معرفی و دانلود کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

عکس جلد کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

کیم وو چونگ مدیر و مؤسس سابق کمپانی دوو، کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست، را برای جوانان و نوجوانان کره‌ای‌ ارائه کرده و با تجربیات هوشمندانه‌‌ی خود راهی برای رسیدن به موفقیت واقعی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی به سوی موفقیت واقعی (Every Street is Paved with Gold: The Road to Real Success) یکی از پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌های کره‌‌ای است که برای قشر جوان و نوجوان به نگارش درآمده و شامل پندهای ارزشمندی برای آن‌هاست، این کتاب پس از انتشار طرفداران زیادی پیدا کرد و در سراسر جهان به زبان‌های مختلف ترجمه شد.

کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) با تلاش و پشتکارش، جهان را مبهوت و حیرت‌زده‌ی خود کرده است. او پسر بچه فقیری بود که با تدبیر، سعی و تلاشش، تیم صنعتی دوو را با بیش از 25 میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد و بسیاری از رهبران دنیا، نبوغ و هوش افسانه‌ای او را در کار و تجارت مورد ستایش قرار داده‌اند؛ زندگی او سرشار از راهکارها و ایده‌های خلاقانه و کاربردی است که اگر آن‌ها را در زندگی خود اعمال کنید، می‌‌توانید به موفقیت‌های زیادی در کار و زندگی خود دست پیدا کنید.

این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه مسیرهای تازه‌ای برای گرفتن تصمیمات مهم زندگی به دست بیاورید، جلسات کاری طولانی خود را پایان دهید، وام‌های کلان بگیرید و دستیاران بزرگ و برجسته را استخدام کنید و...

این کتاب به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به هدف‌تان به سختی کار کنید و از پول‌تان به شکلی بهینه جهت بهبود وضع جامعه استفاده نمایید، کم‌کم به این مسئله پی می‌برید که سنگ‌فرش‌های هر خیابان از طلا است و به سمت جاده موفقیت حرکت می‌کنید.

کیم وو چونگ (Kim Woo Choong)، نویسنده و کارآفرینی موفق است که بعد از جنگ، از صفر شروع به کار کرد و هیچ سرمایه‌ای در دست نداشت، اما با تلاش مستمر و هوش بالایش توانست یکی از شرکت‌های عظیم بین‌المللی دنیا به نام «دوو» را تأسیس کند. او ابتدا با خرید و احیا کردن شرکت‌های ورشکسته کارش را آغاز نمود.

کیم وو چونگ نابغه‌ای کارآفرین است که در داخل و خارج از کشورش جوایز ارزنده‌ای به دست آورد که عبارت‌انداز:

- تقدیر مجله کره‌ای اکونومیست در سال 1988 به عنوان تاجری موفق و مؤثر.
- تقدیر دفتر یونسکو در سئول در سال 1989 به عنوان فردی که با تلاش معنای دیگری به کار داده است.
- تقدیر توسط دولت پاکستان و سودان به خاطر کمک به پیشرفت اقتصادشان و دریافت نشان‌ افتخار در ایالات‌ متحده و کره
- دریافت جایزه بین‌المللی از کارل گوستاو شانزدهمین پادشاه سوئد، در ژوئن سال 1984 که این جایزه هر سه سال یک‌بار توسط اتاق بازرگانی به کارآفرینانی که ایده خود را به مرحله عمل رسانده‌اند، اعطا می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

- رؤیاها قدرت ایجاد تغییر در جهان هستند.
- اگر فقط به‌ موقعیت فعلی‌ات بچسبی، دیگران از کنارت می‌گذرند.
- تجارت تنها سود کردن نیست، کمتر ضرر کردن نیز بخشى از تجارت است.
- کسی که خودش را غرق در کارش کرده است، هرگز شکست نمی‌خورد.
- در نظر پیشگامان، دنیا مکانی است بزرگ و بی‌نهایت کار برای انجام دادن وجود دارد.
- برنج باید در ظرف باشد تا خورده شود وقتی روی زمین ریخت دیگر هیچ‌کس آن را نمى‌خورد.
- روابط خوب با اشخاص برجسته از پول با‌ارزش‌تر است، چون شما نمى‌توانید روابط را با پول بخرید.
- حماقت است اگر کسى به دارایى‌هایش افتخار کند، این یعنی شما چیز دیگرى ندارید که به آن افتخار کنید.
- زمانى که چرخ چاه خالى باشد، بسیار پرسر‌ و‌ صدا‌ست اما زمانى که پر باشد نیازى به ایجاد سر‌و‌صدا ندارد.
- اگر شما در هر دادوستد، دیگران را نیز در منفعت خود سهیم کنید، در بلند مدت در تجارت موفق‌تر خواهید بود.
- اگر تنها به آنچه هستید بسنده کنید دیگران از شما سبقت خواهند گرفت و این به معنى عقب‌ ماندگى است.
- جرقه‌ی ایده‌های خلاقانه معمولاً وقتی در ذهنت زده می‌شود که سخت مشغول کار کردن، یا سخت مشغول فکر کردنی.
- اگر در پروژه‌ای تنها یک درصد شانس موفقیت باشد، تاجر واقعی آن یک درصد را به چشم جرقه‌ای برای برافروختن آتش می‌بیند.

در بخشی از کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست می‌شنویم:

در سراسر زندگی‌ام، بدون توجه به رویدادهای آن، هرگز خوش‌بینی را کنار نگذاشته‌ام. یک بار در سفرهای بی‌شماری که به اطراف و اکناف جهان می‌کنم، سوار بر هواپیمایی بودم که باید فرود اضطراری انجام می‌داد؛ بار دیگر در حال بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه کابین هواپیما دچار آتش سوزی شد. در هیچ یک از این موارد، برای لحظه‌ای هم فکر مرگ از خاطرم نگذشت، و تصور می‌کنم این وسعت خوش‌بینی‌ام را نشان می‌دهد. همیشه موقعیت‌های بحرانی را چیزی بیش از خطراتی آنی و زودگذر تصور نکرده‌ام و این عصاره خوش‌بینی من می‌باشد.

به یک معنی، کسب و تجارت را نوعی جنگ تلقی می‌کنم. هر چه کسب و تجارت بزرگتر باشد، حوادث بیشتری در پیش رو خواهید داشت و بیشتر باید برای آن مایه گذاشت. اگر کسی در روند کسب و تجارت، دچار ناامیدی و بدبینی شود، آن‌جا نقطه پایان پیشرفت او است.

وجه تمایز من با سایر صاحبان کسب و تجارت، تجربه قابل ملاحظه من در خرید شرکت‌های ورشکسته و راه اندازی مجدد آن‌هاست، صاحبان این شرکت‌ها، بانک‌ها و حتی دولت آن‌ها را رها کرده بودند. رها کردن عملا بدبینی است. بارها و بارها شکست‌های جدی را در یک چشم به هم زدن عملا به کسب و تجارت‌های پول‌ساز تبدیل کرده‌ام. این حقیقت را می‌توان از مطبوعات بین المللی دریافت. وقتی در این باره از من سؤال می‌شود، همواره این پاسخ را به آن‌ها می‌دهم: «وقتی دیگران شمارش غیرممکن‌ها را آغاز می‌کنند، من شمارش امکانات را شروع می‌کنم.»

در دوو هرگاه کسب و تجارتی جدید یا تجارت با ملتی جدید را شروع می‌کنم، تعداد زیادی از اطرافیانم نگران می‌شوند. هنگامی که یک پروژه کارخانه یخچال سازی را در جمهوری خلق چین پذیرفتم، تعداد مخالفان این پروژه بیش از موافقان آن بود. زمانی که پروژه بانکداری مشترک را با مجارستان قبول کردم، و آنگاه که به مسکو رفتم تا بازار روسیه را برای فعالیت‌های دور افتتاح کنم، همین اتفاق روی داد. حتی در خارج از شرکت مقاومت بیشتر بود. بانک‌ها و دولت به شدت نگران بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
مقدمه - بخش اول: رویا دیدن
43 دقیقه
بخش دوم: مدیریت - قسمت اول
48 دقیقه
بخش دوم: مدیریت - قسمت دوم
58 دقیقه
بخش سوم: رشد - قسمت اول
41 دقیقه
بخش سوم: رشد - قسمت دوم
56 دقیقه
بخش چهارم: رهبری - قسمت اول
44 دقیقه
بخش چهارم: رهبری - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست
نویسنده
مترجمداود نعمت اللهی
ناشر صوتیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
کتابی مفید بود و بیشتر در خصوص زندگی و رازهای مردی بسیار سخت کوش و زحمت کش و باهوش و ساده زیست بود اما مشکل اینجاست که چیزی که مورد نیاز نسل امروز و حتی بنظر من نسل‌های گذشته و آینده هست. آموزش سخت کوشی و جدایی از خانواده و زندگی را فدای کار کردن نیست بلکه آموزش درست فکر کردن و بهرور نمودن ذهن برای بازدهی بیشتر در مقابل کار و زحمت کمتر هست
آزاده باقری
۱۴۰۰/۹/۱۹
باسلام. محتوی کتاب عالیست وخواندن آنرابه همه کسانیکه افکاربزرگ درسردارندوبه دنبال پیشرفت وموفقیت هستندتوصیه میکنم مخصوصا برای مدیران مطالعه آن واجب است. امانقطه ضعف کتاب صوتی روخوانی آن است که دربرخی مواردمتناسب بامفهوم جملات نیست. سکوت وتاکیدمابین جملات درجاهای لازم انجام نشده. قواعددستوری روخوانی بایدبیشتررعایت شوند.
باسپاس ازکتابراه وانتشارات معیارعلم
Danial Abdoli
۱۳۹۹/۵/۶
کتاب عالیه حرف نداره هر ایرانی به نظر من باید این کتاب رو بخونه شاید کلی از مشکلات مملکتمون بتونه با این خواندن این کتاب حل بشه..... فقط گوینده با بدترین حالت ممکنه کتاب رو میخونه و کاملا یک نواخت که من مجبور شدم یک ورژن دیگرش رو بخرم خیلی خیلی صوت بدی داره آهنگ سکرت گاردن تا آخرین لحظه پخش میشه کار میکنه تا عمر داری او آهنگ رو گوش ندی
Saleh Kheradmand
۱۳۹۸/۱۰/۲
کتاب خوبیه و تجربه‌های کاری نویسنده که مدیر شرکت دوو هست رو بیان میکنه. صدا خواننده خوب نیست و مفهوم آنچه که خودش میخونه رو متوجه نمیشه
Hani A
۱۳۹۸/۹/۵
کتاب خوبیه و آقای کیم خیلی زیبا اتفاقاتی که براش رخ داده رو بیان نموده و باعث شده که با خوندن کتاب حس کنید پدربزرگتون داره نصیحتتون می‌کنه و از تجربیاتش براتون میگه، خلاصه که عالیییه
حسن فیروزی
۱۴۰۲/۷/۱۷
من این کتاب رو سال 1375 یک بار خونده بودم اون موقع خیلی عالی بود. الان که دوباره گوش دادم قسمت زیادی از مطالب کتاب رو با غنای بیشتری توی سایر کتاب‌ها خونده بودم. جذابیتش برام کم شده بود ولی تکرار قشنگی بود
ریحانه نصر
۱۴۰۱/۱۲/۵
کتاب خودمانی وبسیار مفید بود که تمام مطالبش آموزنده بود و در وقتهای آخر کتاب تضادهای بین صحبتهای نویسنده درابتدا انتهای مطالب وجود داشت.
که معلوم بود مطالب توسط نویسنده یاداشت نشده و گردآوری گردیده است
babak varasteh
۱۳۹۸/۹/۲۲
کتاب که عالیه ولی راوی برای رمان عالی هستن ولی برای این کتاب...
با احترام به راوی
و البته موزیک متن مسخره... برای چی موزیک میزارید آخه!!!
Nima Bero
۱۳۹۸/۹/۷
کتاب خیلی خوب، سالها پیش چاپیش خوندم، ذوق کردم صوتیشو دیدیم، با شنیدن صدای راوی منصرف شدم بخرمش انگار برا کودکان گویندگی میکنه
امیر توسلی
۱۴۰۰/۵/۲۷
تا وسطاش گوش دادم نویسنده فقط از خودش تعریف میکنه.. اونجا رو چکار کردم اینجا اونکارو کردم.. فلان بهمان... بدک نیست چیزای مفیدم داره.. الهام بخش.. نقش نظم در کار این چیزام هست داخل
Hamed MehrParvin
۱۳۹۸/۹/۱۵
کتاب عالی هستش فقط‌ای کاش گوینده‌اش یه ذره با خلاقیت و تن صدای هیجانی میخوند این کتاب رو
ارسلان فائق فرید
۱۴۰۲/۱/۳۰
نریشن بسیار ضعیف، میتونم بگم خواننده قبل از ضبط صدا، حتی یک دور هم متن را نخوانده است و تعجب میکنم از ناشری که بدون توجه به کیفیت کار، آن را منتشر کرده است.
میلاد محمدی
۱۳۹۹/۹/۱۵
خیلی مفصل توضیح داده. خیلی خوبه به نظرم برای علی الخصوص افرادی که دارن وارد تجارت‌های بزرگ مخصوصا در سطح بین المللی میشن فوق العادست... 👍🏻
سروش قاسمیه
۱۳۹۸/۱۰/۷
کیفیت صدا بسیار مناسب است. این کتاب برای افرادیکه به دنبال تغییر در زندگی شخصی و کسب و کار خود هستند بسیار مفید است
مجید فدایی
۱۳۹۹/۱۰/۸
خیلی عالی. خیلی‌ها از گوینده شکایت بیجاکردند. به نظر من خیلی زیبا وشمرده گویندگی میکنند. کتاب هم که عالیه ممنون
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

برای دریافت کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.