معرفی و دانلود کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر

کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر از مجموعه قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، حکایت‌های آموزنده‌ای از ازوپ را ارائه می‌دهد. این کتاب در سه داستان مصور با نام‌های بازرگان عرب و شتر، سه آرزو و روباه بی‌دم، پیام‌های اخلاقی گوناگونی نظیر: احترام به دیگران، بهره‌گیری از فرصت‌ها و فریب نخوردن را برای کودکان با گروه سنی «ب» و «ج» ارائه می‌دهد.

هدف اصلی قصه‌های آموزنده‌ی دیروز برای بچه‌های امروز، سرگرم‌ کردن کودکان و ایجاد اوقاتی لذت‌بخش همراه با افزایش خلاقیت و مهارت‌های یادگیری است.

در بخشی از کتاب سلطان خوش صدای جدول و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

روزی روزگاری، در یک جنگل سبز پر از درخت‌های صنوبر، یگ گروه از کلاغ‌ها زندگی می‌کردند. این طور به نظر می‌رسید که هر کلاغ، خیلی بلندتر و گوش خراش‌تر از برادرانش جیغ می‌زد و قارقار می‌کرد خوش صداتر است. وقتی که تمام گروه برای شکار می‌رفت، هرگز هیچ جایی، آن‌قدر سر و صدا و قارقار نمی‌شد. آن‌ها معمولا همه با هم به شکار می‌رفتند و چند تا از آن‌ها به نوبت، نگهبان چند درخت بلند کنار هم بودند. آن‌ها خیلی صدای گوش خراشی ایجاد می‌کردند. خودشان را پشت شاخه‌ها مخفی می‌کردند. هیچ‌وقت پرهای سفید و سیه، آبی زیبایشان، زشتی صدایشان را نمی‌پوشاند. پرندگان دیگر جنگل، اصلا کلاغ‌ها را دوست نداشتند. آن‌ها مجبور بودند همیشه مراقب باشند تا کلاغ‌ها تخم‌هایشان را ندزدند، اما برای کلاغ‌ها مهم نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر
مترجمحسین حبیبی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-6210-45-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب سلطان خوش صدای جنگل و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.