معرفی و دانلود کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور

عکس جلد کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور
قیمت:
۳۹۰۰۰ 27300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور

داستان کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور اثر گابریل گارسیا مارکز، درباره‌ی مرد مسنی است که برای معالجه به ژنو می‌رود، او پیش از این رئیس‌جمهور یکی از کشورهای آمریکای جنوبی بوده‌ و یکی از هموطنان مهاجر او که راننده آمبولانس است رئیس‌جمهور را که به شکلی ناشناس زندگی می‌کند، می‌شناسد و او را به خانه‌اش دعوت می‌کند.

گابریل خوزه گارسیا مارکز (Gabriel Garcia Marquez)، رمان‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. وی در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب جایزه نوبل شده است.

گابریل گارسیا مارکز در طول حیات خود به شهرتی بی‌بدیل در سراسر جهان دست یافت که قسمت اعظم آن را مدیون خلق کتاب صد سال تنهایی است. بسیاری از صاحب‌نظران این کتاب را شاهکار مارکز و همچنین دنیای ادبیات می‌دانند. فروش بی‌نظیر این اثر در تمام کشورها گواه این مطلب است.

از جذابیت‌های آثار گابریل گارسیا مارکز درگیر کردن مخاطب در روند داستان است. بسیاری از اتفاقات و جزئیات مهم و سرنوشت‌ساز در کتاب نوشته نشده و چگونگی آن‌ها به تخیل نویسنده واگذار شده است. همچنین اینکه وی در طول کتاب به یک سبک خاص بسنده نکرده و سبک‌های مختلف را در موقعیت‌های مقتضی به کار گرفته است. کارهای ابتدایی او به سبک رئالیسم و تاثیر پذیرفته از ویلیام فالکنر بوده است ولی به تدریج سبک رئالیسم جادویی قالب اصلی داستان‌هایش شده است.

بسیاری از آثار گابریل گارسیا مارکز به فارسی ترجمه شده و در ایران با اقبال عمومی مواجه شده‌اند، از جمله: صد سال تنهایی، پاییز پدر سالار، عشق سال‌های وبا، گزارش یک آدم‌ربایی، خاطرات دلبرکان غمگین من، ژنرال در هزارتوی خود و سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور (Happy travel Mr President) هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
بخش اول
24 دقیقه
بخش دوم
22 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور
نویسنده
مترجمهوشنگ اسدی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 27300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور

کاربر KIA
۱۳۹۷/۶/۲۶
مگه میشه نویسنده گابریل گارسیا مارکز باشه و گوینده رضا عمرانی و اون کتاب را نخرید و گوش نکرد؟! حتما بخرید پشیمون نمیشید.
Mahdi Zamani
۱۳۹۸/۳/۱۷
البته این داستان، اولین داستان کتاب 12 داستان سرگردان میباشد و آن جا هم می‌توانید آن را بیابید.
فرهنگ ظریف بشارتی
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
خیلی شبیه زندگی مرحوم شاه فقید خودمونه
واقعا کارهای مارکز زیباست
میلاد شیرمحمدی
۱۳۹۹/۹/۸
کتابی بسیار عالی با اجرای بسیار زیبا و میکسی بسیار طبیعی...
آرین درودى
۱۳۹۹/۱/۳۰
بعد از صرف بیش از ١ ساعت هیچ حس خاصى به من دست نداد
اشکان معتمد
۱۳۹۹/۸/۱۴
کتاب سرگرم کننده اى بود در مجموع بد نبود
Zara J
۱۴۰۱/۷/۱۱
هم طنزه هم جدی. لذت بردم سپاس
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور

برای دریافت کتاب صوتی سفربخیر، آقای رئیس‌جمهور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.