معرفی و دانلود کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری

عکس جلد کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری

کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری، از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان برای آشنایی با بزرگان جهان است که توسط انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

ماری کوری (Marie Curie) دانشمند فیزیک و شیمی، فرانسوی - لهستانی‌الاصل بود. ماری یکی از پیشگامان تحقیقات در زمینه‌ی رادیواکتیویته محسوب می‌شود. همین‌طور او، نخستین بانوی برنده‌ی جایزه‌ی نوبل و همچنین نخستین فرد و تنها زن دنیا با دو جایزه‌ی نوبل بود. خانواده‌ی کوری، در کل 5 جایزه‌ی نوبل را به نام خود ثبت کردند. اما برخلاف همیشه این بار قصد داریم از جنبه‌ای دیگر به ماری کوری نگاه بیندازیم. زندگی او! بررسی حقیقت‌هایی در مورد یکی از باهوش‌ترین نابغه‌های جهان. زندگی او چگونه بود؟ برخورد او با دیگران چطور بود؟ و سایر اطلاعات ارزشمند دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند.

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به آهنگ حرکات تند و سریع و خواندن و درک سریع مطلب اشاره نمود، همچنین به علاقه‌مندان و خاصه دانش‌آموزان، ویژگی‌ها و اتفاق‌های تاریخی را آموزش می‌دهد. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، ما را به مرزهای جدید هدایت می‌کنند، اکتشاف‌های دانشمندان را دنبال می‌کنند، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگند و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند. کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، همچنین آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری را آموزش دهد. بیوگرافی تصویری بزرگان اگر در کلاس درس توسط معلمان فهمیم استفاده شود، یک هدف مداخله‌گر با موفقیت بی‌چون‌ و چرا برای خواننده کوشا را فراهم می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این کتاب می‌توان به طراحی تصاویر با کیفیت بالا و شکل‌های کاملا رنگی در کل کتاب اشاره نمود. همچنین گفتگوها و متون غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات می‌توان شاهد بود. مطمئناً مطالعه این مجموعه همگان و مخصوصاً دانش‌آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند خواهد کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگینامه تصویری ماری کوری
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری

ش شهبازی
۱۳۹۸/۲/۳
با نادیده گرفتن چندین غلط املایی و چاپی که در متن داستان وجود دارد، اثر مختصر و مفیدی است که برای تمام بچه‌ها و نوجوانها توصیه میشود. اگر کیفیت تصاویر بهتر بود، قطعا جاذبه بیشتری ایجاد میکرد
علی دهقانی
۱۳۹۹/۶/۹
بسیار بچه بازی است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری

برای دریافت کتاب زندگینامه تصویری ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.