معرفی و دانلود کتاب صوتی سخنرانی موفق

عکس جلد کتاب صوتی سخنرانی موفق
قیمت:
۳۴۰۰۰ 23800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سخنرانی موفق

کتاب صوتی سخنرانی موفق اثر برایان تریسی، از طریق آموزش قدرت بیان به شما کمک می‏‌کند سریع‏‌تر در حرفه‌‏تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید، به بزرگ‌ترین اهداف‌تان برسید و در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شوید.

با کتاب صوتی سخنرانی موفق (Speak to win) می‌آموزید که در هر شرایطی در گفتگو موفق باشید و شهامت، اعتماد به نفس و کارایی‌تان را افزایش دهید. مهارت شما در حرف زدن و سخنرانی روی موفقیت شما تاثیر می‌گذارد. خوب حرف زدن احترام دیگران را به شما جلب می‌کند، شما را در حضور دیگران ارزشمندتر می‌کند و کسانی که می‌توانند به شما کمک کنند و درها را به رویتان بگشایند، نظر موافق‌شان به شما جلب می‌شود. توانایی خوب حرف زدن دیگران را متقاعد می‌سازد که شما انسانی با استعدادتر و هوشمندتر از دیگرانی هستید که به خوبی شما حرف نمی‌زنند.

توانایی شما در صحبت کردن با مخاطبان برای موفقیت‌تان ضروری است. خوب صحبت کردن هم ممکن است احترام و توجه دیگران را به دنبال داشته باشد، به ارزش شما در جمع می‌افزاید و توجه افرادی را که می‌توانند به شما کمک و دریچه‌هایی به روی‌تان باز کنند، جلب می‌کند. توانایی خوب صحبت کردن، به دیگران ثابت می‌کند که شما با استعدادتر و باهوش‌تر از کسانی هستید که نمی‌توانند به خوبی شما صحبت کنند. ارزشمندترین دارایی شما ذهن‌تان است. یکی از گران‌بهاترین مهارت‌های شما توانایی خوب فکر کردن و بیان واضح منظورتان است.

مهارت سخنوری بیش از هر مهارت دیگری به کسب منافع بیشتر و پیشرفت شما کمک می‌کند. به علاوه، تنها راه نشان دادن تسلط به یک موضوع، ابراز واضح افکار و ایده‌ها به صورت شفاهی و کتبی است. وقتی شما خوب صحبت می‌کنید مردم می‌گویند: "او می‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند." هرچه بهتر و ترغیب کننده‌تر صحبت کنید، خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت. هرچه خودتان را بیشتر دوست بدارید در روابط‌تان با دیگران، خوش‌بین‌تر و خوش رفتارتر و در تمام کارهایی که انجام می‌دهید سالم‌تر و خوشحال‌تر خواهید بود.

«هنر سخنرانی و فن بلاغت»، «برنامه‌ریزی و تدارک به زبان ساده»، «اعتماد به‌ نفس و تسلط ذهنی»، «در برابر همه مخاطبان قدرتمند ظاهر شوید»، «تسلط در جلسات با گروه‌های کوچک»، «مهارت در سخنرانی و مذاکره با گروه‌های کوچک»، «تسلط روی سن: تحت تاثیر قرار دادن شنوندگان»، «تسلط آوایی: روش‌های داشتن صدایی تاثیرگذار»، «فوت‌وفن تجارت: تکنیک‌های استادان سخنران»، «کنترل فضای متعلق به شما»، «ضربه نهایی را وارد کنید: نفس آن‌ها را بگیرید» و «ارایه سخنرانی به منظور فروش» از بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد.

این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
19 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
هنر سخنرانی و فن بلاغت
47 دقیقه
برنامه‌ریزی و تدارک به زبان ساده
25 دقیقه
اعتماد به نفس و تسلط ذهنی
30 دقیقه
در برابر همه‌ی مخاطبان قدرتمند ظاهر شوید
18 دقیقه
تسلط در جلسات با گروه‌های کوچک
35 دقیقه
مهارت در سخنرانی و مذاکره با گروه‌های کوچک
55 دقیقه
تسلط روی سن
32 دقیقه
تسلط آوایی
37 دقیقه
فوت و فن تجارت
49 دقیقه
کنترل فضاهای متعلق به شما
23 دقیقه
ضربه نهایی را وارد کنید
51 دقیقه
ارائه سخنرانی به منظور فروش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سخنرانی موفق
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویعلی همت مومیوند
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ 23800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سخنرانی موفق

Hamid Programmer
۱۴۰۱/۴/۱
یک کتاب عالی برای آموزش سخنرانی و فن بیان، پر از نکته و تجربه است. چه بخواهی فن بیان یاد بگیری و چه بخواهی آن را آموزش بدی
با بیان شیوا و دلنشین که دوست داری تا پایان کتاب یک سره گوش بدی.
این کتاب برای کسانی که تصمیم دارند فن بیان را اصولی یاد بگیرند خیلی مفید است.
سعید حسینی
۱۳۹۷/۸/۲۳
این کتاب واقعا عالیه. بی‌نظیره.
به تمامی دوستان خودم سفارش میکنم حتما این فایل صوتی را گوش دهید. در این جامعه‌ی فعلی همه‌ی ما نیاز داریم تا فنون سخنرانی را آموزش ببینیم.
موفق و پیروز باشید
sharif anvarinia
۱۳۹۸/۳/۷
گوینده از صدای خیلی خوبی برخورداره و موسیقی مناسبی هم داره ولی کیفیت صدای گوینده شوکه کننده ست
انگار با میکروفون گوشی ضبط شده، ارزش خرید نداره
نوید یزدی
۱۳۹۷/۹/۲۸
کتاب واقعا عالی. گوینده بی‌نظیر. ولی فقط در بعضی از فصل‌ها این اهنگ بین موضاعات واقعا رو اعصاب و بده. ولی اکثرجاها اهنگ خوبی داره
Esmaeil Kheradmand
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتاب عملی خوبی بود البته اگه صدای راوی بم تر بود و مکث بیشتر داشت جذابتر میشد البته صدای عالی داشتن
شهلا دانشور
۱۴۰۰/۷/۲
فقط کسانی دانلود کنن که قصد سخنرانی برای یک جمع رو دارن
Azadeh Ghorbanzadeh
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
من خیلی استفاده کردم
Morad Niazi
۱۳۹۷/۱۰/۶
کتاب مفید و بسیار کاربردی
Meysam Salehvand
۱۴۰۰/۹/۳
نیاز برای سخنرانی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سخنرانی موفق

برای دریافت کتاب صوتی سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.