معرفی و دانلود کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده

عکس جلد کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده

کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده نوشتۀ برایان تریسی و مارک تامسون، مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های واضح، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در هر بازاری کسب و‌ کار فوق‌العاده‌ای بسازید و با هر رقیبی روبه‌رو شوید.

کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده (Now build a great business) نشان می‌دهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند!

همچنین، به شما می‌گوید چگونه با تمرکز بر زمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیت‌ها را ارائه دهید. این اثر پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه کارآفرینی و پرفروش‌ترین کتاب یو.اس.ای.تودی می‌باشد.

 کتاب حاضر نتیجه هزاران ساعت تحقیق برایان تریسی (Brian Tracy) و مارک تامسون (Mark Thompson) در کسب و‌ کارهای مختلف و فرهنگ‌های گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی گسترده، رسیدن به 7 اصل مهم در کسب و کار است که تمامی شرکت‌های موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب و‌ کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب و‌ کار خود بکار نمی‌برید. هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب و‌ کار، در یکی از فصل‌های این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

موضوع اصلی این کتاب، کاری است که باید به ‌عنوان یک کارآفرین یا مدیر اجرایی انجام دهید تا مشتریان در واکنش به شما بگویند: این محصول فوق‌العاده است! همچنین، دراکر ما را به پرسیدن این سوال تشویق می‌کند که: «مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟»

کتاب «ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده!» نشان می‌دهد چگونه با تمرکز بر رهبری فوق‌العاده، افراد فوق‌العاده و محصولات فوق‌العاده، سازمان خود را بنا کنید. موفقیت، نتیجه انجام مکرر کارهای درست است و این اثر روش اندازه‌گیری پیشرفت در هر حوزه و در هر مرحله از استراتژی را به شما نشان می‌دهد.

کتاب حاضر روش‌هایی ساده و آزموده شده درباره هر مرحله از روند رشد سریع سازمان و ترتیب صحیح آن‌ها را به شما می‌آموزد. بدون درگیر‌ شدن در موارد اغراق‌آمیز یا مطالب پیچیده آکادمیک، کارهای لازم و نحوه انجام آن‌ها را می‌آموزید و دیدگاه جدیدی نسبت به آینده کار خود پیدا می‌کنید.

کارشناسان رشد کسب و‌ کار، مارک تامسون و برایان تریسی به شما و تیم‌تان کمک می‌کنند تا با پیمودن هفت گام اساسی، استراتژی‌های پایداری برای جذب مشتریان فوق‌العاده و به‌ کارگیری مدیران بهتر، توسعه دهید. شما مهارت‌ تدوین طرح‌های مفیدتری که برای سایر مدیران و کارآفرینان بزرگ، نتیجه‌بخش بوده‌اند را کشف خواهید کرد.

خواهید دید که چه ساده می‌توانید تجربه‌ای پایدار در ذهن مشتری خلق کنید و یا این تجربه را نابود سازید و همچنین روش‌های مشخص کردن اولویت‌های مهم‌ در کسب و‌ کار، در حوزه‌هایی که بیشترین اهمیت برای مشتریان‌تان دارند را یاد می‌گیرید.

هدف از نگارش این کتاب، یافتن پاسخ سوالاتی است که بیشترین اهمیت را در آینده کسب و‌ کار شما و موفقیت نهایی خود شما دارند. پس منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون بروید و کسب و‌ کار فوق‌العاده‌ای بسازید!

جملات برگزیده کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده:

- امور مهم هرگز نباید فدای امور کم اهمیت شوند.
- قانون طلایی کسب‌و‌کارها چنین است: خود را جای مشتری بگذارید.
- هر فردی که بتواند به ‌طریقی محصولات خود را بهتر، سریع‌تر و با‌ صرفه‌تر تولید کند، آینده و ثروت خود را تضمین می‌کند.
- بهترین نکته بخشش این است که همیشه بیش از آنچه می‌بخشیم به ‌دست می‌آ‌وریم. عکس‌العمل بهتر از خود عمل است.
- بسیار ساده است. ابتدا هدف مورد‌نظر خود را مشخص کنید، بعد برنامه دستیابی به آن ‌را طراحی کنید و سپس، آن برنامه را اجرا کنید.
- ایمان، فقط منتظر ماندن و رنج کشیدن تا پایان توفان نیست، بلکه روحی است که تحمل می‌کند و مهم‌تر از آن، امید روشن و درخشانی دارد.

در بخشی از کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده می‌خوانیم:

با‌وجود همه داده‌ها و تخصص‌هایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد، اکثریت قریب‌ به‌ اتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران (یا اطرافیان آن‌ها) نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ می‌شود. نوع احساس خریدار به فروشنده، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل می‌دهد.

بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن، مشکلات مصرف‌کننده را - با جزئیات واقعی - به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه‌حل‌های خود را به او نشان می‌دهید. البته، بزرگ‌ترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا می‌کند.

وقتی فروشی انجام می‌دهید، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که به‌طور رضایت‌بخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانی‌های مشتریان باشید. به همین دلیل، مشتری در ابتدا به دنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است، ارتباط با فروشنده بسیار مهم‌تر از خود محصول یا خدمت است.

قانونی با عنوان «قانون تلاش غیر‌مستقیم» در فروش وجود دارد. بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات (رویکرد غیرمستقیم) تمرکز کنید، فروش بهتری خواهید داشت. اما هرچه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیف‌تر خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
دیباچه
مقدمه
فصل 1: به رهبر فوق‌العاده‌ای تبدیل شوید
فصل 2: طرح کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید
فصل 3: افراد فوق‌العاده‌ای دور خود جمع کنید
فصل 4: محصول یا خدمت فوق‌العاده‌ای ارائه کنید
فصل 5: برنامه بازاریابی فوق‌العاده‌ای طراحی کنید
فصل 6: فرایند فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشید
فصل 7: تجربه فوق‌العاده‌ای برای مشتریان خلق کنید
پیوست: هم‌اکنون زندگی فوق‌العاده‌ای بسازید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده
نویسنده،
مترجمژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
ناشر چاپیانتشارات زرین کلک آفتاب
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-600-8164-12-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده

Saeed
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این کتاب به بررسی اصول و ایده‌های کلیدی برای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق می‌پردازه.
نقاط قوت این کتاب از نظر من:
ارائه گام‌های عملی و کاربردی: این کتاب به جای ارائه تئوری‌های پیچیده، بر راهکارهای عملی برای موفقیت در کسب و کار تمرکز داره.
مفاهیم کلیدی: نویسندگان به مفاهیم کلیدی مانند و از
رهبری، بازاریابی، فروش، مدیریت مالی می‌پردازند.
مطالعات موردی: کتاب شامل مطالعات موردی کسب و کارهای موفق است که می‌تواند برای خوانندگان الهام‌بخش باشند.
پیشنهاد می‌کنم
mohsen karami
۱۴۰۲/۶/۱۳
خب بود در کل ولی خب یکمی نیاز به تجربه داره ادم تا بفمه بعضی چیزارو
محمود قائدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بسیار آموزنده و مفید
هادی عادل دوست
۱۳۹۹/۱۱/۹
کتاب خوبی بود خلاصه و مفید
zohreh modanlo
۱۳۹۸/۱/۲۹
کتابش قوق العاده است
ابراهیم بهمئی
۱۳۹۸/۱/۷
این کتاب واقعا فوق العاده است
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده

برای دریافت کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.