معرفی و دانلود کتاب ساده سازی کسب و کار

عکس جلد کتاب ساده سازی کسب و کار
قیمت:
69000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساده سازی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساده سازی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساده سازی کسب و کار

کتاب ساده سازی کسب و کار نوشته‌ی ریچارد کخ و گرک لاک وود، به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید با استفاده از روش ساده‌سازی در هر صنعت و کسب و کاری تغییر ایجاد کنید و به موفقیت برسید.

به‌ وسیله‌ی راهکارهای کتاب ساده‌سازی کسب و کار (Simplify: How The Best Businesses In The World Succeed)، به جلو و رو به پیشرفت سوق داده می‌شوید و اگر دستورالعمل‌های گفته‌ شده را رعایت کنید، می‌توانید از رقبای خود جلو زده و به مبالغی دست پیدا کنید که موجب دگرگونی زندگی شما ‌گردد.

اگر شما از روش ساده‌سازی استفاده نکنید، افراد دیگری آن را به انجام خواهند رساند. یعنی اگر شما به پا نخیزید و در کسب‌ و‌ کار خود تغییری ایجاد نکنید، دیر یا زود افرادی پیدا می‌شوند که این کار را به‌ جای شما به انجام می‌رسانند. این کتاب، صرفاً برای خواندن و لذت بردن نیست بلکه برای به یاد سپردن و باور کردن است؛ ایده‌هایی که در این اثر بیان شده، باید در ذهن شما نفوذ کند و روی برنامه‌ریزی‌ها و تیم شما تاثیرگذار باشد.

اصول بیان شده در کتاب ساده سازی کسب و کار بی‌نظیر هستند؛ چرا که اگر آن‌ها واقعاً قدرتمند اجرا شوند، می‌توانند ناجی تلاش زیاد شما و البته کاهش ریسک رسیدن شما به بن‌بست باشند. در کسب‌ و‌ کار، تنها چند اصل اساسی وجود دارد، اما از آن‌جا که بسیاری از افراد از اصول مشخصی در تخصص خود آگاهی دارند، برخی از افرادی که با تجارت سر و کار دارند، ترجیح می‌دهند که به روش‌های موجود اتکا کنند.

هدف مجموعه حاضر این است که با روشی علمی و کاربردی راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌ و کارهای موفق آموزش دهد و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌ و کاری که بر شیوه‌ی درست و اصولی بنا شده باشد و با هر بادی نلرزد و از بین نرود.

داشتن زندگی موفق و کسب‌ و کاری موفق و پول‌ساز، حق همه است و هر کسی می‌تواند با استفاده از آموزش‌های اصولی و صحیح و نه فقط وعده‌ و وعید و صحبت از قانون جذب و رؤیابافی آن را به دست آورد.

حرفه‌ی گرک لاک وود (Greg Lockwood) سرمایه‌گذاری در کسب ‌و‌ کارهاست و به‌ طور کلی، کار از روی غریزه و روش‌های ساده را نمی‌پسندد و معتقد است که مجموعه‌ی عظیمی از نکات و جزئیات در مشاغل وجود دارند که می‌توانند برای کسانی که شرکتی را اداره می‌کنند از اهمیت والایی برخوردار باشند.

ریچارد کخ (Richard Koch) در طول چهل سال گذشته، در جست‌ و جوی اصول ساده، بنیادی، گیرا و مفید بوده است که به تشکیل کسب‌ و کارهای بزرگ و جدید کمک کرده و می‌تواند منجر به ثروتمندی مردم جهان شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب ساده سازی کسب و کار:

- راه و روش مرسوم در کسب‌ و‌ کار، راهکار مناسبی محسوب نمی‌شود. (هنری فورد)
- برای رسیدن به دستاوردهای خوب، از ابزارهای کوچک استفاده کن. (اینگوار کمپراد)
- یک طراح، می‌داند وقتی به کمال دست می‌یابد که هیچ چیزی برای برداشتن وجود نداشته باشد، نه وقتی که هیچ چیزی برای اضافه کردن وجود ندارد. (آنتوان دوسنت اگزوپری)
- با از بین بردن برخی آیتم‌ها، می‌توان وسایل را ساده‌تر کرد. با حذف مشخصه‌ها، نرم‌افزار ساده شده، و با از بین بردن گزینه‌ها ساده‌تر نیز می‌شود. او عشق خود به سادگی را به آموزش ذن نسبت داد. (والتر ایساکسون)
- من این جنبه از پیچیدگی را به تصویر نخواهم کشید؛ من دست راستم را برای سادگی در بخش بسیار پیچیده کنار می‌گذارم. (اولیور وندل هولمز)

در بخشی از کتاب ساده سازی کسب و کار می‌خوانیم:

زمانی که توسعه‌ی محصولات و سیستم‌های تجاری جدید صورت می‌پذیرد، طراحان همیشه باید بین دو ویژگی مثبت تصمیم‌گیری کنند، چرا که آن‌ها برخی موارد را نمی‌توانند با هم داشته باشند. به عنوان مثال، طراحان خودرو باید قدرت را برای بهره‌وری سوخت تنظیم کنند؛ شما نمی‌توانید با شتاب و قدرت بالا در هر گالن کلی بنزین هم داشته باشید. یک مقایسه‌ی دیگر، این است که در استفاده از یک تاکسی در مقابل اتوبوس، خدمات بالا در برابر قیمت پایین وجود دارد. هنر، این است که موازنه‌ی تجاری برقرار شود.

به یک بخش خاص از مشتریان توجه کنید و به آن‌ها نشان دهید که آن‌ها واقعاً به درجه‌ی بالاتری نسبت به هر محصول دیگر نیازمند هستند.

سعی کنید مشاغلی را ایجاد کنید که هم برای شرکت شما و هم برای مشتریان مفید واقع شود.

برای داشتن قیمت ساده، ما به موضوعی واضح می‌رسیم. هدف اصلی همیشه دست یافتن به یک قیمت بسیار پایین است، که مشتری به میزان زیادی ارزش آن را خواهد دانست. یک مکالمه‌ی چانه‌زنی با یک مشتری معمولی را تصور کنید. برای مثال، شخصی که سوپر مارکت را ابداع کرده، ممکن است به مشتری هدف خود گفته باشد: «اگر مایل به هل دادن یک واگن در اطراف مغازه‌ی بزرگ خود هستید، می‌توانید قیمت کم‌تری نسبت به فروشگاه‌های محلی خود داشته باشید».

یا کمپراد ممکن است بیان کند: «اگر شما کمی دورتر به انبار بزرگ من در یک فروشگاه بروید، علائم را دنبال کنید، آن را بردارید، آن را به خانه برگردانید، من به شما کالاهای مد روز به قیمتی که باور نمی‌کنید را به شما خواهم داد.»

با این وجود، این کار معمولاً برای کاهش قیمت‌ها و ارائه‌ی برخی از مزایای دیگر کافی نیست. حتی آلدی، که تسهیلات یک پارکینگ بزرگ را ارائه می‌دهد و کالاهای «بسیار زیادی» را علاوه بر قیمت پایین، جلب می‌کند. قیمت ساده‌ساز کنونی همیشه مزایای ارزانی را با قیمت گرانی که از بین می‌برد، جایگزین می‌کند. دومی می‌تواند شامل کارکنان نیز باشد. یک معامله‌ی ضمنی با مشتری وجود دارد: «پشت خود را به بخش اعظمی که توسط رقیبان‌تان احاطه شده، تکیه دهید».

فهرست مطالب کتاب

بخش یک: ساده ‌سازان بزرگ
فصل 1: مردی که به همگانی شدن سفر کمک کرد
فصل 2: میلیاردری که با اتوبوس سفر می‌کند
فصل 3: خط مونتاژ غذا
فصل 4: پیروزی بر برادر بزرگ
فصل 5: استراتژی ساده سازی
فصل 6: تاکسی، دنیای جدید شجاعانه از اپلیکشن‌ها
فصل 7: دو استراتژی و تعاملات میان آن‌ها
بخش دوم: نحوه‌ی ساده‌ سازی
فصل 8: چه نوع ساده سازی هستید؟
فصل 9: نحوه‌ی بیان ساد‌ه سازی
فصل 10: نحوه‌ی ساده ‌سازی قیمت، بخش اول: طراحی مجدد محصول
فصل 11: نحوه‌ی ساده‌ سازی قیمت، بخش دوم: طراحی مجدد سیستم کسب و کار و بالا بردن مقیاس پذیری
بخش سوم: دایناسورها را نجات دهید!
فصل 12: آیا آن‌ها نیاز به نجات دارند؟
فصل 13: ضعف شرکت‌های قدرتمند؛ پنج دلیل برای این‌که مدیران نباید ساده ‌سازی کنند
فصل 14: رهبران بازار چگونه می‌توانند ساده‌ سازی را بدون اشک ریختن انجام دهند؟
بخش چهارم: پاداش ساده سازی
فصل 15: آیا ساده ‌سازی قیمت منفعت دارد؟
فصل 16: آیا ساد‌ه‌ سازی محصول منفعت دارد؟
فصل 17: موفقیت در ساده ‌سازی
فصل 18: محدودیت‌ها، قدرت و موهبت ساده ‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساده سازی کسب و کار
نویسنده،
مترجمنادیا مرادی، منا فریدونی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات268
زبانفارسی
شابک978-600-6524-38-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
69000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساده سازی کسب و کار

طاها محمودی
۱۳۹۸/۱۱/۱
کتاب جذاب موثر وکاملا عملی درکسب و کارها. میتونه مشاور وراهنمای خوبی باشه
علی عطرچی
۱۴۰۲/۹/۲۱
به نظرم کتاب خوبی بود و حتما ارزش خواندن دارد. تنها ایراد این کتاب تکرار بیش از حد نکات تکراری است.
علی کلاهچی
۱۳۹۹/۲/۱
نو و نکته جالبی داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ساده سازی کسب و کار

برای دریافت کتاب ساده سازی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.