معرفی و دانلود کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها

عکس جلد کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها

کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها نوشته مگان روث و لیز مارشام از سری داستان‌های مشهور اسباب بازی‌ها، ماجرای پسر بچه‌ای به نام بانی به همراه اسباب بازی‌هایش را بازگو می‌کند. ماجرای این قسمت درست بعد از تعطیلات کریسمس اتفاق می‌افتد، هنگامی که اسباب بازی‌ها در یک سرزمین غیر عادی با یک سری اسباب بازی‌های جدید و عجیب گیر افتاده‌اند.

مگان روث (Megan Roth) و لیز مارشام (Liz Marsham) در کتاب داستان اسباب بازی‌ها: زمان فراموشی (Toy story that time forgot) روایت کننده داستانی‌ست جالب، جذاب و کودکانه که با زبانی ساده و تصاویری رنگی برای کودکان گروه سنی (ب) به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب زمان فراموشی می‌خوانیم:

بانی همان‌طور که عروسک وودی سانتایش را از زیر درخت کریسمس برمی‌دارد، با شادی فریاد می‌زند: «واقعاً یک کریسمس عالی بود!» او اوقات خوبی با اسباب بازی‌هایش دارد و ناگهان فریاد می‌زند: «هی، آنجا، بچه گوزن‌های شمالی!»

اما آن گوزن شمالی نیست... آن تریکسی است، از دایناسورهای تریسراتوپس، با شاخی مانند شاخ گوزن‌های شمالی. الان او با بچه گوزن شمالی بازی می‌کند، با یک پری، روح دلقکی، و حتی مادر آقای رئیس سیب زمینی هم بازی می‌کند! بازی بعدی او چه خواهد بود؟

بانی فریاد می‌زند: «وای نه! دایناسورم فرار کرده است!» حالا تریکسی هیجان زده است: «این را می‌شنوی رکس؟ برای اولین بار من می‌خواهم با یک دایناسور بازی کنم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها
نویسنده،
مترجممحدثه زردکانلو
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-99731-3-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها

Mehdi Anvari
۱۳۹۹/۶/۲۸
این داستان خیلی عالی بود و من ترجیه میدم که این داستان را بخانید
امین لطیفی
۱۴۰۰/۹/۲۱
خیلی خوب بود حتما مطالعه کنید
غلامرضا شهبازی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
عالی من این کتاب رو خیلی دوست دارم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها

برای دریافت کتاب زمان فراموشی: داستان اسباب بازی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.