کتاب به این شکل جذبم نمیکند امتیاز
Mohsen Namazi
۱۴۰۲/۸/۱
بد نیست، ولی مطالبش تو اینترنت هم هست، چیز تازه و جالبی هم نمیگه، چیزهایی رو میگه که خودمون میدونیم
Matin Sharifi
۱۴۰۲/۶/۲
کتاب خیلی توجه بنده رو جلب نکرد خیلی جامع و کامل نبود اما ارزش خوندن داره ممنون از نویسنده
نسیم آزادبخت
۱۴۰۱/۵/۷
کتابی بسیار خوب. برای افرادی که میخوان از طریق زبان بدن شخص دیگر، احساساتشون رو درک کنند
رقیه صمدی
۱۴۰۰/۳/۱۷
زمانهایی که تدریس دارم و یا برای مصاحبه کاری به جای میرفتم این کتاب خیلی به دردم خورد
امید میرراجعی
۱۳۹۹/۵/۳
پیشنهاد میکنم کتاب جالب و پر محتوایه
Fatima Abassii
۱۳۹۹/۲/۲۲
بسیارعالی و مفید
علیرضا عزیزی
۱۳۹۹/۲/۸
بسیار جالب شخصیت انسان‌ها را توضیح داده است
محمد غلامی
۱۴۰۲/۱/۸
عالی بود نشان میدهد زبان بدن چه کارایی دارد
hip music
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
شخصا از تمام کتابیچ‌هایی که خریدم این بهترین بود
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران

برای دریافت کتاب زبان بدن و استفاده از آن برای شناخت و جذب دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.