معرفی و دانلود کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز

عکس جلد کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز
قیمت:
۵۹۹۰۰ 29950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز

کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز اثری الهام‌بخش از نویسنده‌ی توانمند لوئیز ال هی است. در این اثر با مسائلی مانند رشد، تغییر، کار، ارتباط‌های مهم زندگی، معنویت، سالمندی، مرگ، ترس و دیگر چالش‌ها آشنا می‌شوید.

در کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز (Life Reflections on your journey) می‌آموزید صرف نظر از شرایط و موانع زندگی، آسیب‌های گذشته را رها کنید، به روند آفرینش اعتماد نمایید، دیگران و خود را ببخشید و با افکاری مثبت زندگی را تحول بخشید. کتاب حاضر کلید عاشقانه زیستن است.

در این اثر، هر فصل با برخی عبارات تاکیدی مثبت در ارتباط با باورهای جدید پایان می‌یابد. برخی از آن‌ها که برای شما مفاهیم آشناتری دارد را انتخاب و هر از گاهی آن‌ها را تکرار کنید. پایان هر فصل نسخه‌ای از ایده‌های مثبت آمده است که به شما کمک می‌کند تا نیمه خودآگاه ذهن خویش را به یک سیستم پویا و مثبت تبدیل کنید.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، نویسندۀ این کتاب، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه خودیاری و رشد شخصی شناخته شده است. او سخنران انگیزشی و نویسنده چندین کتاب در زمینۀ روانشناسی، موفقیت و همچنین یکی از رهبران و مروجان تفکر نوین است.

جملات برگزیده کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز:

- لحظه‌ای که در آن هستیم، تمام چیزی است که داریم.
- اگر به غم‌های گذشته بچسبیم، بیشتر از همه رنج خواهیم برد.
- اگر ندانید چند سال از زندگی شما سپری شده است، کهنسالی مفهومی ندارد.
- با هر کس که ملاقات می‌کنم، آینه‌ای‌ است که بخشی از وجود مرا بازتاب می‌دهد.

در بخشی از کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز می‌خوانیم:

وقتی با عشق به پیام‌های جسم خویش گوش دهید، آن را با غذایی که نیاز دارد، تغذیه می‌کنید، ورزش می‌کنید و آن را دوست دارید. من بر این باورم که باید در رفع هر بیماری جسمی مشارکت کنیم. جسم مانند هر چیز دیگری در زندگی، آینه‌ افکار و باورهای درونی ماست. جسم همیشه با ما صحبت می‌کند. کافی است برای گوش دادن به آن وقت بگذاریم. هر سلول بدن ما به هر فکر و هر کلمه ما پاسخ می‌دهد.

مراقبت از بدن خود، اقدامی از سر مهر و عشق است. وقتی بیشتر در مورد تغذیه اطلاعات کسب کنید، نسبت‌ به احساس خود پس از هر بار خوردن غذاهای خاص آگاه می‌شوید. خواهید فهمید کدام غذا قدرت و انرژی شما را بیشتر می‌کند. بعد به خوردن همان غذاها ادامه خواهید داد.

من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم روزهای پایانی زندگی ما باید با بیماری و بستری شدن در بیمارستان یا خانه‌ سالمندان سپری شود. قرار نیست ما این سیاره‌ زیبا و شگفت‌انگیز را این‌گونه ترک کنیم. ما می‌توانیم از بدن خودمان مراقبت کنیم و مدت طولانی سرحال و سالم باشیم.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
فصل اول: مسائل مربوط به دوران کودکی و پیامدهای آن در بزرگسالی
فصل دوم: زنان خردمند
فصل سوم: بدن سالم، سیاره‌ سالم
فصل چهارم: روابط در زندگی شما
فصل پنجم: شغل خود را دوست داشته باشید
فصل ششم: جسم... ذهن... روح!
فصل هفتم: سالمندی خوشایند و بی‌نظیر
فصل هشتم: مرگ؛ تحول روح ما
100 باور قدرتمند برای زندگی شکوهمند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-964-236-711-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۹۰۰ 29950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز

برای دریافت کتاب زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.