معرفی و دانلود کتاب زنان کوچک (Little Women)

عکس جلد کتاب زنان کوچک (Little Women)
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک (Little Women) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک (Little Women) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنان کوچک (Little Women)

کتاب زنان کوچک (Little Women) به قلم لوئیزا می الکات، داستان زندگی چهار خواهر 13 تا 17 ساله را به تصویر می‌کشد، که در بوستون برای مبارزه با فقر و تبدیل شدن به زنانی خودکفا به سختی تلاش می‌کنند. این کتاب مناسب برای زبان‌آموزان در مقطع STAGE 4 است.

این چهار خواهر که مگ، جو، بث و ایمی نام دارند، هچون تمام خواهر و برادرها گاهی با هم به مشکل می‌خورند اما با محیط پرعشقی که در خانه دارند بسیار به هم کمک می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر بازگشت پدرشان از جنگ هستند.

مگ، خواهر بزرگ این خانواده، دختری بسیار زیبا اما غرق در آرزوهای مادی است؛ جو، دختر خوش قلبی است که اخلاقی شبیه به پسرها دارد و به شدت نویسندگی را دوست دارد؛ بث، خجالتی و مهربان است و به موسیقی علاقه‌ی زیادی دارد؛ و در نهایت ایمی، عضو کوچک این خانواده، با اینکه اندکی خودخواه است اما بسیار اجتماعی و خوش مشرب است.

لوییزا می‌آلکوت (Louisa May Alcott) در کتاب زنان کوچک (Little Women) به گونه‌ای زندگی‌نامه‌ی خودش را روایت می‌کند و به شکل هنرمندانه‌ای، ظرافت‌های بی‌اندازه‌ی این خانواده و روابط‌شان کند و کاو می‌کند.

کسانی که به این رمان علاقه دارند و آن را خوانده‌اند، اغلب، شخصیت خود را در مراحل گوناگون زندگی، در یکی از این چهار دختر می‌یابند. کتاب زنان کوچک، اثری است که نمی‌توان آن را به راحتی فراموش کرد و نمونه‌ای کم‌نظیر از آثار مکتب رومانتیسیسم است.

این کتاب به بیش از 50 زبان ترجمه شده و بسیار موفق بوده است. پس از این موفقیت چشمگیر، لویزا می‌ آلکوت داستان‌نویسی را به صورت جدی‌تر ادامه داد و سایر کارهای خود را رها نمود تا تمرکزش کاملا بر روی نوشتن باشد و نتیجه‌ی این تلاش سه اثر موفق دیگر به نام‌های همسران خوب، مردان کوچک و پسران جو شد.

برخی نظرات در مورد کتاب زنان کوچک (Little Women):

- نثر آلکوت، باظرافت و در عین حال، گزنده و تأثیرگذار است. (Guardian)
- داستانی حیرت‌انگیز، مثبت و تکان دهنده برای هر سن و جنسیت. (Atlantic)
- درخشش رمان در ارائه‌ی صادقانه‌ی زنانی قابل همزاد پنداری است که از گرفتن تصمیمات اشتباه مبری نیستند. (Independent)

در بخشی از کتاب زنان کوچک (Little Women) می‌خوانیم:

She took the girls and Hannah to a cold, miserable little room in an old building. Where they found a sick mother, a crying baby, and a group of children with white, frightened faces. The children were on the bed under a blanket, trying to keep warm.

او دخترها و هانا را به اتاق کوچک و سرد و غم‌آلودی در ساختمانی کهنه برد، که در آن جا مادری بیمار، نوزادی گریان و گروه کودکانی با چهره‌های سفید ترسان دیدند. بچه‌ها زیر پتو در بستر می‌کوشیدند خود را گرم کنند.

The woman almost cried with happiness when she saw the girls. Hannah, who brought wood, made a fire. Mrs March gave the mother tea and hot food, then she dressed the little baby gently. The girls put the children round the fire and fed them like hungry birds.

زن که دخترها را دید تقریباً از خوشحالی به گریه افتاد. هانا که هیزم آورده بود آتش افروخت. خانم مارس به مادر چای و غذای گرم داد، سپس با احتیاط به نوزاد لباس پوشاند. دخترها، کودکان را کنار آتش آورده و مانند پرندگان گرسنه غذا دادند.

It was very happy meal, although the girls ate none of it. But no one was happier than those hungry young ladies who gave away their breakfast on Christmas morning.

غذا خیلی شادی‌بخش شد گرچه دخترها از آن نخوردند. اما هیچ‌یک شادتر از آن بانوان گرسنه که صبحانه خود را در صبح روز کریسمس بخشیدند نبودند.

Mrs March was surprised and pleased when she saw her presents later. There was a lot of laughing and kissing and explaining. Then, for the rest of the day, the girls were busy.

خانم مارس وقتی بعداً هدیه‌هایش را دید شکفت زده شد. خنده‌ها و بوسیدن‌ها و توضیح‌هایی درگرفت. سپس دخترها بقیه روز را به کار پرداختند.

فهرست مطالب کتاب

Introduction - Little Women: مقدمه – زنان کوچک
Chapter 1- Four Sisters: فصل 1- چهار خواهر
Chapter 2- A Happy Christmas: فصل 2- کریسمس شاد
Chapter 3- The Laurence Boy: فصل 3- پسر لارنس
Chapter 4- The House Next Door: فصل 4- خانه همسایه
Chapter 5- A Surprise for Beth: فصل 5- سورپریز برای بِت
Chapter 6 – Amy in Trouble: فصل 6- اِمی در دردسر
Chapter 7- Meg Hears Some Gossip: فصل 7- مگ شایعاتی می‌شنود
Chapter 8- All Play and No Work: فصل 8- تنها بازی، هرگز کار
Chapter 9- Secrets: فصل 9- رازها
Chapter 10- A Telegram: فصل 10- تلگرام
Chapter 11- Beth: فصل 11- بِت
Chapter 12- Love and Mr Brooke: فصل 12- عشق و آقای بروک
Chapter 13- Laurie Makes Trouble and Jo Makes Peace: فصل 13- لاری دردسر درست میکند و جو دوستانه رفتار می‌کند
Chapter 14 Happy Days: فصل 14- روزهای شادتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنان کوچک (Little Women)
نویسنده
مترجممحمدصادق شریعتی
ناشر چاپیانتشارات گویش نو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-6480-20-8
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنان کوچک (Little Women)

ح ح
۱۴۰۲/۷/۲۱
نسخه نمونه را قبلا خونده بودم چون راضی بودم نسخه کامل را خریدم. هدفم تنها تقویت سرعت خوندن متن انگلیسی است که این کتاب و کتاب‌های دو زبانه دیگه کتابراه برام خیلی مفید بوده از کتابراه ممنونم. لطفا کتاب‌های دو زبانه کتاب‌های شناخته شده را بیشتر کنید.
سارا سامنی
۱۴۰۱/۱۲/۴
من از خواندن این کتاب لذت بردم در این کتاب نویسنده فراز و نشیب‌های زندگی دختران یک خانواده را که پدرشان به جنگ رفته را به خوبی بیان کرده در ضمن چون دو زبانه هست این کتاب تاثیر زیادی در تقویت زبان انگلیسی دارد
فرزانه رضایی
۱۳۹۹/۶/۲
برای کسانی ک میخواهند انگلیسی شون تقویت بشه خوبه. لغات رو در جمله و داستان یاد میگیرند و بهتر ب ذهن میسپارند.
Donya Ghadimi
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
من این کتاب رو خوندم خوب بود ممنونم
Fahime Javedani
۱۳۹۸/۹/۳۰
من کتاب را خوندم خوب بود راضی بودم👏👏
احسان امی
۱۳۹۹/۹/۲۹
به دلیل دو زبانه بودن به یادگیری زبان انگلیسی کمک خوبی می‌کند
zeynab zeynab
۱۳۹۹/۳/۱۵
من زیاد نپسندیدم، خیلی اروم وخسته کننده بود البته با توجه به سلیقتون
شادی فراهانی
۱۴۰۱/۴/۲۲
عالی بود اگر انگلیسی تون ضعیف باشه خیلی عالی هست
فاطمه عباسی
۱۳۹۹/۸/۱۱
رمان جذابی بودش 😸
ستایش فلاحی
۱۳۹۹/۶/۳۰
واقعا کتاب قشنگی بود
ریحانه غفاری.برانقار
۱۳۹۹/۴/۲۴
واقعا کتاب خوبیه سوای از نگارش عالی ما را به فکر وا میداره
علی حسینی
۱۳۹۹/۳/۱۲
خیلی جالب و جذاب بود
پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب زنان کوچک (Little Women)

برای دریافت کتاب زنان کوچک (Little Women) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.