معرفی و دانلود کتاب صوتی سه خوک کوچولو

عکس جلد کتاب صوتی سه خوک کوچولو
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه خوک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه خوک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سه خوک کوچولو

کتاب صوتی سه خوک کوچولو نوشته‌ی پاتریشا سیبرت، درباره‌ی سه خوک کوچک و کنجکاو است که با یکدیگر به همه‌ جای جهان سفر می‌کنند تا چیزهای زیادی یاد بگیرند.

موضوع کتاب صوتی سه خوک کوچولو (The Three Little Pigs) چیست؟

در زمان‌های بسیار قدیم سه خوک کوچک با یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی می‌کردند. خوک‌ها بسیار کنجکاو بودند و علاقه داشتند در مورد جهان و اطرافشان چیزهای بسیاری بدانند. به همین دلیل بود که در یکی از روزهای فصل تابستان وسایل خود را جمع کردند و به راه افتادند. آن‌ها از اینکه در کنار هم بودند بسیار خوشحال بودند و لذت می‌بردند، به مکان‌های جدید می‌رفتند و دوستان جدیدی پیدا می‌کردند. تابستان در حال تمام شدن بود و همه برای فصل سرما در حال آماده شدن بودند، خوک کوچولوها کمی فکر کردند و به این نتیجه رسیدند که برای فصل سرما باید خانه‌ای گرم و امن بسازند و پس از مدتی هر سه دست به کار شدند.

کتاب صوتی سه خوک کوچولو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی آموزنده آشنا بشوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی سه خوک کوچولو می‌شنویم:

بعد شروع به جمع کردن صاف‌ترین و محکم‌ترین تکه چوب‌هایی که می‌دید کرد. چوب‌ها رو با طناب به همدیگه بست و باهاشون اسکلت خونه‌اش رو درست کرد، بعد چندتا چوب دیگه رو به ستون‌ها وصل کرد تا دیوارهای خونه‌اش کامل بشه. بالاخره خوک دوم هم کارش تموم شد و با خودش گفت: کارم عالی بود. در همین حین، خوک سوم از راه رسید و گفت: خونه‌ات خیلی قشنگه، اما به نظرم خیلی مقاوم نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
سه خوک کوچک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سه خوک کوچولو
نویسنده
مترجمسارا مسعودی ثابت
راوینفیسه فتحی، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سه خوک کوچولو

shirin zbouri
۱۴۰۰/۳/۵
پسر من عاشق این تاب است اما زیاد صوتیش را علاقه نشان نداد.
ریحان موسی
۱۴۰۰/۲/۱۳
بامزه و قشنگه بچه هام دوست دارن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سه خوک کوچولو

برای دریافت کتاب صوتی سه خوک کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.