معرفی و دانلود کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد

عکس جلد کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد

کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد نوشته‌ی راسل اچ. کانول، اثری شگفت‌انگیز و خواندنی در قالب داستان است که به تمام مردم به ویژه جوانان می‌آموزد که موفقیت و خوشبختی در سزمین‌های دور و خیالی یافت نمی‌شود، بلکه می‌توانند آن را در کنار خود بیابند.

کتاب زمین‌های الماس (Acres of Diamonds)، متشکل از سخنان راسل اچ. کانول می‌باشد که به کرات در شهرها و مکان‌های مختلف آن‌ها را بیان کرده است. این سخنرانی با شرح داستان پیرمردی عرب که راهنمای «کانول» در سرزمین نینوا بوده، آغاز می‌شود. سخنان او سرشار انگیزه، الهام و پند است که به هر زن و مردی که به دنبال شغلی مفید و معتبر هستند، کمک می‌کند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سعادت واقعی دست پیدا کنید.

کتاب زمین‌های الماس جزو بیست اثری می‌باشد که به عقیده‌ی جیم ران، نویسنده کتاب «دوازده ستون موفقیت» همه باید آن را در طول زندگیشان بخوانند. خواندن مطالب این کتاب تأثیر عمیق و فوق‌العاده‌ای بر شما می‌گذارد که دوست دارید آن را بارها و بارها مطالعه کنید.

راسل اچ. کانول را بیشتر بشناسیم:

دکتر راسل کانول (Russell Herman Conwell) در ایالات متحده زندگی می‌کرد. او در هر مقامی که بوده چه دانشجو، استاد، سخنور و ... کارهای بزرگی را انجام داده و تا به امروز افکار و عقاید امیدبخش او میلیون‌ها انسان را به موفقیت و سعادت رسانده است. کتاب زمین‌های الماس مهم‌ترین و مشهورترین اثر این استاد و نویسنده پر تلاش می‌باشد.

در بخشی از کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد می‌خوانیم:

سال‌ها پیش به همراه جمعی گردشگر انگلیسی از حاشیه‌ی رودخانه‌ی دجله و فرات عبور می‌کردیم. در بغداد پیرمردی عرب را به عنوان راهنما و بلد راه استخدام کرده بودیم. این پیرمرد چنان آدم وراجی بود که از معاشرت با او ناخودآگاه یاد آرایشگرهای خودمان می‌افتادم؛ البته، او در پرحرفی دست آن‌ها را هم از پشت بسته بود!

باری، پیرمرد فکر می‌کرد در ازای پولی که گرفته نه تنها باید ما را به مقصد برساند، بلکه موظف است با نقل داستان‌ها و حکایات جورواجور و عجیب و غریبش اسباب سرگرمی ما را هم فراهم کند.

بسیاری از داستان‌هایی را که آن روز تعریف کرد از خاطرم رفته و از این بابت اصلاً ناراحت نیستم، اما یکی از آن‌ها هیچ‌وقت از ذهنم بیرون نمی‌رود.

پیرمرد راهنما همین‌طور که افسار شتر مرا به دست داشت و آن را با خود می‌کشید، یک‌ بند داستان تعریف می‌کرد تا اینکه دیگر از دست او ذله شدم و به حرف‌هایش گوش ندادم. وقتی دید محل نمی‌گذارم و گوش نمی‌دهم عصبانی شد. یادم هست برای این که بار توجه مرا جلب کند، کلاه ترکی‌اش را از سر برداشت و به شکلی دایره‌وار آن را می‌چرخاند. زیرچشمی حرکات او را زیر نظر داشتم، ولی از ترس اینکه هوس تعریف داستان جدیدی به سرش نزند، مستقیم به صورتش نگاه نمی‌کردم. مدت کوتاهی به همین منوال گذشت. عاقبت، از روی کنجکاوی نگاهی به او انداختم و او هم فرصت را غنیمت شمرد و رفت سراغ داستان جدیدش.

سرتان را درد نیاورم، پیرمرد گفت: «داستانی که می‌خواهم برایت تعریف کنم، حکایتی است که جز برای دوستان صمیمی‌ام برای هیچ کس نقل نمی‌کنم.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار 
زمین‌های الماس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد
نویسنده
مترجمامیر نادری باروق
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-94104-0-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد

میلاد قاسم نژاد
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
یعنی حیف پول و اون یکی دو ساعتی ک واس خوندنه این کتاب گذاشتم... فوق العاده آبکی... واقعن نمیدونم این همه تعریف و تمجید واسه چیه... حکایتی ک موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد: |... مزخرف
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۱/۵
کتاب خوب و عالی بود و لذت بردم از خوندنش ب نظر من هر کتابی یه پیامی داره ک با خوندنش اون پیام رو دریافت میکنی ممنون از کتابراه
فرامرز الهی پناه
۱۴۰۱/۸/۲۶
یک داستان رو بخونی انگار همه کتاب رو خوندی، فکر نمی‌کردم اینقدر داستان‌های ضعیفی داشته باشه
آزاد پاشازاده
۱۴۰۰/۲/۶
کتاب خیلی خوبی بود، بر روی یک چیز تاکید میکند آن هم اینکه سرزمیم‌های الماس در مزرعه خود شما هستند...
گیتی گرجی
۱۴۰۰/۲/۱۳
همه میتونند از این کتاب برای موفقیت خودشون استفاده کنند
Ahmad Karamalian
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
خیلی خوب بود برای پیدا کردن شغل مناسب
Leila
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
واقعا بینظیره و کمک کننده بود
علی صانع خیاط
۱۴۰۰/۲/۲۴
در مورد این کتاب خیلی بزرگ نمایی شده
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد

برای دریافت کتاب زمین‌های الماس: حکایتی که موفقیت میلیون‌ها انسان را رقم زد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.