معرفی و دانلود کتاب سایه تر یک رویا

عکس جلد کتاب سایه تر یک رویا
قیمت:
۴۸۰۰۰ 24000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سایه تر یک رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سایه تر یک رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سایه تر یک رویا

کتاب سایه تر یک رویا نوشته‌ی طیبه دلجو، ماجرای عشق دختری به نام نیکی را به تصویر می‌کشد که به پسری خوش قیافه و ورزشکار در دانشگاه دل بسته است.

نیکی به خاطر شغل پدرش که همیشه در سفرهای خارجی است، برای ادامه تحصیل نزد عمویش در تهران می‌آید. او دختر عمویی هم سن خودش دارد و هر دو در یک دانشگاه درس می‌خوانند. پدر نیکی از لحاظ مالی وضع بسیار خوبی دارد و هر ماه برای برادرش به خاطر حضور نیکی در خانه‌اش پول می‌فرستد. پسری خوش قیافه در دانشگاه از نیکی خوشش می‌آید و نیکی غافل از اینکه دختر عمویش نیز دل بسته‌ی حسام است، کم کم به حسام روی خوش نشان می‌دهد.

در ادامه برای پدر نیکی در یکی از سفرهای تجاری‌اش مشکلی پیش می‌آید و خبر فوتش، نیکی را آشفته می‌کند. رفتار زن عموی او بعد از اینکه دیگر پولی بابت نگهداری آن‌ها نمی‌رسد کم کم تغییر می‌کند و نیکی روزهای سختی را سپری می‌کند و به ناچار از آن‌جا می‌رود. ماجرای عشق نیکی، حسام و آزاده را بخوانید تا متوجه شوید سرنوشت نیکی در تهران بدون هیچ پولی و بعد از خروج از خانه عمویش چه می‌شود.

در بخشی از کتاب سایه تر یک رویا می‌خوانیم:

نیکی ضربه‌ای به دراتاق آزاده نواخت. با صدای آزاده که می‌گفت: "بفرمایید" وارد اتاقش شد. بادیدن آزاده که روی چهارپایه‌ای ایستاده بود و در حال مرتب کردن کتاب‌هایش بود گفت: "کمک نمی‌خوای. می‌بینم به جنب و جوش افتادی."

آزاده خندید: "آره. این همه وقت تو تابستان دنبال اَللَلی و تَللَلی بودم فردا که باید به دانشگاه برم یادم افتاد که باید کتابخونه‌ام رامرتب کنم. الان را نبین چقدر وسواس به خرج می‌دم همین که یک هفته از سال تحصیلی جدید بگذره دوباره همه جا نامرتب می‌شه."

نیکی همان‌طور که سرپا ایستاده بود و نگاهش می‌کرد گفت: "فکر می‌کنی مادرت هنوز از ما دلخوره... راستش از این که زن دایی را ناراحت می‌بینم احساس خوبی ندارم. "

آزاده به جانبش برگشت و با قدری تامل گفت: "تو مامان من را نمی‌شناسی. اگر یک درصد احتمال داشت از دست ما ناراحت باشد مطمئن باش نمی‌گذاشت که راحت وارد خونه بشیم.." آن وقت نگاهش را از پنجره به بیرون که سیاهی شب همه جا را فراگرفته بود دوخت و ادامه داد: "راستش هر بار که این دوره مهمونی‌ها می‌شود مادرم تحت تاثیر دوستاش قرار می‌گیرد." آزاده نخواست بگوید مادرم از این که نمی‌تواند تو یکی از کنسرتای دبی یا آنتالیا حضور داشته باشد بیشتر افسرده است تا ناراحت... نگاهش را به نیکی دوخت که حالا لبه تختش نشسته بود و یکی ازکتاب‌های کامپیوترش را ورق می‌زد. شنید که نیکی پرسید: "چرا رشته کامپیوتر را انتخاب کردی.. ؟"

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سایه تر یک رویا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهابه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات524
زبانفارسی
شابک978-600-5205-76-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰۰ 24000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سایه تر یک رویا

شادی ن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کتاب بسیار جذاب و پر‌کششی بود
نسبت به رمان‌های ایرانی دیگر از بسیاری از کلیشه‌ها دور بود
تنها ایرادش ادبیات آن بود که گاها به سبک عامیانه و گاها سبک ادبی بود و با هم تناسب نداشت
Arg.1990
۱۴۰۱/۱۲/۵
سلام خسته نباشید به نویسنده محترم
متن روان، داستان جذاب و کشش دار، همراه با فضا سازی خیلی خوب، واقعا لذت بردم، پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را مطالعه نمایید
فاطمه اسلامی فر
۱۴۰۲/۸/۱۷
بنظر من این کتاب خیلی خوبی بود
لیلا سرگو
۱۳۹۹/۹/۱۳
کتاب فوق العاده‌ای بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سایه تر یک رویا

برای دریافت کتاب سایه تر یک رویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.