معرفی و دانلود کتاب سارا و فرشته‌های مهربون

عکس جلد کتاب سارا و فرشته‌های مهربون
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سارا و فرشته‌های مهربون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سارا و فرشته‌های مهربون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سارا و فرشته‌های مهربون

در کتاب سارا و فرشته‌های مهربون نوشته‌ی حسنیه وفایی نژاد، داستانی کودکانه، به صورت مصور و با بیانی ساده و دلنشین به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب سارا و فرشته‌های مهربون می‌خوانیم:

فرشته‌های کوچک همه ناراحت بودند و دل‌شان برای سارا می‌سوخت؛ فرشته مهربان ادامه داده بعد از آن روز تمام سعی‌ام را کردم تا با کمک دو فرشته خوبی و بدی سارا به او کمک کنیم. هر روز صبح، ظهر، شب، در مدرسه، کوچه و محله و هر جایی که سارا بود با او همراه بودیم اما متاسفانه او هیچ توجهی به ما نمی‌کرد، نماز نمی‌خوانده، با بچه‌های مدرسه دعوا می‌کرد، درسش را اصلا نمی‌خواند، به حرف بزرگ‌تر‌ها گوش نمی‌کرد و فقط با دوست جدیدش بازی می‌کرد، یا سرش در موبایل مامان و بابا بود و یا اینکه پای رایانه بازی‌های وحشیانه می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سارا و فرشته‌های مهربون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات تحول
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-9352-59-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سارا و فرشته‌های مهربون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سارا و فرشته‌های مهربون

برای دریافت کتاب سارا و فرشته‌های مهربون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.