معرفی و دانلود کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

عکس جلد کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

در کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید، شاهکار دیگری از برایان تریسی، می‌آموزیم چگونه مانند موفق‌ترین و پردآمدترین اشخاص فکر و عمل کنیم. زندگى مانند کد قفل است، باید شماره‌ها را یکى یکى باز کنیم تا قفل در را باز کنیم. عظمت در بند کشیده خود را آزاد کنید. 

ویلیام جیمز استاد دانشگاه هاروارد مى‌گوید: «بزرگترین انقلاب نسل من کشف این مطلب است که اشخاص مى‌توانند با تغییر دادن نگرش‌هاى ذهنى خود جنبه‌هاى بیرونى زندگیشان را تغییر دهند.» 

شما و ذهنتان فوق‌العاده هستید. شما 100 میلیارد سلول مغزى دارید که هر کدام با بیست هزار سلول دیگر و غده ارتباط دارند. تعداد اندیشه‌هایى که مى‌توانید فکر کنید برابر یکصد میلیارد به توان بیست هزار است. 

با توجه به آنچه تونى بوزان متخصص مغز مى‌گوید، این بدان معناست که تعداد ایده‌هایى که مى‌توانید ایجاد کنید مساوى است با عدد یک ضربدر هشت صفحه صفر که بیش از تمام مولکول‌هاى شناخته شده در عالم هستى است. 

حالا سؤالى که مطرح مى‌شود این است: «چگونه مى‌خواهید از این سوپر کامپیوتر ذهن خود استفاده کنید؟» با توانایى ذهنى که شما در حال حاضر از آن برخوردارید، مى‌توانید هر هدفى را براى خود در نظر بگیرید و به آنچه در زندگى مى‌خواهید دست یابید. شما با استفاده از ذهن و مغز خود مى‌توانید هر مسئله‌اى را حل کنید؛ بر هر مانعى غلبه کنید و به هر هدفى که براى خود مى‌خواهید برسید. 

ابرکامپیوتر ذهن شما به قدرى قدرتمند است که اگر یکصد بار به دنیا بیایید، نمى‌توانید از همه آن استفاده کنید. 

تصور کنید که یک حساب بانکى یک میلیون دلارى را به ارث برده‌اید که پیوسته به آن بهره اضافه مى‌شود. اما تنها به بیست هزار دلار آن دسترسى دارید زیرا که لزومى براى بهره‌بردارى از بقیه آن را ندارید. بقیه این پول هم از آن شماست اما نمى‌توانید از آن برداشت کنید زیرا شماره کد لازم را ندارید که به شما امکان برداشت مى‌دهد.  این موقعیتى است که اغلب اشخاص با آن روبه‌رو هستند. آن‌ها توانمندى ذهنى فوق‌العاده‌اى دارند اما نمى‌توانند از آن استفاده نمایند. 

در کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید: چگونه ماننده موفق‌ترین و پردآمدترین اشخاص فکر و عمل کنیم (Get Smart: How to Think and Act Like the Most Successful and Highest-Paid People in Every Field) مى‌خوانید با روش‌هاى مطمئنى آشنا مى‌شوید که به شما امکان مى‌دهد از قواى ذهنى خود بیشتر و بیشتر بهره‌بردارى کنید. نیازى نیست که به کسى بیشتر از آن که هستید تبدیل شوید، نیازى نیست که به شخص متفاوتى تبدیل شوید. کافى است به کسى که هستید تبدیل شوید و قواى ذهنى دربند کشیده خود را آزاد کنید. 

برایان تریسی (Brain tracy) تاکنون با بیش از ۱۰۰۰ شرکت و کمپانی بزرگ برای رونق در کسب و کارشان مشاوره کرده و برای بیش از ۵ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور سمینارهای آموزشی ترتیب داده که درصد بالایی از مخاطبانش توانسته اند در کسب و کار و تجارتشان به موفقیت های چشم گیری دست یابند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار نفر سمینار آموزشی ارائه می دهد.

او به مدت ۳۰ سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از ۷۰ کتاب به تحریر درآورده که اکثر کتاب‌هایش به زبان های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده اند.

همچنین تاکنون با شرکت‌های بزرگ و عمومی و افرادی از جمله مدیران و کارکنان بسیاری از بزرگترین شرکت‌های امریکا صحبت کرده و مذاکرات او چنان هیجان انگیز و تاثیرگذار بوده است که برای این افراد و شرکت‌ها موفقیت‌های فوری و هم دراز مدت بدنبال داشته است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: عظمت در بند کشیده خود را آزاد کنید
1: چشم‌انداز بلندمدت در برابر چشم‌انداز کوتاه‌مدت
2: کنداندیشى در برابر سریع‌اندیشى
3: اندیشه آگاه در برابر اندیشه ناآگاه
4: اندیشه هدف‌مدار در برابر اندیشه واکنشى
5: اندیشه نتیجه‌گرا در برابر اندیشه فعالیت‌مدار
6: مثبت‌اندیشى در برابر منفى‌اندیشى
7: اندیشه انعطاف‌پذیر در برابر اندیشه انعطاف‌ناپذیر
8: اندیشه خلاق در برابر اندیشه مکانیکى
9: اندیشه کارفرمایى در برابر اندیشه شرکتى
10: غنى‌اندیشى در برابر فقیراندیشى
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیرک شوید و به ثروت برسید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-118-216-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

سجاد ایزدی
۱۳۹۷/۶/۲
سلام کتاب خوبی بود فقط لطفا از کتاب‌های صوتی نسخه نوشتاری هم بگذارید چون ما عاشق مطالعه هستیم تا گوش دادن
مهسا شیخ
۱۳۹۹/۳/۲۹
بسیار جالب بود و باورهای خیلی خوبی در مورد شناخت تواناییهامون ارائه دادن
Soheil Amini
۱۳۹۸/۴/۱۹
متاسفانه مترجم بسیار زیاد در ترجمه این کتاب کوتاهی کرده و بسیاری از بخش‌های کتاب حذف شده.
امیر علی گلزاری فرد
۱۳۹۶/۸/۳۰
موهبتی که همزمان با اقای تریسی عمر میکنیم
محسن ریحانی
۱۳۹۶/۸/۲۰
کتابهای آقای تریسی همیشه عالی هستن
شیدا ...
۱۴۰۲/۸/۴
کتاب جالبی بود و دید ادم رو واقعا عوض میکنه فرصت کنم مجدد میخونم
كتاب كتاب
۱۳۹۷/۶/۹
نسخه نمونه خوب بود
مثل اکثر کتابهای تریسی
و ارزش خوندن داره
با تشکر
حسین اکبری
۱۳۹۷/۲/۱۰
درودبرشما بسیار سازنده بسیار عالی تشکر
manoochehr 77
۱۳۹۶/۹/۱۵
فوق العاده عالی
قاسم قریشی
۱۳۹۶/۸/۱۳
عالیه متشکرم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

برای دریافت کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.