معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا

با شنیدن پادکست سال کارایی بالا اثر برندن برچارد، کارهای بیشتری را نسبت به سال قبل انجام بدهید، حرکت کنید و به خودتان فشار بیاورید. پیشرفت کنید و با ترس‌هایتان مواجه بشوید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

اگر می‌خواهید امسال برایتان فوق‌العاده باشد، تصمیم بگیرید که شجاع باشید. کارایی بالا اساسا به عنوان موفقیت بلند مدت تعریف می‌شود و همیشه باید در حال بهتر شدن باشید. بدون توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که دارید، می‌توانید با تمرین کردن، تغییر ذهنیت و تمرکز به شادی و کارایی بالا برسید.

معنی زندگی با انرژی این است که با چالش مشکلی نداشته باشید و از چالش استقبال کنید. ناامیدی بخشی از پیشرفت محسوب می‌شود. بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس این است که خودتان را به چالش بکشید. چهارچوب ذهنی شجاعت را انتخاب کنید، فقط تصمیم بگیرید که شجاع‌تر باشید و در هر لحظه شادی را وارد زندگیتان کنید.

برندن برچارد (Brendon Burchard)، نویسنده‌ی آمریکایی است. برچارد از حادثه‌ی تصادفی که در نوزده سالگی تجربه کرد، به عنوان نقطه‌ی عطف زندگی خود یاد می‌کند. او پس از این حادثه، ویدیویی درباره‌ی این ماجرا ضبط کرد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان همراه شد. برچارد، موسس آکادمی High Performance است. این آکادمی، درس‌هایی در حوزه‌های تجارت، کارآفرینی، روانشناسی، تولید و فن مذاکره به دانشجویان ارائه می‌کند.

برندن برچارد در زمره‌ی پرفروش‌ترین نویسندگان ایالات متحده قرار دارد و در کلاس‌های آنلاین خود، به بیش از یک و نیم میلیون دانشجو درس داده است. کتاب "عادت‌های عملکرد عالی" که به مدت طولانی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز بود، اثر اوست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش اول
8 دقیقه
بخش دوم
6 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
8 دقیقه
بخش ششم
7 دقیقه
بخش هفتم
5 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا
نویسنده
راویعلی بهرامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا

Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۶
باسلام برندن برشارد (برچارد) یک نویسنده فوق العاده است و سمینارهاش همیشه پر از حس خوب و راهکارهای جذابه، من همیشه سعی میکنم منفی نظر ندم چون هر کتاب اگر برای من مناسب نباشه یا تکراری باشه شاید برای فردی دیگه تازه و حکم یک جرقه برای پیدا کردن مسیر زندگی و... باشه اما این کتاب بعید میدونم یک ترجمه کتاب باشه بیشتر شبیه یک قسمت از یک سمینار از برندون باشه این فایل صوتی اصلا من را راضی نکرد.
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۱۱
کتاب سال کارایی بالا خیلی تاثیرگذار است، انسان با عشق و علاقه میتواند خیلی کار و فعالیت انجام دهد، خوشبختانه خداوند قدرتی به ما انسانها عطا نموده که میتوانیم در کار و زندگی خود بدرخشیم، مدتهاست که دارم مطالعه و تجربه میکنم و مهارت بالایی بدست آوردم که میتوانم در هر موقعیتی ورود کنم و نتیجه مطلوب حاصل کنم، این کتاب هم موضوع مرتبط و خوبی در جهت رشد و پیشرفت دارد
H... KH
۱۳۹۸/۸/۹
سلام دوستان.. این کتاب چیز خاصی نداره یه مقدار از اون حرفای تکراری کتب انگیزشیه که کلی و شلخته هم هس و بیشتر یه پیش درامد و معرفی برای کتاب بعدیشه و رسا بوک هم داره خودشو در اخر تبلیغ میکنه... ولی خود برندن برچارد ادم تاثیر گذاریه و کتاب عداتهای عملکرد عالیش خوبه اونو حتما بخونید.. ولی این کتاب چیز کاربردی و تاثیر گذاری نداره و کامل هم نیس.
کاربر sahar
۱۳۹۸/۲/۲۳
توی این کتاب یک سری اصول کلی مثل شاد بودن، در لحظه بودن، واعتماد بنفس و... به عنوان راهکار برای کارایی بالا پیشنهاد میشه اما با توجه به حجم کم کتاب خیلی به جزئیات نمی‌پردازه بهرحال این کتاب رو به کسانی که وقت یا حوصله کمی برای مطالعه دارند پیشنهاد میکنم. بنظرم اگر کسی فرصت و علاقه به مطالعه داره اثر مرکب پیشنهاد بهتری هست.
آرزو حیدری
۱۳۹۸/۱/۴
بعضی قسمتا نصفه رها شده و قسمت آخر هم گفته شده که ده تا مورد هست که باید به خودمون امتیاز بدیم (جمع بندی کل این پادکسته) ولی اون ده تا مورد رو نام نبرد!! و اینکه در قالب سخنان برندن ریچارد اومده سایت رسا بوک رو تبلیغ کرده به نظرم اشتباهه. میتونستن تبلیغشونو از زبان خودشون انجام بدن
محمد مهدی
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سلام کتابراه دوست‌داشتنی
ممنون از طرح نوروزی و طرح خوب آخر هفته با کتابراه
خواهش می‌کنم امکان دریافت یک‌جای فایل صوتی کتاب‌ها رو هم فراهم کنید
اینکه تک تک فایل‌های کتاب صوتی رو دریافت کنیم چندان کار آسونی نیست خصوصا وقتی فایل‌ها کوتاه کوتاه و تعدادشون زیاده
علی تاتار
۱۳۹۸/۱/۷
اول ممنونم از کتابراه به خاطر طرح نوروزیش. ولی متاسفانه این کتاب بیشتر جنبه تبلیغ برای رسا بوک هست و یک کتاب نصفه و نا تمام. که در معرفی کتاب گفته نشده. البته درست نیست که صدتا خوبی رو ندید و یک بدی رو دید. در کل پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو دانلود نکنین.
abbas mohammadi
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
خیلی ممنون از کتابراه عزیز و دوست داشتنی بابت طرح نوروز، سال نو بر تمامی پرسنل محترم کتابراه و همراهانش خجسته باد و سالی پر از شادی و سلامتی برایتان آرزومندم
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتاب بسیار خوبیه گوینده بخوبی وظیفشو انجام داده و مطالب کتاب رو شیوا بیان کرده.
نکاتی که بیان شده بسیار مثبت و تاثیر گذار فقط تنها نکته عمل و اصلاح رویه نادرست موجود / پیشنهاد میکنم نکاتی رو که بیان میکنه یاداشت کنید.
مهسا ترابی
۱۳۹۷/۱۲/۲۹
خیلی عالیه ممنون. عالی و به موقع برای شروع سال جدید.
فرزانه قنبری
۱۳۹۸/۷/۱۴
این کتاب ازمون می‌خواد که با فشار آوردن به خودمون بیشتر حرکت کنیم، شادی رو وارد زندگیمون کنیم از ترسها فاصله بگیریم و خلاصه به دنبال تغییر در زندگی باشیم.
سید محمد موسوی
۱۳۹۸/۲/۱۳
اصل چیزی گیرتون نمیاد با گوش دادنش، به درد همون قدری که مجانی باشه می‌خوره، واقعی میگم، کامل گوش دادم چیز خاصی نداشت، الکی نمینویسم. اثر مرکب رو گوش بدید بهتره
Tara Akhavan
۱۳۹۸/۱/۱۰
عالی بود ولی کاملش بیشتر جواب میده... رسابوک به کنار، اینجا ادامه ش نیست توی کتابراه؟ کسی اگه میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه.
Great Aziz
۱۳۹۸/۱/۴
کتاب بصورت خیلی کلی ایده‌هایی رو میدی و در کل بد نیست، صدای دلنشین گوینده باعث جذابتر شدن گوش دادن به کتاب میشه
Elen Sahra
۱۳۹۸/۱/۲
خیلی عالی به موقع به کار آمد در شروع سال
و صدای گوینده متن عالی و خیلی راحت ارتباط برقرار میشه با موضوع خیلی متشکرم
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سال کارایی بالا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.