معرفی و دانلود کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها

عکس جلد کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها
قیمت:
۳۶۰۰۰ 18000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها

کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها سخت‌خوان‌ترین و شگفت‌انگیزترین رمان جان گرین، به صورتی عجیب و تکان‌دهنده شما را همچون فردی بسته به زنجیر در پی خود و در مسیری درست می‌کشد.

یک نگاه متفکرانه به بیماری روحی و اختلال وسواس فکری ناخوشایند که از شما چیزی نمی‌خواهد، اما باعث می‌شود که شما مبارزات مداوم شخصیت اصلی داستان را در وجود خود احساس کنید... کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها (Turtles all the way down) در جستجوی تعریف پایان‌های خوش است، خواه عشق یک فاجعه یا یک شکست باشد و یک درس جهان شمول برای همه ما دارد: شما با هر آنچه که هستید کار می‌کنید. این اثر با فروش بیش از پنجاه میلیون نسخه چاپی و حضور در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال در لیست‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال و... یکی از معتبرترین آثار جان گرین (John Green) تا به امروز به حساب می‌آید.

گرین زبان توصیف چیزهای غیر قابل توصیف توصیف را پیدا کرده است، بهتر است این کتاب باید برای کسانی که با بیماری روانی مبارزه می‌کنند و یا برای دوستان و خانواده آن‌ها خوانده شود!

آزای شانزده ساله هرگز قصد نداشت به دنبال راز پنهان میلیاردر فراری راسل پیکت باشد، اما پاداش صد هزار دلاری او را به استقبال از خطر می‌کشاند و دوست و بهترین فریبنده او، دیزی، هم مشتاق تحقیق است و کم کم موضوع دیویس - پسر پیکت - به میان می‌آید... آزا در حالی که درون مارپیچ همیشگی افکار خود زندگی می‌کند. در تلاش است تا یک دختر خوب، یک دوست خوب، یک دانش‌آموز خوب و شاید حتی یک کارآگاه خوب باشد...

جان گرین، نویسنده تحسین شده و برنده جایزه به خاطر کتاب‌های به دنبال آلاسکا و نحسی ستاره‌های بخت ما، در بازگشت از غیبت طولانی مدت خود، داستان شکستن، ثبات قدم و تردید آزا را با شفافیت شرح می‌دهد و در این رمان درخشان، عشق، انعطاف‌پذیری و دوستی‌ای برای تمام عمر، را به تصویر می‌کشد.

گرین کاری بیش از نوشتن صرف می‌کند؛ او تلاش می‌کند تا درباره‌ی درون انسان‌ها بنویسد... و مهم نیست در کجای این مسیر پر پیچ و خم باشیم - و هر یک از ما در حال پیمودن بخشی از این مسیر هستیم - رمان گرین باعث می‌شود که در طی این سفر، بالا یا پایین، کمتر تنها باشیم.

برخی نظرات دربارۀ رمان تکان دهنده زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها:

- فریادی از اعماق وجود یک نوجوان. (Vox)
- یک رمان پر پیچ و تاب و الهام‌بخش. (The New York Times)
- بامزه، هوشمندانه و با شخصیت‌هایی دلربا. (Entertainment Weekly)
- داستان قدرتمند برای نوجوانان (و بزرگسالان) درباره اضطراب، عشق و دوستی. (The Los Angeles Times)
- داستانی لطیف در مورد آموختن نحوه کنار آمدن با دنیا، وقتی که به نظر می‌رسد که از کنترل خارج می‌شود. (People)
- یک پاداش بسیار سخاوتمندانه برای مطالعه... کامل‌ترین اثر جان گرین تا به امروز که شایسته تمام ستایش‌هایی که مطمئنا از آن خواهد شد، هست. (Booklist)
- یک رمان عمیق تکان دهنده و قدرتمند که خوانندگان را آگاه و روشن می کند، و حتی اگر باعث جریحه‌دار شدن احساساتشان هم شود، باید خریداری شود. (School Library Journal)

در بخشی از کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها می‌خوانیم:

اولین باری که متوجه شدم ممکن است موجودی خیالی باشم، بیشتر اوقاتم در مدرسه‌ای دولتی در شمال ایندیاناپلیس، به اسم دبیرستان وایت ریور سپری می‌شد، جایی که به اجبار نیروهای نامعلوم قوی‌تر ازخودم، باید ناهار را در زمانی مقرر بین ساعت 12:37تا 1:14 ‌می‌خوردم. اگر این نیروها وقت دیگری برای صرف ناهار تعیین می‌کردند، یا اگر بغل‌دستی‌هایم موضوع دیگری برای گپ زدن در آن روز تابستانی ماه سپتامبر انتخاب می‌کردند، پایان داستان جور دیگری می‌شد. اما آموخته‌ام زندگی داستانی است درمورد شما نه داستانی که شما تعریف می‌کنید.

البته وانمود می‌کنید نویسنده داستان خودتان هستید. خب چاره‌ای هم جز این ندارید. زمانی که زنگ رأس ساعت 12:37 زده می‌شود تصور می‌کنید این خودتان هستید که می‌خواهید به صرف ناهار بروید. اما در واقع زنگ مدرسه تصمیم می‌گیرد. خیال می‌کنید شما نقاشید اما شما صرفا بوم نقاشی هستید.

صدای پچ‌پچ و همهمه در سالن ‌ناهارخوری می‌پیچید طوری که تنها صدای قابل تشخیص، صدای گپ زدن بچه‌ها بود مثل صدای برخورد امواج با صخره. زیر نور مصنوعی مهتابی نشسته بودم و با خودم در این فکر بودم چه‌جور همه‌ی ما بر این باوریم که قهرمان داستان‌های خود هستیم، حال آنکه، ما در حقیقت موجودات زنده مشابه، ساکن اتاق بزرگ و بدون پنجره‌ای هستیم که بوی روغن حیوانی، پاک کننده و ضدعفونی کننده می‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها
نویسنده
مترجمراضیه عبدلی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-964-374-804-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۶۰۰۰ 18000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها

Mahdi Baratloo
۱۴۰۰/۳/۴
خیلی جالب بود. من زیاد به کتاب خوندن عادت نداشتم ولی اینرو تو چهار یا پنج روز با اشتیاق خواندم چون خیلی واضح و راحت تو ذهنم تصویر سازی میکردم. پایان داستان رو دوست داشتم و خلاصه که واقعا لذت بردم. امیدوارم با بقیه آثار جان گرین، به کتاب خوندن اعتیاد پیدا کنم😜.
Behzad Salmani
۱۴۰۰/۷/۳۰
من روانشناس و درمانگر وسواس هستم. رمان جالبی بود. دعواهای ذهنی درون ذهن فرد مبتلا به وسواس رو به خوبی نشون داده بود. اما به عنوان یک درمانگر، ترجیح میدادم بیشتر روی این موارد تاکید بشه. در کل، رمانی هست که به خوندنش می‌ارزه.
Mahdis Esmaeili
۱۴۰۰/۷/۱۷
رمان خوبی بود. سردرگمی کلافگی و آشفتگی آزا رو بسیار خوب توصیف کرده بود به طوری که در حال خواندن کتاب تو هم آن را حس می‌کنی. و این رمان به اینکه خود واقعی مون رو هر چند بد بپذیریم و به خودمون اجازه زندگی کردن بدیم
Huan1485
۱۴۰۱/۶/۱۵
خارق العاده بود بعضی جاها به قدری همه چیز واضح شرح داده شده بود که حس میکردم میتونم شخصیت اصلی رو بفهمم کنم یا اینکه انگار بعضی از حس‌ها رو میتونستم درک کنم....
Shaki Xx
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
با اثرات دیگر جان گرین قابل مقایسه نیست اما متفاوت و جالبه! البته از اون کارهاییه که ممکنه یک سری رو عصبی کنه و یکسری باهاش همزاد پنداری کنن!
مرضیه معصومی
۱۴۰۲/۸/۲
مطالب کتاب خیلی خوب بحث وسواس رو بیان نکرده بود دوست داشتم بیشتر راجع به حالت‌ها بدونم و راه حل‌های بهتری پیدا کنم
Diana
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
تنها رمان با موضوع ocd که پیدا کردم قشنگ بود ولی میتونست اختلال یه مقدار شدید تر باشه و بیشتر از افکار آشفته آزا بگه
علیرضا A
۱۳۹۷/۱۲/۹
کتاب‌های جان گرین همیشه متفاوت و خاص هستند.
کاوه عزیزی
۱۳۹۷/۱۲/۸
یک رمان عالی و خوندنی درباره دختری نوجوان.
Elahe Kh
۱۴۰۰/۹/۱۸
کتاب بسیار زیبایی ست و حال و احوال نوجوانی را بطور کامل بیان میکند..
ماهک ...
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کتاب خیلی خوبی بود و از خوندش لذت بردم
Shirin J
۱۳۹۸/۳/۲۵
نومیدکننده، اصلا ارزش این همه تعریفی که برایش نوشته شده را نداشت.
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها

برای دریافت کتاب زمین بر دوش لاک‌پشت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.