معرفی و دانلود کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند

عکس جلد کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند

کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند نوشته‌ی ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا است که به زنان می‌آموزد تا از لحاظ شخصى و حرفه‌اى، بهترین باشند. وی در این اثر کوشیده، از تجربیات خود در زمینه حضور زنان در کسب و کار و سیاست بگوید. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که چگونه با آگاهى انتخاب‌هاى زندگى را انجام دهید و قوانین موفقیت خودتان را بنویسید یا بازنویسى کنید.

کتاب زنانی که کار می‌کنند (Women Who Work) شامل دیدگاه‌ها و اندیشه‌هاى ایوانکا ترامپ درخصوص رهبرى درست و مدبرانه است. با علم به این موضوع که سخنان و اعمال ما نه تنها بر اطرافیان‌مان بلکه بر نسل‌هاى‌ آینده، که در شرکت‌ها کار خواهند کرد و کسب‌و‌کارهاى آینده را خواهند ساخت، تأثیرگذار است. این کتاب براى نحوه‌ى انجام کار در گذشته و هم‌ترازى با روش‌هاى زندگى واقعى زنان امروز، جایگزینى امیدبخش و اصیل خواهد بود و چارچوبى براى ترغیب شما به تعیین معناى موفقیت براى خودتان در مراحل مختلف زندگى است.

هر فصل کتاب زنانی که کار می‌کنند، که درباره‌ى زندگى حرفه‌اى زنان است با مشخص‌ کردن آرزوها از قبل، تا رهبرى خودتان یا گروه و شرکت‌تان به طور هدفمند شما را به ساختن زندگى دلخواه‌تان ترغیب مى‌کند. این کتاب به نسل ما کمک می‌کند تا سخنان مربوط به زنان و کار را تغییر دهیم. و به ما براى تبدیل شدن به رهبرى روشنفکر که زندگى دلخواهش را مى‌سازد، جسارت می‌بخشد. در نتیجه، تبلیغات ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump) و بِرندش در جهان‌بینى جدید ایده‌ى یک‌بار زندگى به شما کمک مى‌کند تا چالش‌ها و فرصت‌هاى مختلفى که هم‌اکنون و در سال‌هاى آتى در پیش‌رو دارید را هدایت کنید.

جملات برگزیده کتاب زنانی که کار می‌کنند:

- شما باید خواسته‌ى قلبى داشته باشید. باید به آنچه باور دارید اشتیاق مسلم داشته باشید. اگر مشتاق هیچ چیزى نیستید، احتمالاً هنوز خود واقعى‌تان را کشف نکرده‌اید. هنوز باید دنبالش بگردید.
- رویاهایتان باید همیشه از ظرفیت فعلى شما در دستیابى به آن‌ها بزرگ‌تر باشد. چنانچه رویاهایتان شما را نمى‌ترسانند، پس به قدر کافى بزرگ نیستند.
- خیلى‌ها فکر مى‌کنند خوشبختى را باید بیرون از خودشان پیدا کنند... اما در واقع، خوشبختى چیزى است که از دورن ناشى مى‌شود.
- ممکن است ایده‌هاى درخشانى داشته باشید، اما اگر آن‌ها را منتقل نکنید، به هیچ‌ کجا نمى‌رسید.
- اگر کارى که انجام مى‌دهید را دوست دارید و از آن راضى هستید، بقیه چیزها درست مى‌شود.
- هرگز با احمق‌ها بحث نکنید، چون ممکن است ناظران فرق بین شما و آن‌ها را متوجه نشوند.
- اگر براى رسیدن به آرزویتان راه را هموار نمى‌بینید، گاهى اوقات باید آن را بسازید.

در بخشی از کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند می‌‌شنویم:

از جنبه‌هاى مثبت شغل، حرفه و زندگى خود فهرستى تهیه کنید. واقعا این کار را بکنید. به گفته‌ى شاون آچور، «بیش از یک دهه مطالعات تجربى، تأثیر این کار بر عملکرد بهتر مغز را ثابت کرده است.» فقط نوشتن «سه جنبه‌ى مثبت» که در روز اتفاق مى‌افتد، مغز ما را بر «جستجوى مثبت‌هاى بالقوه در 24 ساعت اخیر»، چه بزرگ باشند چه کوچک، متمرکز مى‌کند. انجام این کار، حتى به مدت پنج دقیقه در روز، مغز را دوباره آماده مى‌کند تا دنبال فرصت‌هاى رشد مثبت بگردد و در عین حال رنجش‌ها و دلسردى‌هاى معمول را از میدان دیدتان خارج مى‌کند.

در یک مطالعه، معلوم شد کسانى که هر روز به مدت یک هفته، در دوره‌هاى یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه این کار را انجام دادند، در مقایسه با کسانى که انجام ندادند خوشحال‌تر بوده و کمتر افسرده بودند. آن‌ها به طور قابل ملاحظه‌اى، حتى پس از توقف این کار، همچنان شاد و بسیار خوش‌بین بودند. به‌ گفته‌ى آچور، این جنبه‌هاى مثبت حتما نباید «عمیق یا پیچیده باشند، بلکه کافى است مختص به‌هر شخص‌ باشند... مانند غذاى تایلندى لذیذى‌ که‌ از بیرون سفارش داده‌اید، محکم بغل‌ کردن فرزندتان در پایان یک روز طولانى، یا تشویقى بجایى از طرف رئیستان» و این جنبه‌هاى مثبت مى‌توانند تفاوت بسیار زیادى در نگرش شما به‌ زندگى و دنیا ایجاد کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
19 دقیقه
بخش پنجم
26 دقیقه
بخش ششم
21 دقیقه
بخش هفتم
23 دقیقه
بخش هشتم
21 دقیقه
بخش نهم
27 دقیقه
بخش دهم
22 دقیقه
بخش یازدهم
20 دقیقه
بخش دوازدهم
24 دقیقه
بخش سیزدهم
17 دقیقه
بخش چهاردهم
25 دقیقه
بخش پانزدهم
23 دقیقه
بخش شانزدهم
27 دقیقه
بخش هفدهم
27 دقیقه
بخش هجدهم
23 دقیقه
بخش نوزدهم
25 دقیقه
بخش بیستم
23 دقیقه
بخش بیست و اول
28 دقیقه
بخش بیست و دوم
26 دقیقه
بخش بیست و سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند
نویسنده
مترجمنیوشا راستی
راویبتول نجفی
ناشر چاپیانتشارات جامی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند

محمد صادق کاشانی
۱۳۹۷/۷/۲۹
پشتوانه هر نوشته اعتقادات و باورهای نویسنده وجود دارد که بطور روشن میتوان فهمید. یک نوشته در ظاهر مطالب جذاب برای مخاطب میزند اما در باطن تفکرات و اعتقادات نویسنده را به مخاطب القاء میکند، حال مخاطب اگر از نظر فکری با نویسنده همراه باشد نوشته را خوب میداند اما همراه نباشد نوشته را بد میداند
این هم
نوشته همین گونه است مطالب جذاب دارد اما تفکراتی را القاء میکند که با عقاید و باور بنده مغایرت دارد
ممنون از اینکه نظرم رو مطالعه کردید
M❤tahare Mi
۱۳۹۹/۱/۲۴
این کتاب یه جورایی اول جمع بندیه کتاب‌های دیگه است و از طرفی هم تجربیات شخصی ایوانکا و زنان دیگه رو بیان میکنه.. واسم از اول هم مهم نبود که دختر شخصه اول آمریکاست.. میشه از هر فرهنگ و هر قشری مطالب مفید یاد گرفت... حالا این شخص هرکسی میتونه باشه.. خوبه که جبهه نگیریم و اگر دوست نداریم کتابیرو خب نخونیمش. لزومی نداره پیش داوری کنیم.. کاش حداقل فرهنگ با سیاست قاطی نشه..
فاران فردوس
۱۳۹۷/۸/۲۵
تو مملکتی که دستاورد پدر پولدار فقط پارتی‌های شبانه، فخر فروشی و فساد مالی و اخلاقیه باید هم از شخصیتی مثل ایوانکا ایراد بگیرن، اینا همون دسته افرادی هستن که شعار بین بد و بدتر هر چهارسال یبار سر میدن ولی وقتی ازشون میپرسی کابینه دولت هفتم فقط اسم و فامیلشون رو بگو دستاورد پیشکش میگن جانم؟
Homayoon Mirzaieyan
۱۳۹۷/۸/۸
من تعجب میکنم از نظرات بعضیا، خیلیا هستن که پدر پولدار دارن و خودشون هیچی جز سربار جامعه بودن نیستن. بهتره که قبل از نظر دادن ابتدا در مورد هرچیزی مطالعه و تحقیق کرد بعد نظر داد و نه کورکورانه و تعصبی.
behzad molaie
۱۳۹۷/۷/۲۶
حمید شیعیه اینجا جای نظرات احمقانه نیست، مطمئنم اگه فقط یه کتاب در مورد اخلاق خونده بودی هیچ وقت به خودت اجازه نمیدادی در مورد یه نویسنده که یه کتاب اموزنده نوشته تا به بقیه کمک کنه اینجوری حرف بزنی، افکار افراطی رو نگه دار واسه خودت و این جمع خوبو با عقیده‌های تحوع اورت مسموم نکن،
صدف احمدی
۱۳۹۷/۹/۱۵
خیلی خوب بود، حتما در لیست کتاب هاتون قرارش بدین، و لطفا کاری به اینکه کیه و پدرش کیه نداشته باشین، به موفقیتاش، سختی‌هایی که کشیده نگاه کنید، بعلاوه خیلی از آدما هستن با اینکه پدرشون پولداره، مقام خاصی داره اما بازم هیچی نشدن، پس الکی قضاوت نکنید
کاربر Ba
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
حتی اگر نویسنده رو دشمن خودتون میدونید
باید ازش یاد گرفت تا بتونید خود و جامعه تون رو ارتقا بدید
و نه با عینک تیره تعصب و دگماتیسم به همه چیز نگاه کرد
ملیحه اسایش
۱۳۹۷/۸/۸
خیلی خوبه که اثار افراد موفق رو در هر درجه و هر جایی باشن این جا میزارین
ممنون کتابره
کاملترین گالری کتاب رو دارین
Johnny Mann
۱۳۹۷/۸/۲۶
ایوانکا ترامپ خودش یه بازیچه و عروسک هست که پدرش برای ثروت و وصلت با خانواده یهودی کوشنر دادش به پسر کوشنر. بعد حالا اومده دم از اعتماد به نفس برای زنان میزنه خخخخ
Johnny Mann
۱۳۹۷/۸/۲۶
شما فعلا از جیب بابا جون بخور بعد بیا کتاب بنویس واسه زنان ایوانکا جان! راستی چه خبر از شوهر جنایت کار و یهودیت (جورج کوشنر) که با هم دیگه رفتید و سفارت جدید جنایت (اسرائیل) رو برپا کردید و البته چشمتو بستی بر روی جنایتهاشون درست مثل پدرت
روح اله حق شناس
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
با سلام جالب بود هم به کار و هم به خانواده اهمیت دادن و داشتن دوستان خوب برای پیشرفت.
زهرا میردار
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
برای شروع تغییر در زندگی به منظور رشد فردی و شغلی خیلی خوبه. صدای گوینده هم دلنشین بود.
نرگس فهیمی
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
خیلی عالی بود من 9 بار این کتاب را کوش دادم
Hamed North
۱۳۹۸/۳/۹
خانواده ترامپ همشون خوب هستند. دمشون گرم
نیما آشنا
۱۳۹۷/۷/۲۶
خودباختگی یعنی این که احساس کنی دختر یک قاتل که چیزی از انسانیت نمیدونه و به خودت و هموطنت رحم نمیکنه، می‌تونه بهت کمک کنه. امان از وقتی که این طرز تفکر بشه اعتقاد اکثریت.
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی زنانی که کار می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.