معرفی و دانلود کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی

عکس جلد کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی
قیمت:
۸۰۰۰ 4000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی

با کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی نوشته بورلی انگل، می‌آموزید که چگونه سوء استفاده شدن و سوء استفاده کردن را در زندگی متوقف کنید.

این کتاب صوتی خلاصه‌ای از کتاب سوء استفاده عاطفی (The emotionally abusive relationship) است. این اثر راهکارهایی را به شما می‌آموزد که از طریق آن می‌توانید بر ترس، خشم، اضطراب، حس ناامنی و ناامیدی چیره شوید و چنانچه زوجی هستید که هر دو درگیر این موضوع شده‌اید، می‌توانید در رفع آن تلاش کنید.

سوء استفاده عاطفی شامل هر نوع رفتار غیر فیزیکی است که هدف آن کنترل کردن، ترساندن، تحقیر و تنبیه کردن، و به انزوا کشاندن شخص دیگری است. در واقع سوء استفاده عاطفی نوعی شست و شوی ذهنی است زیرا اعتماد به نفس فرد را نشانه رفته و به هسته درونی او آسیب وارد می‌کند. در بسیاری موارد زوجینی که درگیر رابطه‌ی آلوده به سوء استفاده عاطفی هستند، حتی از وجود آن آگاه نیستند و دلیل مشکلات خود را «عدم تفاهم» می‌دانند. چنانچه شما مشکوک به درگیری در چنین روابطی هستید، به نحوی که مورد سوء استفاده عاطفی قرار گرفته‌اید و یا از همسر خود سوء استفاده عاطفی می‌کنید، این کتاب صوتی به شما در حل مشکل‌تان کمک خواهد کرد.

کتاب حاضر به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند به عقب برگشته و منشأ سوء استفاده را در کودکی خود پیدا کنند و از طریق برنامه‌های گام به گام به یافتن دلایل آن و بررسی عوامل آن پرداخته و آن‌ها را حل و فصل نمایند و همچنین به آن‌ها کمک می‌کند که با استفاده از راهکارهای پیشنهاد شده بتوانند خشم، شرم و ترس و حس ناامنی خود را، که در بچگی به وفور داشته‌اند، کنترل کرده و تمرکز خود را به زمان حال معطوف دارند و سپس به تغییر رفتار سوء استفاده‌گری و یا جلوگیری از بروز این رفتار در طرف مقابل خود بپردازد.

این اثر در سه بخش تنظیم شده است. بورلی انگل (Beverly Engel) در بخش اول به شناسایی سوء استفاده عاطفی می‌پردازد. در این بخش تعریف کاملی از سوء استفاده عاطفی داده شده و انواع آن به تفصیل توضیح داده شده است. در بخش دوم که متوقف ساختن سوء استفاده نام دارد. نویسنده راهکارهایی را ارائه داده‌ تا با کمک آن‌ها فرد سوء استفاده‌گر و فرد قربانی، هر دو، و همچنین زوج‌هایی که درگیر چنین رابطه‌ای هستند بتوانند از ادامه چنین روندی جلوگیری کنند. در بخش سوم هم به این افراد کمک می‌شود تا بتوانند خود را بازیابی کرده و دوباره احیا کنند و به دنبال آن به ایجاد رابطه‌ای سالم روی آورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
61 دقیقه
سوء استفاده عاطفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوء استفاده عاطفی
نویسنده
مترجمامین رفیعی پور، هانیه شهرابی فراهانی
راویعلی یگانه
ناشر صوتیانتشارات آکادمیک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰ 4000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی

Nahid Rakhshani
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتاب خیلی مفیدی بود با اینکه کوتاه بود، در مورد خصوصیات افراد سمی وروشهایی که شما رو مجبور به ادامه رابطه میکنن واینکه در نهایت به شما حس عدم ارزشمندی میدن، در مقابل هر نوع رفتاری که شما برای بهبود رابطه انجام میدین، واینکه چطور این افراد و شیوه رفتاری آن‌ها رو شناسایی کنین ویا تن به بازی آنا ندین یا خذفشون کنین.
سلیمه حزابیان
۱۴۰۲/۱/۵
خیلی از ما آدما نیاز داریم گاهی کارایی که بنظرمون خوب بوده ولی وقتی عواقب اون کارها را میبینیم متوجه میشیم که اشتباه کردیم رو تو این کتاب میتونیم متوجه بشیم
همونطور که نویسنده این کتاب بورلی انگل ریشه سواستفاده عاطفی رو ریشه در کودکی ما میدونه وقتی کودکی خودمونو بررسی میکنیم به این حقیقت میرسیم
Fatemeh Hayavi
۱۳۹۷/۹/۱۶
واقعا عالیه چشم‌های انسان را باز میکنه چه طرف مقابلتون سواستفاده گر باشه یا حتی اگر خود شما شخصیت سواستفاده گر راداشته باشین راحت متوجه میشین وراه درمان خود را پیدا میکنیدبرای همه‌ی زوج‌ها پیشنهاد میدم بخونن و مطمین بشن که دراین دسته قرارنمیگیرن
ایمان قاسمی
۱۳۹۸/۸/۲۰
نکاتی خلاصه و مفید در رابطه سو استفاده عاطفه عنوان می‌کند و حتی این را در مورد رابطه زناشویی می‌توان تعمیم داد، این کتاب صوتی را به دیگران پیشنهاد می‌کنم.
مریم
۱۴۰۱/۵/۲۲
کتاب خوبیه دید خواننده رو باز می‌کنه و می‌تونه کمکتون کنه شاید شما هم جزو افرادی باشید که ازتون سواستفاده میشه ولی نمیدونید خوندن این کتاب خالی از لطف نیس
مهدی علی زاده
۱۳۹۹/۳/۱۹
برا من اصلا جالب نبود نکات ذکر شده تو این کتاب تو کتابهای دیگه بهتر و کامل تر بیان شده مثل کتاب‌های اثر باربارا دی آنجلیس
fateme savari
۱۳۹۸/۴/۳
با سلام، بعضی از مسائل رو می‌تونم با توجه به این کتاب درک کنم سعی میکنم راهکارهایی که ارائه شده رو کم کم تمرین کنم
"Shahram "
۱۴۰۲/۴/۱۲
مطلب و نکته ارزشمندی بهتون یاد نمیده و بیشتر شبیه نوشته‌های سرچ در گوگل هست تا نظرات یک کارشناس خبره امر
مریم ملایی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب خوب با ترجمه روان، کوتاه و مفیدی بود. خیلی از چیزهایی که من فکر نمیکردم سواستفاده عاطفی بود
وحید نصیری
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
این کتاب بالای ۱۰۰ صفحه هست و این تنها یه بخش کوچیک و خلاصه‌ای از دید گوینده هست
Darya Fakhari
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتاب خوبی بود اما خیلی خلاصه وار بود و توش کلی گویی شده بود🤔
Arefeh Hajifaraj
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کتاب خوب میتونست باشه اگه گوینده کس دیگه‌ای بود.
ساناز امینیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب بی‌نظیری که تمام دختران و زنان باید مطالعه کنند
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۱/۹
خیلی کتاب خوبیه، به نسبت قیمتش خوبه اما کتاب کاملی نیست.
بهار طالبی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خیلی خوب بود، پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی

برای دریافت کتاب صوتی سوء استفاده عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.