معرفی و دانلود کتاب زیبای وحشی

عکس جلد کتاب زیبای وحشی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیبای وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیبای وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیبای وحشی

کتاب زیبای وحشی نوشته‌ی افسانه رازانی، داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که وقتی به دنیا آمد، پدرش 85 سال و مادرش 35 سال سن داشتند و زندگی از همان آغاز برای او سخت و غیر قابل تحمل بود، چرا که پدرش را در همان سنین کودکی از دست داد و با مادرش به‌ تنهایی زندگی می‌کرد.

رمان دو جلدی بلند زیبای وحشی، سومین رمان بلند افسانه رازانی است که همچون دو کتاب دیگر خود داستانی بلند مملو از: احساس، عطوفت، مهربانی، غربت، قدرت، منفعت و... با نگاهی روانشناسانه به درون انسان نوشته که از نگاه کارشناسان می‌توان به عنوان بهترین داستان سال 94 از آن نام برد.

از این نویسنده بروجردی تاکنون رمان بلند (رویای خانه پدری) که اولین رمان این نویسنده است در سال 1390 به چاپ رسیده است و دومین کتاب ایشان با عنوان (زهر شیرین) در سال 1391 به چاپ رسیده است. افسانه رازانی متولد 1336 بروجرد است که توانسته است در طول 5 سال 6 رمان بلند را به نگارش در آورد. که تاکنون سه رمان آن چاپ و سه رمان دیگر ایشان منتظر چاپ می‌باشد.

در بخشی از کتاب زیبای وحشی می‌خوانیم:

والدینم در روستایی به‌ دنیا آمدن که تحت سلطه ارباب ده بوده وقتی ارباب به تهران مهاجرت می‌کند آن‌ها هم جزء خدم و حشمی بودن که با آن‌ها وادار به کوچ اجباری می‌شوند و در منزل سپه‌سالار که بزرگ قوم بوده زندگی و کار می‌کنند. یکی از افتخاراتشان این بود که پدر مثل یک سنت دیرینه در منزل سپه‌سالار خدمت کرده‌اند.

مادرم که به‌ جز چهار گوشه این خانه اربابی را نمی‌شناخته احتمالاً کسی هم به خواستگاریش نیامده به ناچار عاشق مردانگی و معرفت پدرم می‌شود و در همان خانه سپه‌سالار عقد و زندگی مشترکش را شروع می‌کند بعد از شش‌ سال بیوه و طبق همان سنت دیرینه به ادامه کار و خدمتش می‌پردازد ثمره این ازدواج ناهماهنگ و ناعادلانه دختری می‌شود که من باشم و اسمم را پروانه گذاشتن حالا همان دختر از جامعه اطراف خسته و فرار کرده. نمدی پهن و کنار رودخانه‌ای نشسته تا با نوشتن خاطراتش سکوت زندگیش را بشکند و گاهی با تماشای جریان رود و این منظره زیبا مرور عمر بر باد رفته‌اش را ببیند و امید و راست تا شاید همین مردم پاک روستایی بتوانند مرحمی بر روی قلب زخم خورده‌اش بمالند و تکه ایمانی را با صداقتشان در آن بکارند چون باور دارند آدم صادق هنوز هم در این دنیای خاکی وجود دارد و می‌خواهد خودش را در دادگاه وجدانش محاکمه کند تا به راز و دلیل این محکومیتش پی ببرد.

از زمانی که خودم را به یاد می‌آورم موهایم ار ته تراشیده و لباس‌های کهنه پسرهای سپه‌سالار‌ را می‌پوشیدم. البته استفاده از لباس‌های آن‌ها دو حالت داشت یا برای گردگیری و پاک کردن زمین بود و یا من می‌پوشیدم برایم بزرگ بود چند دور می‌چرخاندم و کمربندی محکم به آن می‌بستم تا اندازه شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیبای وحشی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات1072
زبانفارسی
شابک978-600-289-257-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیبای وحشی

Zahra Najafpour
۱۳۹۸/۴/۲۱
از لحاظ کیفیت: حیف وقتی که براش گذاشتم وپولی که براش پرداخت کردم موضوعاتی کاملا اغراق آمیز وبدور از دنیای واقعی وفقط برای خوشایند خواننده داشت بیخودی مسئله رو کش دار کرده بود. از لحاظ کمیت: کتاب اصلا فصل بندی نداشت بسیاری از جاها مطالب کاملا بهم ریخته بود واز یه موضوع بی‌ربطی به مو ضوع دیگه‌ای شده پرداخته بود این حالت بیشتر از صفحات ۶۰۰ به بعد دیده میشد وبسیار غلط چاپی که حالا نمیدونم اشکال فنی هست یا چیز دیگه.
آزاده بیرانوند
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
با معذرت از نویسنده
خیلی نپخته و دیالوگهای طولانی و کلیشه‌ای و طولانی و غیر واقعی و اغراق آمیز
بابت پولی ک دادم متاسفم
نویسنده باید کارهای سطحیشو ک هنوز مهارتی توش دیده نمیشه ب رایگان پخش کنه بعد ک کم کم نویسنده خوب و ماهری شد بابتشون پول بگیره وگرنه هر کسی بشینه میتونه چندتا داستان کلیشه‌ای رو ب هم بچسبونه و رمان عاشقانه بسازه
مریم صادقی
۱۳۹۹/۵/۲۷
آموزنده بود و و واقعا از بعد روانشناسی خوب بررسی شده بود من لذت بردم
fariba hoseini
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
آدمو افسرده میکنه
golnaz G
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نمونه رو خوندم از همه نظر خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب زیبای وحشی

برای دریافت کتاب زیبای وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.