معرفی و دانلود کتاب زنی میان ما

عکس جلد کتاب زنی میان ما
قیمت:
۶۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنی میان ما

کتاب زنی میان ما، اثر گریر هندریکس و سارا پکانن، یک تریلر روان‌شناختی است که میخکوبتان می‌کند، رمانی که از پرفروش‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است.

رمان زنی میان ما از آن داستان‌های نخ نمای حسادت همسر سابق که جانشینش را تعقیب می‌کند نیست... بلکه ماجراهایی فراموش نشدنی و هیجان انگیز از ابتدا تا انتهای رمان شما را شوکه خواهد کرد.

وقتی کتاب زنی میان ما (The Wife Between Us) را می‌خوانید تصورات زیادی خواهید داشت. تصورتان این خواهد بود که ماجرا در مورد حسادت همسر سابق یکی از شخصیت‌هاست. تصور می‌کنید که او مرتب به جانشینش فکر می‌کند: زنی زیبا و جوان که قرار است با مردی که هر دو دوستش دارند ازدواج کند. تصور خواهید کرد که آناتومی این مثلث عشقی را می‌شناسید. اما باید گفت، هیچ تصوری نداشته باشید. زنی میان ما، اثر پیچیده و هیجان‌انگیز گریر هندریکس (Greer Hendricks) و سارا پکانن (Sarah Pekkanen) پیچیدگی‌های مخفی ازدواجی رشک برانگیز و نیز حقایق خطرناکی که به نام عشق انکار می‌کنیم را برملا می‌کند.

در بخشی از کتاب زنی میان ما می‌خوانیم:

تندتند در پیاده‌ روی شهر گام برمی‌دارد. موهای بلوندش روی شانه‌هایش بالا و پایین می‌شود. گونه‌هایش گل انداخته و ساک ورزشی روی دستش بازی می‌کند. وقتی به آپارتمانش می‌رسد دست در کیفش می‌کند و کلیدهایش را درمی‌آورد. خیابان شلوغ و پر هیاهوست؛ تاکسی‌های زردرنگ رد می‌شوند و مسافران را از سر کار به خانه باز می‌گردانند. مشتریان وارد مغازه‌ها می‌شوند اما من چشم از او برنمی‌دارم.

لحظه‌ای جلوی در می‌ایستد و به پشت‌ سرش نگاه می‌کند. مثل برق‌گرفته‌ها از جا می‌پرم. می‌ترسم متوجه نگاهم شده باشد. این همان تشخیص خیره شدن دیگران است و توانایی حس‌کردن اینکه کسی به آدم نگاه می‌کند. کل سیستم مغز انسان درگیر این میراث ژنیتک اجدادمان است - آن‌ها هم برای اینکه شکار حیوانات نشوند به این ویژگی اتکا داشتند. من هم این مکانیسم دفاعی را در خودم پرورش داده‌ام: وقتی پوستم مورمور می‌شود سرم به‌ صورت غریزی بالا می‌آید تا دنبال یک جفت چشم بگردد که به من خیره شده. خطر غفلت از این هشدار را خوب می‌شناسم.

اما او برمی‌گردد و در را باز می‌کند؛ وارد آپارتمان می‌شود و اصلاً به‌ سمت من نگاه هم نمی‌کند.
نمی‌داند با او چه کرده‌ام.
از ضربه‌ای که به او زده‌ام خبر ندارد و خرابی‌ای که به بار آورده‌ام.
برای این زن جوان و زیبا با آن صورت گرد و اندام ظریف - زنی که شوهرم ریچارد به‌ خاطرش ترکم کرده - مثل کبوتری که کنارم روی پیاده‌ رو این طرف و آن طرف می‌رود اصلاً به چشم نمی‌آیم.
به‌ هیچ‌ وجه نمی‌داند اگر اوضاع همین‌ طور باشد چه بلایی سرش می‌آید. اصلاً.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنی میان ما
نویسنده،
مترجممحمدمهدی قاسملو
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-600-461-160-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنی میان ما

Farzaneh Fathy
۱۳۹۷/۵/۲۴
موضوع اصلیش چندان جدید نبود اقلا تو دو تا فیلم سینمایی ایرانی تو سالهای گذشته خودم دیدم مشابهشو با اینکه اهل فیلم دیدن نیستم.
یه مقدار زیادی همه چی به هم ربط داشت و یه جورایی جنایی شده بود، شبیه کتابای آگاتا کریستی که دوران دبیرستان بهشون علاقه داشتم ولی الان دیگه برای من جذاب نیست این طرز داستان
پردازی و ترجیح می‌دادم یه مقدار واقعی‌تر باشه.
ولی توصیفاتی که داشت ارزشمند و تا حد زیادی آموزنده بود چون خیلی‌ دخترا رو دیدم که درگیر آدمایی مثل ریچارد (حالا با درجات خفیف‌تر) میشن و چون این افراد همون طور که اینجا به خوبی توصیف شده غالبا رفتار دلپذیری برای خانما دارن، تا زمانیکه عملا آسیب نبینن احساس خطر نمی‌کنن یا به تردیدهاشون بها نمی‌دن.
در واقع از نظر ادبی و داستانی برای من خیلی جذاب نبود ولی محتواشو دوست داشتم و به نظرم ارزش خوندن داره
کیفیت ترجمه خوب بود.
بابک احمدنیا
۱۳۹۸/۳/۱۵
سلام، حدودا بالای یک ماه طول کشید تا تموم بشه و این برای یک کتاب، تعریفی به عنوان، جذاب نبودنه. کتاب ۳ بخش داره، بخش اول معرفی لایه‌های شخصیت‌های داستانه، خیلی ریز و کش دار و گاها خسته کننده که من احساس کردم فایده‌ای نداره خوندن بقیه کتاب. به زور خودمو رسوندم به فصل ۱۸، ناگهان انقلابی تو داستان به وجود میاد و متوجه میشین تو شناخت شخصیت‌ها اشتباه کردین و گاها مجبور میشین به چند فصل قبل برین و دوباره بخونین. داستان از بخش دوم وارد فاز جذابی میشه و کشش کتاب زیاد میشه یعنی تقریبا از صفحه ۲۰۰ به بعد و سرعت خوندنتون بالا میره و بخش سوم باز هم یک سری شگفتی جدید میاره و حتی پایان کتاب هم به نوع خودش خیلی جالب میشه و شخصیت دیگه‌ای رو میشه.‌ای کاش اون روند کند ۲۰۰ صفحه اول کمتر بود. ولی در کل کتاب موضوع جالبی داره و نوع روایت جالبه و خواننده جاهایی رکب میخوره و معما گونه است.
نیلوفر معتبر
۱۴۰۰/۳/۳
روند داستان، خطی نیست و این باعث جذابیتش شده. ترجمه کاملاً روانه. آشنا شدن با لایه‌های شخصیتی کسی مثل "ریچارد" جالب بود و انگار یه تلنگری بود برای مواجه شدن با چنین افراد جنتلمن نمایی در زندگی واقعی! فقط شخصیت "مورین" برام‌ مبهم بود که از گذشته خانوادگیشون مخبر بود و برادرش رو می‌شناخت، اما یه بار نیومد جلو که نذاره برادرش کسی رو بدبخت کنه یا حتی برادرش رو درمان کنه!!! یه جورایی یاد اون خانواده‌هایی افتادم که واسه پسرشون زن می‌گیرن (در حالی که پسرشون معتاد، لاابالی و... هست)، چون "زن بگیره درست میشه!!! "
قسمت پس گفتار کمی ابهام داشت و مجبور شدم دو بار بخونمش...
s.m
۱۳۹۷/۶/۱۸
اگه بخوام خیلی توضیح بدم کسی که داره نظرها رو میخونه ممکنه کتاب براش بی‌مزه بشه برای همین چند توصیه میکنم
اول اینکه کسانی که این کتاب رو میخونن باید باهوش باشن چون یه مقدار مغزو به کار میگیره که خیلی خوبه
دوم اسامی قهرمانان رو خوب به خاطر بسپرین چون خیلی لازم میشه اونارو با خانواده هاشون سرسری رد
بشناسین
سوم نشین که بخواین بدونین نتیجه چی میشه باید با دقت بخونین من پس گفتار رو 3 بار خوندم تا فهمیدم اخرش چی شد.
چهارم از دسطهاش شما ممکنه یک کم گیج بشین اما این خواست نویسنده هست من بعضی جاهارو دوبار میخوندم تا بفهمم
کلا جالبه خیلی خوب پرداخت شده بود
Fatemeh H
۱۳۹۷/۶/۱۵
روایت متفاوتی از ارتباط دو زن با یک مرد گرچه رنگ و بوی تکراری داشت اما به نظر من کتاب جالبی بود یه مقدار هم نحوه ربط دادن شخصیت‌ها به هم نقص ریز رمان بود یه جورایی عین فیلمای ایرانی و کره ایی بود شخصا رمانی رو خیلی دوست دارم که به واقعیت نزدیک باشه با یه کم مسامحه و اغماض پذیرفتم ارتباطشونو... به هر حال بعد از مطالعه‌اش حس خوبی داشتم ارزش خوندن داره کمترین حرف کتاب میتونه این باشه که مواظب اعمالت باش که بهت برمیگرده...
Mahdis M
۱۳۹۷/۵/۲۸
بهترین توضیح در مورد کتاب همونچه که در توضیحات ابنجا نوشته هست: یک تریلر روانشناختی
هیجان انگیز بود و بیشتر آموزنده
فک نمیکردم شخصیت ونسا در اخر بتونه انقدر قوی باشه و فک نمیکردم اما در نهایت کی باشه. این قسمت اخرش یکمی زیادی ماجراجویی شده بود. و همچی بهم ربط پیدا کرد. ولی ریتم داستان جدید بود از
اینشو دوست داشتم. سرشار پیچیدگی و حقایقی از ویژگی‌های اصلی شخصیت‌ها و ازدواج ونسا و ریچارد... درکل خوب بود از خوندشن راضیم
Parisa Esmaeili
۱۳۹۷/۵/۲۵
من خیلی این کتاب رو دوست داشتم، داستانش واقعا جذبم کرد و این روند تا آخر کتاب ادامه داشت. این اولین بار بود که چنین روایتی رو میخوندم و بنظرم خیلی بی‌نقص بود. پایان خوبی داشت و ترجمه هم خوب بود. درمجموع من این رمان رو بشدت دوست داشتم و خوندنش رو پیشنهاد میکنم.
هانیه ع
۱۳۹۹/۵/۲۲
کتاب شیوه‌ی روایتش خوب متفاوت و جذاب بود... سرعت پیش رفتن و بیان مطالبش از نظر من کمی کند بود و خود داستان هم برام چندان جذاب و جدید نبود و تنها نکته‌ی خاصش همین شیوه‌ی روایتش بود که باعث شد تا آخر بخونمش طوری ک داستانی شاید معمولی و ساده رو کاملا خاص روایت میکرد.
جدا از نوع روایت و جالبیش، کتاب
شخصیت پردازی رو هم دوست داشتم در حدی که تفاوت ادم‌ها طی سال‌ها و تاثیر اتفاقات روی اون‌ها کاملا مشهود بود.
مشکات ردایی
۱۳۹۷/۷/۲۸
داستانش فوق العاده زیبا بود اصلا اون چیزی که فکر میکنی نیست تا لحظه‌ی آخر برات غافلگیری داره جزء کتابایی بود که نمیتونستم بزارمش کنار و تا مدتی منو درگیر خودش کرده بود.
با این که موضوعش جدید نیست اما اتفاقات داستان کاملا جدید و فکر نمیکنم بشه هیچ داستان مشابه‌ای رو پیدا کرد توصیه من اینکه حتما بخونینش ارزش وقتی که میزارین رو داره.
melika ahmadi
۱۳۹۷/۶/۶
کتابی بود که هرچی جلو تر رفتم بیشتر منو جذب کرد. اینکه در آخر چجوری اتفاقات به هم ربط پیدا کرد و سوال‌های ذهنی که برای شخصیت اصلی و خواننده ایجاد شده پاسخ داده میشه رو دوست داشتم. ولی در انتها متوجه نشدم که هدف خواهر ریچارد از کنسل کردن عکاس عروس چی بوده؟ اون حالت‌هایی که در فصل‌های انتهایی از مورین تصویر شده نشونه چی بود؟ علاقه به برادرش یا چیز دیگه؟
مسعود ابراهیمی
۱۳۹۹/۵/۲۸
خسته کننده بود، کلا از کتابهایی که بیش از حد به جزئیات میپردازند متنفرم، جمله‌هایی که اصلا به موضوع کتاب هم هیچ ربطی نداره. مثال (اینجا یک ایستگاه اتوبوس هست و چند در بعداز ساختمان کوچکش، یک سالن آرایش. پدری کالسکۀ بچه‌اش را از کنار زوجی که دست‌ در دست‌ هم رد می‌شوند عبور می‌دهد. زنی سه کیسه خواربار دست دارد.) فقط برای گذراندن زمان خوبه، همین
Niloo Ng
۱۳۹۸/۵/۲۶
اول که شروع به خوندن میکنی انگار یه کتاب تو ژانر عاشقانه عامه پسنده ولی بعد که بیشتر جلو میری تازه میفهمی چه قدر از نویسنده رودست خوردی! به شخصه خیلی لذت بردم ولی جا داشت بعضی از کاراکترهای کتاب مثل خواهر ریچارد و کیت بیشتر پردازش میشدن در ضمن‌ای کاش اون قسمت اخر کلا حذف میشد به نظرم لزومی نداشت و یه جورایی اب بندی بود به داستان!
Zoha Nve
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ترجمه کتاب بسیار ضعیف بود و حتی غلط‌های نوشتاری هم داشت که از انتشارات کوله‌پشتی بعید بود.
موضوع داستان هم خیلی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی نبود. به نظر من اون غافلگیری آخر داستان یه مقدار بی‌ربط بود و فقط برای شوکه کردن خواننده اورده شده بود.
نسخه چاپی این کتاب در کتابخونه حسینه‌ارشاد موجوده:)
HolaEF
۱۳۹۷/۶/۲۱
به نظر من اگه میخواید یه کتاب بخرید نگاه به نظرات مردم نکنید چون سلیقه‌ها متفاوته... نمونشو بخونید و بعد اگه دوست داشتید بخرید... من از داستانش خوشم اومد خریدم و مطمئنا خوبه
پریسا خلفی
۱۴۰۱/۴/۱۴
عالی و بی نظیر بود، هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی و فوق العاده آموزنده، نکته خیلی خوبی که داشت این بود که فکر نکنیم یه آدم جنتلمن که موقعیت اجتماعی خوبی داره وظاهرسازی در رفتار و شخصیتش داره نمونه یه آدم کامل و ایده آلِ، اتفاقا ممکنه مثل ریچارد لایه‌های روان و چندشخصیتیه بیمارگونه‌ای داشته باشه
مشاهده همه نظرات 142

راهنمای مطالعه کتاب زنی میان ما

برای دریافت کتاب زنی میان ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.